خانهاخبار
تصاویر نهایی آیفون 8 فاش شد؛ پرچم‌دار بدون حاشیه اپل با قیمت 1100 دلار

تصاویر نهایی آیفون 8 فاش شد؛ پرچم‌دار بدون حاشیه اپل با قیمت 1100 دلار

یک سازنده کیس‌ لوکس برای گوشی‌های آیفون، تصاویری را از آیفون 8 ارائه داده است که جزئیات زیادی را پیرامون پرچم‌دار جدید اپل به نمایش می‌گذارد.
۱۳۹۶/۵/۳

واقعیت اجتناب‌ناپذیر در بازار موبایل، ارائه کیس‌هایی از محصولاتی است که به‎زودی معرفی خواهند شد. شرکت‎های سازنده با ارائه تصاویری منتسب به محصولات جدید که در بهترین حالت براساس طرح‌های شماتیک کارخانه‌ای یا اطلاعات ارائه شده توسط منابع مطلع، به‎دست آمده است؛ طراحی محصولات جدید را به نمایش می‌گذارند و این تصاویر به طراحی نهایی محصولاتی که هنوز معرفی نشده‎اند، نزدیک خواهد بود.

image

در جدیدترین تصاویر، یک سازنده کیس‌های لوکس و گران‌فیمت، اطلاعاتی را در رابطه با آیفون 8 اپل منتشر کرده است و هم‎چنین با انتشار تصاویری، طراحی نهایی پرچم‌دار جدید اپل را به نمایش می‌گذارد. مدتی بود که شایعاتی مبنی بر عرضه آیفون 8 با نمایشگر بدون حاشیه وجود داشت و گمان می‌رفت که در قسمت جلوی نمایشگر، تنها حاشیه‌ بسیار کوچکی برای جای‌گیری سنسورهای ضروری از جمله سنسور دوربین و بلندگوی مخاطلب قرار می‌گیرد.

image

آنچه که در این رندرها مشاهده می‌شود، با شایعات پیشین هم‎سو است و نشان می‌دهد که در اطراف پنل صفحه‌نمایش 5.8 اینچی آیفون 8، تنها 4 میلی‌متر حاشیه وجود دارد. همان‌طور که گفته شد، شرکت اپل نتوانسته تا تمامی سنسورها را از جلوی گوشی به بدنه پشتی انتقال دهد یا آن‌ها را با شاسی گوشی ادغام نماید. به همین جهت، حاشیه‌ کوچکی در بالای صفحه‌نمایش دیده می‎شود که محل قرارگیری سنسورهای فیزیکی و دوربین سلفی است. در سمت راست و چپ این حاشیه، یک پنل OLED همیشه فعال وجود دارد که برای نمایش باتری، وضعیت شبکه و دیگر اطلاعاتی که در Status Bar به نمایش گذاشته می‎شود، کاربرد خواهد داشت.

image

از آنجایی‎که آیفون 8 فاقد دکمه فیزیکی Home است، شرکت اپل از دکمه‌های مجازی و on-screen استفاده خوهد کرد. این دکمه‌ها به همراه نمایش هشدارها، در قسمتی با نام Function Area به نمایش درمی‌آید.

شرکت اپل، ظاهراً موفق به ادغام سنسور تشخیص اثرانگشت با نمایشگر نشده است؛ شاید علت جای‌گیری یک دکمه پاور بسیار بزرگ در لبه سمت راست گوشی نیز همین موضوع باعث شد و دکمه پاور احتمالاً می‌تواند هویت کاربران را احراز کند. علاوه‌براین، آیفون 8 از بلندگوهای استریو استفاده خواهد کرد و یک دوربین دوگانه با چینش عمودی در بدنه پشتی جای گرفته است.

image

 کوپرتینویی‌ها به دنبال یک راهکار برای افزایش ظرفیت باتری‌های مورد استفاده درون گوشی‌‌های آیفون، بدون افزایش ابعاد آن هستند؛ باتری‌هایی با طراحی L شکل، کمک می‌کند تا اپل به هدف خود دست پیدا کند. به همین جهت، اعلام شده است که آیفون 8 از یک باتری با طراحی L شکل استفاده خواهد کرد و همین موضوع باعث می‌شود تا شارژدهی باتری در مقایسه با آیفون 7، به‌طور چشمگیری بیشتر باشد. با وجود اینکه اعلام شده بود، ممکن است آیفون 8 به درگاه یواس‌بی تایپ سی مجهز شود؛ تصاویر جدید تایید می‎کند که پرچم‎دار جدید اپل از درگاه لایتنینگ استفاده خواهد کرد. احتمالاً برای افزایش سرعت شارژ، اپل از یک مبدل یواس‌بی تایپ سی به لایتنینگ بهره می‎گیرد.

image

به همراه انتشار این جزئیات، قیمت آیفون 8 نیز اعلام شده است و ادعا می‌شود که این مدل با قیمت 1100 تا 1200 دلار عرضه خواهد شد. البته، قیمت درنظر گرفته شده برای مدل پایه آیفون پرچم‌دار جدید اپل است که بسته به حافظه آن، متغیر خواهد بود. اگر شایعات منتشر شده پیشین توسط مینگ‌چی کو را در نظر بگیریم، آیفون 8 در دو مدل با 64 و 256 گیگابایت حافظه عرضه می‎شود. 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

علی

۱۳۹۶/۶/۱۳
چقدر منفی گرفتم ، چیزی نمونده معرفی شه این گوشی ببینیم درست پیشبینی کردم یا نه

....

۱۳۹۶/۵/۴
حالا این قیمت کشور امریکا به ایران بیاد 100 دلارم میاد روش

حاجی

۱۳۹۶/۵/۳
آیفون هفتصد دلاری تو ایران قیمتش نجومیه، وای به حال آیفون هزار و دویست دلاری. اون دیگه فکر کنم هم قیمت پراید باشه. مگه اینکه تا اون موقع یه تدبیری اندیشیده بشه و به صورت قانونی وارد بشه و با قیمت منصفانه.

sink

۱۳۹۶/۵/۳
بعد از چند سال دوباره تکونی به خودش داد
الان میشه آیفون رو با بقیه گوشی ها مقایسه کرد
البته قیمت احمقانش رو فاکتور بگیریم ????

farid

۱۳۹۶/۵/۳
کپی lg g6. یعنی اپل تو طراحی دیگه حرفی برای گفتن نداره.