خانهاخبار
افشای جزیئات بیشتر از طراحی LG V30

افشای جزیئات بیشتر از طراحی LG V30

در تصاویر تازه منتشر شده از فبلت آینده ال‌جی مشخص شده است نمایشگر دوم مخصوص سری V از وی 30 حذف می‎شود.
۱۳۹۶/۵/۱۰
image

حدود یک ماه پیش رندر ویدئویی از LG V30 منتشر شد که این گوشی جدید را از تمامی زوایا نشان می‌داد. با دیدن آن ویدئو اولین چیزی که به ذهن رسید طراحی آشنای وی 30 بود که شباهت زیادی به LG G6 داشت.

اکنون منبع افشا کننده رندر قبلی، تصاویر جدیدی از فبلت آینده ال‌جی منتشر کرده است که همان طراحی آشنا را بار دیگر تایید می‌کند ولی با جزئیات بیشتر.

اولین نکته‌ای که از این تصاویر به چشم می‌آید حذف نمایشگر دوم در V30 است؛ نمایشگری که یکی از مشخصه‌های خاص سری V ال‌جی است. مورد دیگر جابه‌جا شدن محل قرارگیری فلش دوربین در پشت گوشی است، که بر خلاف جی 6، در کنار لنزهای دوربین قرار گرفته است. وی 30 بدنه یکپارچه G6 با نمایشگر بدون لبه را حفظ کرده است اما پشت گوشی به جای فلز از شیشه پوشانده شده است که آن را در برابر برخوردها آسیب‌پذیر می‌کند.

انتظار دارم LG V30 در کنفرانس خبری نمایشگاه IFA 2017 به کاربران معرفی شود؛ کنفرانسی که حدود یک ماه با برگزاری آن فاصله داریم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

وحید

۱۳۹۶/۵/۱۰
نمیدونم چرا الجی یه فکری واسه باطری گوشیهاش نمیکنه!!! کلا از جی2 به بعد از همه برندا تو زمینه باطری عقب بوده

tv

۱۳۹۶/۵/۱۰
با حذف نمایشگر دوم (که البته بدرد هم نمیخورد چندان) این گوشی بسیار شبیه گوشی جی 6 میشود. باید دید چه ویژگی دارد که آنرا متمایز میکند! شیشه ای شدن پشت گوشی هم خب مانند دیگر برندها انجام شده نمیشود ایرادی گرفت. اما فلز یک چیز دیگه است! ال جی اگر میخواد فروش کنه باید قیمتش رو پایین بیاره تا مردم راغب شند جای سامسونگ یا اپل و حتی هواوی این رو بخرند!

Samuel1987

۱۳۹۶/۵/۱۰
به مشکلات ال جی که هر شرکتی دیگر هم مشکل خاص خودش رو داره کاری ندارم اما اگه ال جی V30 این شکلی باشه خیلی شکل G6 زیباست یعنی طراحی G6 خیلی زیباس
??
نکته اینجاست از لحاظی هم بد هست چون طبیعتن باید بین پرچمدار اصلی ال جی سری G و پرچمدار بعدیش سری V تفاوت باشه و سلیقه های متفاوتی رو دربر بگیره و...
??

aaasi

۱۳۹۶/۵/۱۰
دیگه هیچ چیز منحصر بفرد و جذابی از سری وی باقی نمونده... اول حذف دکمه های ولوم از پشت گوشی، حالاهم که حذف صفحه نمایش دوم... #الجی_رو_به_افول

سجاد

۱۳۹۶/۵/۱۰
اخه چرا الجی این کارو میکنه وقتی جی6 کلی ضرر داد به شرکت چرا وی20 رو داره همون شکل جی6 میزنه حدود 1سال وی20 دارم ومنتظر وی30 بودم ولی بدجور خورد تو حالم???