خانهاخبار
استوری اینستاگرام یک ساله شد؛ نگاهی به آمار

استوری اینستاگرام یک ساله شد؛ نگاهی به آمار

سال پیش در همین تاریخ ویژگی جنجالی استوری با حاشیه‌های بسیار به اینستاگرام اضافه شد. با وجود تمام حواشی استوری موفقیتی بزرگ بود و در کنار افزایش تعداد کاربران و میزان استفاده آنان، اسنپ‌چت را هم در بسیاری موارد مغلوب کرد. این شرکت امروز آمار استفاده کاربران از سرویس را منتشر کرده‌است.
۱۳۹۶/۵/۱۲

در کنار انتشار این خبر، آماری هم مبنی بر انتشار پک استیکر جدید با تم تولد هم داده‌شد. از پک استیکر اطلاعات دقیقی منتشر نشده اما آمار تصویری کامل از موفقیت اینستاگرام است. تاثیر استوری بر کسب‌و‌کار‌ها بیشتر هم بوده است. بیش از 50٪ بیزینس‌ها در سال گذشته دسته‌کم یک‌بار از استوری استفاده کردند و از هر 5 استوری که به طور طبیعی منتشر شده یکی پاسخ دایرکت گرفته‌است.

image

افراد با سن کمتر از 24 سال روزانه حداقل 32 دقیقه را در اینستاگرام می‌گذرانند و مسن‌تر ها هم به طور میانگین 24 دقیقه و بیشتر را به اینستاگرام اختصاص می‌دهند. 10 هشتگ محبوب در استوری‌ها به طور خاص موارد زیر هستند:

#GOODMORNING #WORK #GOODNIGHT #MOOD #HAPPYBIRTHDAY #TBT #LOVE #HOME #BOMDIA #RELAX

Bomdia تقریبا معادل پرتغالی Hello یا Good Day است. پنج تگ محبوب مکان هم جاکارتا، سائوپائلو، نیویورک، لندن بریتانیا و مادرید اسپانیا هستند. آمار پنج فیلتر محبوب هم منتشر شده که شامل گوش سگ، ماسک خواب، گوش خرگوش، عشق و گوش کوآلا می‌شوند.

یک سال از اضافه شدن Stories به اینستاگرام می‌گذرد، 250 میلیون کاربر روزانه دارد و تا همین‌جا تغییرات زیادی در ماهیت اصلی سرویس ایجاد کرده‌است. کاربران اینستاگرام هم مثل رقیبش اسنپ‌چت می‌توانند به‌کمک استوری ویدیو‌های کوتاه بگیرند ویرایش کنند، با این تفاوت که قابلیت‌های اشتراک گذاری کامل‌تر اینستاگرام بستری حتی بهتر از اسنپ‌چت را در این زمینه فراهم کرده. استوری از ابتدا به‌عنوان یک ویژگی تازه و انقلابی معرفی نشد اما تاثیرش در همین یک سال دسته‌کمی از انقلاب ندارد! همه چیز را تغییر داده و فرصت بسیاری برای تغییرات بیشتر دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)