خانهاخبار
با دوربین دوگانه Zenfone 4، تصاویر واضح‎تری به ثبت برسانید!

با دوربین دوگانه Zenfone 4، تصاویر واضح‎تری به ثبت برسانید!

شرکت ایسوس با انتشار تصاویر رسمی، دوربین دوگانه را به عنوان یکی از قابلیت‌های سری Zenfone 4 تایید کرده است و ادعا می‌کند که محصولات جدید این سازنده، عملکرد بسیار خوبی در زمینه عکس‎برداری خواهند داشت.
۱۳۹۶/۴/۳۱

انتظار می‌رود که شرکت ایسوس تا چند هفته آینده، از چهار یا پنج مدل گوشی جدید از سری Zenfone 4 رونمایی کند؛ البته، باید اشاره کرد که یکی از این مدل‎ها در حال‌حاضر معرفی شده است. از این مدل با نام Zenfone 4 Max به صورت رسمی در روسیه رونمایی شده است اما به جز قیمت 235 دلاری آن، اطلاعات چندانی در رابطه با احتمال عرضه Zenfone 4 Max در خارج از بازار روسیه وجود ندارد.

image

چهار گوشی جدید ایسوس که از سری Zenfone 4، از جمله Zenfone 4، Zenfone 4 Pro، Zenfone 4 Selfie و Zenfone 4V، به‎زودی معرفی و عرضه خواهند شد. با این‎حال، مدل آخر با نام Zenfone 4V در ماه سپتامبر (شهریور) در اروپا عرضه می‎شود.

image

با توجه به انتشار تصاویر رسمی از سوی شرکت ایسوس، انتظار می‌رود که به زمان معرفی رسمی گوشی‎های جدید این سازنده بسیار نزدیک باشیم. تصاویر منتشر شده توسط شرکت ایسوس، نشان می‌دهد که حداقل یک مدل به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود.

image

شرکت ایسوس در تصویر رسمی جدید مربوط به آن‎ها، اعلام کرده است که با دوربین دوگانه گوشی‌های جدید این سازنده، می‎توانید تصاویر واضح‎تری را ثبت کنید. این سازنده تایوانی، 17 آگوست (25 مرداد) از گوشی‌های جدید Zenfone 4 رونمایی خواهد کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)