خانهاخبار
آیا گوشی تاشو رده بالای سامسونگ به اسنپدراگون 835 مجهز می‌شود؟

آیا گوشی تاشو رده بالای سامسونگ به اسنپدراگون 835 مجهز می‌شود؟

از شواهد چنین برمی‌آید که سامسونگ به گوشی‌های تاشو بسیار علاقه‌مند است. این بار این شرکت دست به تولید یک رده بالای تاشو زده است. در ادامه با جی اس ام باشید.
۱۳۹۶/۵/۵

گوشی‌های سری W سامسونگ از جمله گوشی‌‌های تاشو و رده بالای این شرکت به شمار می‌آید. گوشی‌های نوستالژیکی که یادآور گذشته‌هاست در عین حال از مشخصات فنی قدرتمندی بهره دارد و SM-W2018 جدیدترین محصول این خانواده است. موسسه چینی نظارتی TENAA که وظیفه نظارت بر تجهیزات الکترونیکی را بر عهده دارد در ماه مه به این محصول گواهی‌نامه اصالت اعطا کرد. طبق داده‌های قبلی احتمالا این محصول به تراشه اسنپدراگون821 ، حافظه رم 4 گیگابایتی و شارژ بی‌سیم مجهز شده است.

اما بر اساس شایعه‎های اخیر، این گوشی تاشو از مشخصات پیشرفته‌تری همچون تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون835 ، تراشه گرافیکی 540 آدرنو، حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی بهره‌‎مند است.

علاوه بر این، SM-W2018 دو صفحه نمایش فول اچ‌دی 4.2 اینچی در قسمت جلو و پشت قاب اصلی دارد. قاب پشتی میزبان دوربینی با سنسور 12 مگاپیکسل است و دوربین سلفی، سنسوری 5مگاپیکسلی را در اختیار دارد. با این همه به نظر می‌رسد استفاده از باتری 2300 میلی‌آمپری، نقطعه ضعفی برای این محصول به شمار آید. در نهایت اندروید 6.0.1 به عنوان سیستم عامل اولیه این گوشی در نظر گرفته شده اما از آنجا که این داده‎ها به نسبت قدیمی هستند باید منتظر اطلاعات جدید در آینده‎ای نه چندان دور باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

فاطی

۱۳۹۶/۵/۵
چه باحاله