خانهاخبار
احتمال معرفی iPhone SE جدید در بهار سال آینده

احتمال معرفی iPhone SE جدید در بهار سال آینده

اپل قرار است نسخه تازه از گوشی کوچک و ارزانش به نام iPhone SE را در هند معرفی و عرضه کند. این گوشی احتمالا بهار سال آینده وارد بازار خواهد شد.
۱۳۹۶/۵/۱۴

کمپانی اپل در ماه مارس سال 2016 گوشی iPhone SE را رسما عرضه کرد و حالا زمان نسبتا زیادی از معرفی آن می‌گذرد. خوشبختانه اپل این گوشی کوچک را فراموش نکرده و قصد دارد یک نسخه به‌روزرسانی شده تازه‌اش را هم وارد بازار کند. طبق تازه‌ترین شایعه‌هایی که درباره این گوشی منتشر شده، iPhone SE تازه احتمالا در بهار سال 2018 در دسترس قرار خواهد گرفت و بدین ترتیب فاصله زمانی میان عرضه SE قبلی و نسخه تازه حدودا 2 سال خواهد شد.

image

گفته می‌شود که این نسخه تازه مانند iPhone 7 چیپست A10 خواهد داشت و مانند SE قبلی نسبت به سایر آیفون‌ها ارزان‌تر خواهد بود. این گوشی احتمالا صفحه‌نمایش 4 یا 4.2 اینچی خواهد داشت و حافظه داخلی‌اش هم 32 یا 128 گیگابایت خواهد بود. SE تازه به‌صورت پیش‌فرض به iOS 11 مجهز شده و ظرفیت باتری‌اش هم با کمی تغییر نسبت به باتری SE 2016 (1624)، 1700 میلی‌آمپر خواهد بود.

گوشی iPhone SE 2017 در هند و توسط کمپانی Wistron ساخته خواهد شد. این کمپانی که اصالت تایوانی دارد، از ماه می 2016 مشغول ساخت نسخه قبلی بوده. قرار است با احداث یک خط تولید جدید، نسل تازه SE را هم بسازد. این گوشی ابتدا در هند عرضه می‌شود و به‌تدریج به سایر نقاط جهان راه پیدا خواهد کرد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

علی

۱۳۹۶/۶/۱
اقا من این گوشیو داشتم. گوشی که نیست. ابر گوشیه . محشره. فوق العادس. حتی بهتر از اس6. چون با همون سی پی یو، اندازه کوچک داره که سرعتو بالا میبره. خلاصه بهترین گوشی بود که داشتم ولی مجبور شدم بفروشم. استفاده کنین تا متوجه قدرتش بشین. با تشکر از جی اس ام

فرهاد

۱۳۹۶/۵/۱۴
من این گوشی رو دارم درسته یکم باتری ضعیفه ولی خیلی زود شارژ میشه تو رده بندی گوشی ها سومه و این عالیه رنگ خاکستری فضاییشم گرونترین رنگ و بهترین رنگه