خانهاخبار
ال‌جی V30 با بدنه ضدآب، گوریلا گلس 5 و صدای B&O معرفی می‌شود

ال‌جی V30 با بدنه ضدآب، گوریلا گلس 5 و صدای B&O معرفی می‌شود

رسانه‌های کره‌ای امروز در خبری به مشخصات جدید ال‌جی V30 اشاره کردند که شامل ابعاد نمایش‌گر، استاندارد IP68، سیستم صوتی B&O و ... است.
۱۳۹۶/۵/۱۲

امروز رندری از پرچم‌دار جدید ال‌جی منتشر شد که حکایت از مجهز شدن V30 به صفحه نمایش ۶ اینچی منعطف OLED مجهز است که به نظر می‌رسد نسبت ابعاد نمایش‌گر به بدنه گوشی در مقایسه با V20 باز هم کاهش خواهد داشت.

منابع خبری اعلام می‌کنند که نمایش‌گر V30 در مقابل نمایش‌گر V20 به نسبت ۲۰ درصد از بالا و ۵۰ درصد از پایین کاهش خواهد داشت که این نسبت دقیقا برابر با ابعاد پنل‌های ۶ اینچی ال‌جی است که به تازگی معرفی شد. بنابراین با اطمینان می‌توان گفت که ال‌جی V30 بیشترین نسبت نمایش‌گر به بدنه را در محصولات ال‌جی دارد و محل قرار گیری لوگو شرکت در پنل جلویی جای خود را به صفحه نمایش داده و به پشت گوشی منتقل می‌شود.

image

خمیدگی‌های اطراف صفحه نمایش زوایه تندتری به خود گرفته‌اند و این پنل OLED منعطف با شیشه محافظ گوریلا گلس ۵ پوشیده شده است. مورد دیگری که به آن اشاره شده، تجهیز پرچم‌دار کره‌ای به IP68 است که به معنای مقاومت در برابر آب و گرد و خاک است؛ در نتیجه شاید این بار شاهد  حضور باتری قابل تعویض در این گوشی نباشیم و احتمالا ویژگی محبوبی که باعث تحسیت طراحی V20  شده بود، دیگر در سری V وجود نداشته باشد.

آخرین ویژگی ذکر شده در رسانه‌های کره‌ای هم استفاده از سیستم صوتی Bang & Olufsen است که فعلا مشخص نیست آیا قرار است از اسپیکرهای ساخت این شرکت استفاده شود یا تولید چیپست صوتی بر عهده B & O است و یا دو شرکت در تولید قطعات صوتی با یکدیگر همکاری می‌کنند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)