خانهاخبار
بنچمارک Xperia XZ1 Compact بار دیگر با جزئیات بیشتر دیده شد

بنچمارک Xperia XZ1 Compact بار دیگر با جزئیات بیشتر دیده شد

گفته می‌شود که کمپانی سونی در تلاش است تا نسخه کامپکت گوشی Xperia XZ1 را در اندازه‌ای کوچک‌تر عرضه کند. یک گوشی با مشخصاتی مشابه امروز در پایگاه بنچمارک Geekbench دیده شده است.
۱۳۹۶/۵/۱۳

امروز یک گوشی سونی تازه در پایگاه بنچمارک Geekbench دیده شد. این گوشی که با شناسه Sony G8441 شناخته می‌شود، به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 835، 4 گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید نسخه 8.0 مجهز شده است.

این دستگاه هوشمند همچنین چندی پیش در پایگاه بنچمارک AnTuTu دیده شد. در فهرست منتشرشده توسط پایگاه مذکور شاهد بودیم که G8441 دوربین اصلی با لنز دوگانه 8 مگا پیکسلی، صفحه‌نمایش با وضوح تصویر 720 و 32 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

image

گوشی Xperia XZ1 هم پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 835 و 4 گیگابایت رم دارد اما وضوح تصویر در صفحه‌نمایش 5.2 اینچی‌اش فول اچ‌دی است. شناسه این گوشی G8341 است و احتمالا گوشی G8441 مدل متفاوت دیگری خواهد بود.

image

چندی پیش و در ماه مه سال جاری میلادی شایعه شده بود که نسخه کامپکت گوشی Xperia XZ1 هم به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 835 مجهز می‌شود و مانند نسخه اصلی 4 گیگابایت رم خواهد داشت. همچنین گفته شده بود که تفاوت این دو نسخه در اندازه صفحه‌نمایش بوده و نسخه کامپکت 4.6 اینچی خواهد بود. به همین خاطر حدس می‌زنیم که فهرست مشخصات منتشرشده در Geekbench هم متعلق به نسخه کامپکت Xperia XZ1 یا همان G8441 باشد. انتظار می‌رود که باتری این گوشی 2800 میلی‌آمپر ظرفیت داشته باشد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

arshia - all rights reserved

۱۳۹۶/۵/۱۶
لایک دکتر

امیرحسین

۱۳۹۶/۵/۱۴
هنوز خیلی مونده گوشی های اندروید توی رقابت "تک هسته" به آیفون برسند... آیفون ۶اس برای ۲سال پیشه... هنوزم از پرچمداران اندروید امتیاز بیشتری داره