خانهاخبار
موتو زد 2 فورس ادیشن با تراشه اسنپدراگون 835 و نمایشگر 5.5 اینچی QHD معرفی شد

موتو زد 2 فورس ادیشن با تراشه اسنپدراگون 835 و نمایشگر 5.5 اینچی QHD معرفی شد

موتورولا از گوشی موتو زد 2 فورس ادیشن با تراشه اسنپدراگون 835 و بدنه مقاوم در برابر ضربه رونمایی کرد. این گوشی تا پایان تابستان، در اروپا و آسیا عرضه خواهد شد.
۱۳۹۶/۵/۳

شرکت موتورولا در نهایت، از گوشی موتو زد 2 فورس ادیشن رونمایی کرد. این گوشی برای پیش‎خرید از تمامی اپراتورهای عمده، در ایالات متحده در دسترس قرار دارد و براساس اعلام رسمی، موتو زد 2 فورس ادیشن در مکزیک، برزیل و سایر کشورهای اروپایی، آسیایی و آفریقا در اواخر سال جاری میلادی در تابستان، عرضه می‌شود. قیمت اعلام شده برای این مدل، نزدیک به 720 دلار است. به همین جهت می‏‌توانید در کشورهای اروپایی، موتو زد 2 فورس ادیشن را با قیمتی بین 700 تا 800 یورو خریداری کنید. شرکت موتورولا، گوشی موتو زد 2 فورس ادیشن را در دو رنگ مشکی و طلایی عرضه خواهد کرد و یک نسخه خاکستری این مدل به‎طور اختصاصی برای اپراتور T-Mobile در نظر گرفته شده است.

image

موتو زد 2 فورس ادیشن از یک نمایشگر 5.5 اینچی Quad HD با پنل POLED استفاده خواهد کرد که از ShatterShield برخوردار شده است؛ شرکت موتورولا، در واقع با از یک لایه روی نمایشگر استفاده کرده است که در برابر ضربه مقاوم است. باید اشاره کرد که شرکت سازنده، این گوشی را با بدنه آلومینیوم تقویت شده سری 7000 ساخته است تا مقاومت دستگاه در برابر ضربه افزایش پیدا کند.

image

در پشت گوشی، دوربین دوتایی موتو زد 2 فورس ادیشن جلب‎توجه می‏‌کند. این مدل پرچم‎دار به دو سنسور 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f2.0 مجهز شده است که یکی از آن‎ها، تمام رنگی خواهد بود و دیگری به ثبت تصاویر سیاه و سفید محدود شده است. برای تصویربرداری، گوشی موتو زد 2 فورس ادیشن از دو دوربین به صورت هم‎زمان استفاده خواهد کرد؛ هرچند برای تصویربرداری با افکت بوکه، سنسور مونوکروم برای تشخیص عمق تصاویر به کار گرفته می‎شود.

هم‏چنین، می‎توانید با استفاده از سنسور مونوکروم، تنها تصاویر سیاه و سفید به ثبت برسانید. دوربین اصلی، به PDAF و فوکوس لیزری مجهز شده است و می‎تواند با رزولوشن 4K به فیلم‎برداری بپردازد. با این وجود، هیچ خبری از OIS یا لرزش‌گیر اپتیکال در گوشی موتو زد 2 فورس ادیشن نیست. ثبت تصاویر سلفی نیز به کمک سنسور 5 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f2.2 در حاشیه بالای نمایشگر امکان‎پذیر خواهد بود و برای تصویربرداری در محیط‌های کم‎نور، یک فلاش LED دوگانه برای آن درنظر گرفته شده است.

image

همان‎طور که گفته شد، موتو زد 2 فورس ادیشن یک گوشی پرچم‌دار خواهد بود؛ به همین جهت، به چیپ‎ست هشت هسته‎ای اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز شده است و از 64 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. در صورت تمایل، می‌توانید فضای ذخیره‎سازی را با استفاده از حافظه میکرو SD افزایش دهید.

