خانهاخبار
نوکیا 8 با قیمت کم‌تری در مقایسه با دیگر پرچمداران عرضه می‌‏شود

نوکیا 8 با قیمت کم‌تری در مقایسه با دیگر پرچمداران عرضه می‌‏شود

یک اپراتور در رومانی، قیمت احتمالی گوشی پرچم‎دار نوکیا 8 را فاش کرده است. با توجه به اطلاعات منتشر شده، نوکیا 8 قیمت کم‌تری در مقایسه با پرچم‎دار 2017 سامسونگ و هم‎چنین ال‌جی جی 6 دارد.
۱۳۹۶/۵/۹

دو هفته تا زمان معرفی رسمی گوشی پرچم‌دار نوکیا 8، فاصله داریم و شرکت اچ‌ام‎دی گلوبال که وظیفه عرضه گوشی‎های نوکیا را برعهده دارد، اعلام کرده است که پرچم‏دار جدید این شرکت، 16 آگوست (25 مرداد) معرفی خواهد شد. البته، ممکن است گوشی‌های جدید دیگری نیز به همراه این مدل ارائه شود. با توجه به اینکه تصاویر مختلفی از گوشی رده‎بالای نوکیا 8 به‎دست آمده و حتی مشخصات سخت‎افزاری این مدل را نیز می‎دانیم، به‌نظر می‌رسد که اکنون زمان مناسبی برای بحث پیرامون قیمت احتمالی این مدل باشد.

گفته می‌شود که شرکت فنلاندی اچ‌ام‌دی، مایل است گوشی پرچم‏دار نوکیا 8 را با قیمتی کم‎تر از گوشی‌های رده‌بالای دیگر مانند ال‌جی جی 6، اچ‏تی‌سی 11 و گلکسی اس 8 سامسونگ ارائه دهد. در ابتدا، شایعات از این موضوع حکایت داشت که شرکت نوکیا، گوشی پرچم‎دار جدید خود را با قیمت 600 یورو در اروپا عرضه خواهد کرد و ممکن است این مدل در ایالات متحده، نزدیک به 600 دلار قیمت داشته باشد.

image

اگرچه، به‌نظر می‌رسد که نوکیا 8 کم‎تر از آنچه که پیش‌تر اعلام شده بود؛ قیمت دارد و محصول خوش‌قیمت‌‏تری در مقایسه با پرچم‎داران سامسونگ است. وودافون رومانی، نسخه مشکی رنگ نوکیا 8 را با قیمت پایین 517.42 یورو در وب‌سایت خود لیست کرده است که در مقایسه با برچسب قیمتی 600 یورویی آن، به‌‏طور قابل‎توجهی کم‎تر است.

سیاست قیمت‌گذاری گوشی‏‌های هوشمند در رومانی، از همان قوانین و مقرراتی پیروی می‌کند که سایر کشورهای اروپای غربی از جمله آلمان، ایتالیا، اسپانیا و ... آن‏‌را مورد استفاده قرار می‌‏دهند. با این‌حال، مالیات بر ارزش افزوده (VAT) می‌تواند باعث شود تا نوکیا 8 با تفاوت اندکی در کشورهای اتحادیه اروپا به فروش برسد. البته با اینکه اطلاعات جدید از یک منبع معتبر به‎دست آمده است، نباید چندان به صحت آن امیدوار باشید و این امکان وجود دارد که پرچم‌‏دار جدید نوکیا با قیمت بیشتری به فروش برسد.

براساس شایعات، نوکیا 8 به نمایشگر 5.3 اینچی Quad HD مجهز شده است؛ بدنه آن تمام فلزی خواهد بود؛ از دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که لنزهای آن توسط کارل زایس توسعه یافته است و تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام با پردازنده هشت هسته‎ای به این مدل قدرت می‏دهد. نوکیا، گوشی پرچم‎دار جدیدش را با چهار یا شش گیگابایت رم عرضه خواهد کرد. البته برخلاف پیش‌بینی‎های گذشته، نوکیا 8 از طراحی بدون حاشیه استفاده نمی‌کند و این مدل، هم‏چنین فاقد سنسور تشخیص عنبیه چشم خواهد بود که در شایعات گذشته به آن اشاره شده است

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

mohammad.sh

۱۳۹۶/۵/۹
طراحیش در سطح یک میانرده هم نیست خیلی زشته این همه حاشیه بخصوص در پایین گوشی مارو یاد گوشی های ۵سال پیش میندازه ...

محمد

۱۳۹۶/۵/۹
مثل اینکه نوکیا میخواد با قدرت برگرده و شمشیر رو از رو بسته به نظرم با این قیمت به راحتی سونی ال جی و اچ تی سی رو شکست میده ولی برای رقابت با سامسونگ هواوی و حتی شبائومی باید بیشتر تلاش کنه