خانهاخبار
کانسپت جدید از فبلت می نوت 3؛ عرضه پرچم‌دار جدید شیائومی با طراحی بدون حاشیه

کانسپت جدید از فبلت می نوت 3؛ عرضه پرچم‌دار جدید شیائومی با طراحی بدون حاشیه

رندرهای جدیدی از فبلت می نوت 3 منتشر شده است و نشان می‌دهد که فبلت پرچم‌دار 2017 شیائومی با نمایشگر بدون حاشیه و دوربین دوگانه وارد بازار خواهد شد.
۱۳۹۶/۵/۳

شرکت شیائومی در سال گذشته، از فبلت می نوت 2 به همراه گوشی بدون حاشیه می میکس رونمایی کرد و اکنون، انتظار می‎رود که نسل جدید آن وارد بازار شود. می نوت 2 با طراحی جدیدی وارد بازار شده بود و به لطف نمایشگر لبه منحنی آن، این گوشی از رقبای اندرویدی دیگر متمایز شده است. به همین جهت، نسل جدیدتر آن یعنی می نوت 3 که با این فبلت پرچم‎دار جایگزین خواهد شد، یکی از موردانتظارترین محصولاتی است که احتمالاً تا پایان سال عرضه می‌شود.

image

رندرهای می نوت 3، به‌تازگی فاش شده است که پرچم‎دار جدید شیائومی را به نمایش می‌گذارد. آنچه که در این رندرها مشاهده می‎شود، در واقع تصاویری مفهومی است که توسط علاقه‎مندان طراحی شده اما با توجه به طراحی بدون حاشیه آن، چندان غیرممکن نیست که می نوت 3 در نهایت، طراحی نزدیک به این رندرها داشته باشد.

به همراه نمایشگر بدون حاشیه فبلت می نوت 3 که ظاهری مانند پرچم‎داران دیگر به این مدل بخشیده است، فبلت جدید شیائومی از دوربین دوگانه نیز استفاده خواهد کرد. در رابطه با مشخصات این مدل، باید گفت که شیائومی می نوت 3 به احتمال زیاد به یک نمایشگر 5.8 اینچی OLED مجهز شده است و از تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام با شش گیگابایت رم استفاده خواهد کرد. به احتمال زیاد، مدل گران‌قیمت این گوشی به 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود.

image

در حال‌حاضر، چندان مشخص نیست که شیائومی می نوت 3 چه زمانی معرفی خواهد شد. در ابتدا اعلام شده بود که می نوت 3 در سه ماهه دوم سال 2017 معرفی می‎شود و پس از مدتی، اعلام شد که شرکت شیائومی از این مدل در سه ماهه سوم سال جاری میلادی رونمایی خواهد کرد. هرچند، برخی از گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد که محصول جدید شیائومی در تابستان، می 6 پلاس است و این مدل، مانند می میکس 2 (نسل جدید گوشی بدون حاشیه شیائومی) در اواخر سال جاری معرفی خواهد شد. با این‎حال، مشخص نیست که می میکس 2 به همراه می نوت 2 عرضه می‎شود یا شرکت شیائومی برای رونمایی از هر یک از این دو مدل، رویداد جداگانه‌ای را درنظر گرفته است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

lokm

۱۳۹۶/۵/۳
رندرهای جدیدی از فبلت می نوت 3 منتشر شده است و نشان می‌دهد که فبلت پرچم‌دار 2017 سامسونگ با نمایشگر بدون حاشیه و دوربین دوگانه وارد بازار خواهد شد.
سریه لطفا اصلاح کنید

الهام

۱۳۹۶/۵/۳
"""رندرهای جدیدی از فبلت می نوت 3 ..... فبلت پرچم‌دار 2017 سامسونگ با نمایشگر ....""""
دمتون گرم .. ایولا ...