گوشی موتو زد 2 فورس ادیشن از دو سیم‌کارت پشتیبانی خواهد کرد؛ پشتیبانی از NFC و وای‌فای دو بانده 802.11ac از دیگر مشخصات این مدل به شمار می‌رود. بلوتوث 4.2 برای این مدل درنظر گرفته شده است اما با عرضه اندروید O، از بلوتوث 5.0 پشتیبانی خواهد کرد.

image

موتو زد 2 فورس ادیشن به درگاه یواس‌بی Type-C مجهز شده است که برای تبادل اطلاعات و پخش موسیقی با استفاده از هدفون به کار گرفته خواهد شد. برخلاف شایعات پیشین، خبری از جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیست؛ با این وجود، موتورولا یک مبدل را به همراه موتو زد 2 فورس ادیشن ارائه خواهد داد که با استفاده از آن، می‎توانید هدفون‎های قدیمی خود را به گوشی پرچم‎دار جدید موتورولا متصل کنید. نانو پوشش  ضدآب برای این مدل درنظر گرفته شده است و سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.1.1 به صورت پیش‎فرض با موتو زد 2 فورس ادیشن ارائه می‌شود.

شرکت موتورولا در اقدامی غیر قابل‌باور، تصمیم گرفته است تا ظرفیت باتری را از 3500 میلی‌آمپر ساعت به 2730 میلی‌آمپر ساعت کاهش دهد. به همین جهت، نگرانی‌هایی پیرامون شارژدهی باتری در این مدل وجود دارد. با این‏‌حال، شرکت موتورولا برای شارژ مجدد باتری، یک شارژر 15 واتی با بهره‌گیری از فناوری TurboPower را ارائه خواهد داد.

موتو زد 2 فورس ادیشن به سنت نسل قبل متعهد باقی مانده است و از موتو مادها پشتیبانی می‌کند. به عبارت بهتر، می‌توانید موتو مادهای معرفی شده برای نسل قبل را به این مدل متصل کنید یا از موتو مادهای جدیدی که برای موتو زد 2 پلی معرفی شده است؛ استفاده نمایید.

شرکت موتورولا، هم‎چنین موتو ماد جدیدی را با نام 360 Camera معرفی کرده است که می‌تواند ویدیوهایی 360 درجه با رزولوشن 4K به ثبت برساند. این ماد، هم‏چنین از قابلیت ضبط صدای سه‌بعدی برخوردار است. این ویدیوها، می‌تواند به صورت مستقیم با موتو زد 2 فورس ویرایش شود و حتی، می‎توانید آن‎ها را به صورت زنده استریم کنید. موتو ماد 360 Camera، تنها 299 دلار قیمت دارد و از 10 آگوست در دسترس خواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Samuel1987

۱۳۹۶/۵/۴
خیلی عالیه مشخصاتش و خیلی خیلی جذاب هست صفحه نمایشش POLED ???
اگه باطریش حداعقل 4000 میلی آمپری بود بهتر میشد ??
بسیار جذاب خواهد بود جانشین این تلفن همراه در سال 2018 با بهرمندی احتمالی از اسنپدراگون 845 بهرمند از هسته های جدید و پردلزشگر گرافیکی جدید با فن آوری ساخت 7نانومتری و RAM 8 گیگابایتی و...

mani

۱۳۹۶/۵/۴
در دوره‌ای به سرمیبریم که همه برندها درحال پیشروسی به سمت کارایی در کنار سادگی هستن ولی موترولا سیستیو اتخذ کرده که سالها پیش بِرندهای مختلف به دنبال اون بودن !
جذابت و ظاهری خاص و مطمئناً موفق شده!

sink

۱۳۹۶/۵/۳
اینکه از معدود گوشی های مقاوم امسال هست خیلی خوبه. چه مسخره بازیه همه گوشی ها امسال شیشه ای هستن :/
اما برخلاف زد فورس ۱ که در زمان معرفیش هیولا بود ، این نسخه چیز زیادی برای نشون دادن نداره -___- نمایشگر برای سومین سال متوالی همونه . لرزشگیر دوربین رو برداشتن . رزلوشن رو کم کردن . دوربین جلو برای امسال ضعیفه . و از همه بدتر ، باتری . هر سال افت کرده . توربو ۱ حدود ۳۹۰۰ بود . توروبو ۲ حدود ۳۷۰۰ . زد فورس ۳۵۰۰ و اینم که ۲۷۰۰ :|
یکی از نقاط قوت موتورولا باتریش بوده همیشه . همینطوری پیش بره تا سه سال دیگه فکر کنم باتری رو از گوشی حذف کنه :|
الان این پردازنده و رم چه اهمیتی داره . حاضر بودم ۸۲۰ بذاره ولی دوتا چیز دیگش رو قویتر کنه.
واقعا نا امید شدم . قصد خریدش رو داشتم . ولی منتظر پیکسل میمونم ...