خانهاخبار
آغاز انتشار Google Play Protect برای گوشی‌های اندرویدی

آغاز انتشار Google Play Protect برای گوشی‌های اندرویدی

شرکت گوگل شروع به مجهز کردن دستگاه‌های اندرویدی به ویژگی امنیتی جدیدی به نام Google Play Protect کرده است که به صورت مداوم دستگاه کاربران را از نظر تهدیدات امنیتی بررسی می‌کند.
۱۳۹۶/۴/۳۱
image

شرکت‌های گوگل و اپل برای انتشار اپلیکیشن‌ها در فروشگاه‌های مجازی خود قوانین سخت‌گیرانه‌ای دارند تا از هر نظر امنیت اپلیکیشن‌ها را بررسی کنند؛ با این حال گاهی اوقات برخی از بدافزارها می‌توانند از سد امنیتی این شرکت‌ها عبور کنند به همین خاطر نیاز است تا لایه‌های امنیتی بیشتر سر راه آنها قرار گیرد.

گوگل در کنفرانس Google I/O 2017 سرویس جدید به نام Google Play Protect را معرفی کرد که راه حل جدیدی برای افزایش امنیت کاربران اندروید است. این ویژگی به صورت مداوم مشغول بررسی دستگاه‌ کاربران است تا از اطلاعات و داده‌های آنها محافظت کند و اگر با مورد مشکوکی مواجه شد برای نابودی آن وارد عمل شود.

سایت Engadget نقل کرده است که گوگل انتشار Google Play Protect برای دستگاه‌های اندرویدی را آغاز کرده است و کاربرانی که از نسخه 11 و جدیدتر Google play service استفاده می‌کنند به مرور زمان مجهز به این ویژگی امنیتی خواهند شد.

باید دید با آمدن Google Play Protect امنیت کاربران اندروید چقدر افزایش پیدا می‌کند و آیا باز هم خبرهایی در مورد انشتار بدافزارهای خطرناک برای شمار زیادی از اندرویدی‌ها را خواهیم شنید یا نه.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

matin

۱۳۹۶/۴/۳۱
چه خووب اگر خوب عمل کنه عالی میشه برای ماهایی که انتی ویروس رو گوشی نصب نمیکنیم

فرهاد

۱۳۹۶/۴/۳۱
خبر خوب