خانهاخبار
موتو G5S و موتو G5S پلاس با بدنه فلزی و ویژگی‌های جدید معرفی شدند

موتو G5S و موتو G5S پلاس با بدنه فلزی و ویژگی‌های جدید معرفی شدند

بعد از انتشار تصاویر و شایعات متعدد، بالاخره گوشی‌های هوشمند میان‌رده موتو G5S و موتو G5S پلاس به طور رسمی معرفی شدند.
۱۳۹۶/۵/۱۱

موتو G5S و موتو G5S پلاس در واقع نسخه‌های به روز شده‌ای از موتو G5 و موتو G5 پلاس هستند که در اوایل سال ۲۰۱۷ معرفی شده بودند. هر دو مدل جدید از بدنه یک‌پارچه فلزی و ویژگی‌های جدیدی (که در سری G5 وجود نداشت) بهره مند‌ شده‌اند. با هم به مشخصات میان‌رده‌های جدید موتو نگاهی داشته باشیم:

image

موتو G5S به نمایش‌گر ۵.۲ اینچی با کیفیت FullHD مجهز است که حدود ۰.۲ اینچ از موتو G5 بزرگ‌تر است. دوربین این گوشی با یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی مجهز به فوکوس خودکار با تشخیص فاز و فیلم‌بردای 4K به روز شده است. پردازنده جدید هشت هسته‌ای اسنپ دراگون ۴۳۰ و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از تغییرات دیگر این گوشی نسبت به موتو G5 است.

اما موتو G5S پلاس تغییرات بیشتری را به خود دیده است. مهم‌ترین این به روز رسانی‌ها استفاده از دوربین دوگانه با دو لنز ۱۳ مگاپیکسلی و قابلیت فیلم‌برداری 4K در پشت دستگاه است، در حالی‌که در موتو G5 پلاس از یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی استفاده شده. دوربین دوگانه این میان‌رده جدید کاربردهای ویژه‌ای نسبت به نسل قبل دارد، مانند بلوری کردن پس زمینه عکس یا انتخاب بین سیاه و سفید.

image

صفحه نمایش موتو G5S پلاس کمی از ۵.۵ اینچ بزرگ‌تر است و از همان کیفیت Full HD بهره مند است. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و دارای یک فلش LED شده است و وظیفه پردازش هم بر عهده اسنپدراگون ۶۲۵ در کنار ۳/۴ گیگابایت رم و ۳۲/۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است. البته حافظه داخلی با استفاده از مایکرو اس‌دی قابل ارتقا است. ظرفیت باتری در نظر گرفته شده برای این گوشی هم ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت است.

هر دو گوشی در فصل پاییز راهی بازار آمریکا خواهند شد اما هنوز زمان دقیق آن برای مناطق دیگر اعلام نشده است. قیمت اعلام شده برای موتو G5S برابر ۲۴۹ یورو (۲۹۴ دلار) و برای موتو G5S پلاس معادل ۲۹۹ یورو (۳۵۳ دلار) است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)