خانهاخبار
آستون مارتین ونکوئیش زاگاتو اسپیدستر، در حال آزمایش شکار عکاسان شد

آستون مارتین ونکوئیش زاگاتو اسپیدستر، در حال آزمایش شکار عکاسان شد

کلمات از توصیف زیبایی این آستون مارتین قاصرند!
۱۳۹۶/۵/۹

ظاهرا شایعات مبنی بر توسعه آستون مارتین ونکوئیش زاگاتو اسپیدستر، درست هستند. تصاویر جدیدی از این خودرو در حال آزمایش به دست آمده که زیبایی و منحصر به فردی آن را به نمایش می‌کشند. این نسخه بر اساس آستون مارتین ونکوئیش زاگاتو تولید شده و سقف آن قابل جدا شدن است. صندلی‌های عقب آن حذف و پشتیبان‌های سر جایگزین آنها شده‌اند.

image

چند روز قبل تصاویر مخفیانه از نسخه تولیدی آستون مارتین ونکوئیش زاگاتو در فضای وب منتشر شد و نسخه اسپیدستر هم هیچ گونه پوشش و استتاری ندارد و به راحتی قابل دیدن است. این دو زاگاتو، نسل بعدی هستند که پس از نسخه کوپه ونکوئیش معرفی خواهند شد. نسخه کوپه سال 2016 در رویداد Concorso d’Eleganza Villa d’Este در کشور ایتالیا معرفی شد و چراغ‌های عقب آن، از نسخه پیست ولکان به عاریت گرفته شده بود.

image

انتظار می‌رود که نسخه وولانته (با صندلی‌های عقب) ماه آینده در Pebble Beach Concours d'Elegance معرفی شود. 99 نسخه از آن تولید خواهد شد که تمامی آنها از قبل به فروش رفته‌اند.

image

اما از زمان معرفی نسخه اسپیدستر اطلاعی در دست نیست اما با تولید 28 واحدی حتی از نسخه وولانته هم خاص‌تر و منحصر به فردتر است. به علاوه گفته می‌شود که قیمت آن 1.2 میلیون یورو خواهد بود که البته این قیمت تایید نشده است.

image

انتظار می‌رود که هر دو نسخه جدید، از همان موتور به کار رفته در مدل کوپه بهره بگیرند که 5.9 لیتر حجم و 12 سیلندر دارد. این موتور در حداکثر کارایی می‌تواند 592 اسب بخار قدرت و 630 نیوتن متر گشتاور تولید کند. اما نسخه اسپیدستر احتمالا به دلیل وزن کمتر به خاطر حذف صندلی‌های عقب کمی سریع‌تر خواهد بود. البته تفاوت میان این دو، در دنیای واقعی قابل چشم پوشیدن است. اهمیت این خودروها بیشتر به خاطر ظاهر زیبا و خاصشان است و عملکرد در اولویت نیست.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)