خانهاخبار
نمایشگرهای حرفه‌ای میهمان نمایشگاه‌ بین المللی تهران می‌شوند

نمایشگرهای حرفه‌ای میهمان نمایشگاه‌ بین المللی تهران می‌شوند

سامسونگ گلف الکترونیکس با نمایشگرهای تجاری و حرفه‌ای خود در بیست‌وسومین نمایشگاه الکامپ تهران حاضر می‌شود.
۱۳۹۶/۴/۳۰

نمایشگاه الکامپ که طی روزهای ۳۰ تیر تا ۲ مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر ایران است. بازدیدکنندگان این نمایشگاه با حضور در سالن 44A می‌توانند از نزدیک با قابلیت‌های نمایشگرهای حرفه‌ای و رونمایی از اولین نمایشگرتجاری Full Outdoor و مانیتورهای گیمینگ سامسونگ آشنا شوند.

image

نمایشگرهای حرفه‌ای

بخش دیگر محصولات غرفه سامسونگ را نمایشگرهای حرفه‌ای سامسونگ تشکیل می‌دهند. نمایشگرهای هتلی و اسمارت ساینیج‌ها بخشی از این نمایشگرهای تجاری هستند. این نمایشگرها با برخورداری از ویژگی‌هایی همچون کارکرد ۲۴ ساعته، پنل ضدتابش، شخصی‌سازی محتوا با تقسیم صفحه نمایش به چند بخش و طول عمر بالا، راهکاری مدرن برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی هدفمند در فضای عمومی به شمار می‌روند.

نمایشگرهای اسمارت ساینیج‌ سامسونگ در دسته بندی های ویدئو وال‌ (video wall)، نمایشگرهای حرفه ای ساینیج 24 ساعته و 16 ساعته، نمایشگرهای بزرگ صفحه لمسی، و نمایشگرهای حرفه ای فضای باز (Full Outdoor) تقسیم‌ می‌شوند. همچنین تلویزیون های هتلی سامسونگ که برای اماکن اقامت پذیر از جمله هتل ها و بیمارستان ها، طراحی و ساخته شده اند نیز در الکامپ برای بازدید عموم ارائه می گردند. به کمک تنوع مدل‌های این نمایشگرها، صاحبان کسب‌وکارها می‌توانند با توجه به نیاز‌ و انتظارات خود نمایشگر متناسب و برطرف کنننده نیاز‌شان را انتخاب نمایند.

مراکز اداری و تجاری، فروشگاه‌های بزرگ، خرده‌فروشی‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها، بانک‌ها، مراکز آموزشی، گالری‌ها، سالن‌های نمایش و بسیاری از مراکز دیگر می‌توانند با تجهیز به یکی از نمایشگرهای اسمارت ساینیج ضمن بهره‌مندی از مزایای نمایشگرهای ساینیج از راهکارهای تجاری این محصولات هم استفاده کنند.

سامسونگ به این منظور راهکارهایی همچون MagicInfo به عنوان پرتال جامع دیجیتال ساینیج، MagicIWB به عنوان راهکار کلاس هوشمند، LYNK™ SINC  برای تلویزیون های هتلی، و... را برای کاربران نمایشگرهای حرفه ای خود طراحی و عرضه کرده، تا امکان به اشتراک گذاری اطلاعات، شخصی‌سازی دستگاه‌ها و کار با نمایشگرهای متعدد راحت‌تر و سریع‌تر از همیشه شود.

image

یکی از جدیدترین مانتیورهای سامسونگ مدل ۲۷ اینچی C27FG70 است که به کمک ویژگی‌هایی همچون زمان واکنش ‌پذیری فوق سریع یک میلی‌ ثانیه‌‌ای‌، نرخ بروزرسانی تصویر ۱۴۴ هرتزی، پنل کوانتوم‌دات و نسبت کنتراست 3000:1 تحول بزرگی را در این حوزه رقم زده‌ است.

انحنای ۱۸۰۰ میلی‌متری C27FG70 باعث شده تا علاوه بر داشتن انحنای نزدیک به شعاع چشم انسان، به عنوان اولین مانیتور خمیده گیمینگ جهان شناخته شود.

         

کارشناسان سامسونگ الکترونیکس در غرفه‌ این شرکت حضور خواهند داشت تا جزئیات بیشتری را در اختیار صاحبان کسب‌وکارها و علاقه‌مندان این حوزه قرار دهند. 

برای مشاهده جدیدترین نمایشگرهای سامسونگ در بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ تهران می‌توانید به سالن 44A، غرفه شماره ۹۰۱ مراجعه کنید.

بیست‌وسومین نمایشگاه الکامپ تهران طی چهار روز جدیدترین محصولات حوزه صنایع الکترونکی را در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی معرفی خواهد کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)