خانهاخبار
آپدیت اندروید نوقا 7.1، به‎زودی برای گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس

آپدیت اندروید نوقا 7.1، به‎زودی برای گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس

یک اپراتور، به‌تازگی آپدیت اندروید نوقا 7.1 را برای گوشی‎های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ لیست کرده است. البته، هنوز زمان مشخصی برای انتشار این به‎روزرسانی اعلام نشده است.
۱۳۹۶/۵/۱۲

گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، از جمله مهم‌ترین محصولات امسال به‎شمار می‌رود اما شرکت سامسونگ پرچم‏داران جدید خود را با سیستم‎عامل قدیمی اندروید نوقا 7.0 عرضه کرد؛ در حالی‌‌که اندروید نوقا 7.1 در هنگام معرفی گوشی‌های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، عرضه شده بود. با این‌حال، به‌نظر می‎رسد که سامسونگ درنظر دارد تا گوشی‌‏های پرچم‏دار جدیدش را به جدیدترین نسخه از سیستم‎عامل اندروید یعنی اندروید نوقا 7.1 به‎روزرسانی نماید.

اپراتور ودافون استرالیا، لیستی از وضعیت به‌روزرسانی‎های جدید را برای محصولات عرضه شده توسط این اپراتور منتشر کرده است و در این لیست، نام گلکس اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس برای دریافت سیستم‌عامل اندروید نوقا 7.1.0 به چشم می‎خورد. در توضیحات مربوط به این به‌‏روزرسانی، اپراتور ودافون ذکر کرده است که این به‎روزرسانی، ثبات سیستم‌‏عامل اندروید را افزایش می‎دهد و تعدادی از باگ‌‏ها برطرف خواهد شد.

image

البته در وضعیت این به‏‌روزرسانی، اپراتور ودافون ذکر کرده است که بررسی این به‌روزرسانی هنوز آغاز نشده؛ به همین جهت، باید مدتی به منظور آزمایش و بررسی نهایی این آپدیت منتظر بمانید. هم‎چنین، هنوز مشخص نیست که آیا آپدیت اندروید نوقا 7.1.0 برای مدل‎های عرضه شده از گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در کشورهای دیگر، منتشر خواهد شد یا خیر. علاوه‌براین، اعلام نشده است که تا چند هفته دیگر این به‌‏روزرسانی عرضه می‌شود؛ آن هم در حالی‌که با عرضه نسخه نهایی اندروید O فاصله زیادی نداریم.

آنچه که در رابطه با این به‏‌روزرسانی جلب‌توجه می‌کند، عدم انتشار آخرین نسخه از سیستم‎عامل اندروید نوقا است؛ سامسونگ تصمیم دارد تا آپدیت اندروید نوقا 7.1.0 را برای گوشی‏‌های پرچم‎دار جدیدش منتشر نماید، در حالی‌که آپدیت اندروید نوقا 7.1.1، جدیدتر است. با این‎حال، انتشار به‎روزرسانی جدید و ارتقای سیستم‌‏عامل گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به اندروید نوقا 7.1، بهتر از این است که تا زمان عرضه اندروید O برای گوشی‌‏های جدید سامسونگ، برای تجربه نسخه جدید سیستم‎عامل اندروید منتظر بمانید و تنها آپدیت‏‌های امنیتی ماهانه عرضه شود.

سامسونگ، هم‌چنین به‌تازگی آپدیت جدیدی برای گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 منتشر کرده است؛ این به‎روزرسانی، پشتیبانی پرچم‏داران جدید سامی را از پلت‏فرم واقعیت مجازی Daydream گوگل امکان‎پذیر می‎کند. از زمان عرضه گلسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به بازار، سامسونگ به صورت مداوم به‌روزرسانی امنیتی را برای گوشی‌های هوشمند خود منتشر کرده است اما به هرحال، کاربران منتظر تجربه نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید هستند و عرضه آپدیت‌های امنیتی ماهانه، به تنهایی کافی نیست. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

0MiD-NR

۱۳۹۶/۵/۱۳
#جاموندن_باید_بدوعن_برسن

Xxxx

۱۳۹۶/۵/۱۲
نوکیا ۶الآن با اندروید7.1فروش میره