خانهاخبار
آرتو نوملا از مدیریت HMD Global کناره‌گیری کرد؛ روزهای طوفانی در انتظار نوکیا؟

آرتو نوملا از مدیریت HMD Global کناره‌گیری کرد؛ روزهای طوفانی در انتظار نوکیا؟

مدیر HMD Global، به‎تازگی از سمت خود استعفا داده است و اکنون، «فلورین سیچ» یکی‌دیگر از اعضای رده‌بالای HMD Global، سکان هدایت نوکیا را در بازار گوشی‌های هوشمند برعهده دارد.
۱۳۹۶/۴/۳۰

آرتو نوملا، به‌تازگی از مدیریت HMD Global کناره‌گیری کرده است. باید اشاره کرد که این شرکت فنلاندی، مسئولیت عرضه و فروش گوشی‌های هوشمند با برند نوکیا را برعهده داشته است و کناره‎گیری آرتو نوملا از صندلی مدیریت HMD Global، می‌تواند آینده «نوکیا» را در بازار گوشی‌های هوشمند، تحت‎تاثیر قرار دهد. پس از اعلام کناره‎گیری آرتو نوملا از مدیریت شرکت HMD Global، اکنون «فلورین سیچ» با وی جایگزین خواهد شد؛ فلورین سیچ به عنوان رئیس HMD Global پیش‌تر در پیش‌برد اهداف این شرکت تاثیرگذار بوده است.

image

در همین رابطه، سم چین، رئیس هیئت مدیره در طی یک بیانیه اعلام کرده است:

آرتو نوملا، نقش کلیدی در ایجاد HMD Global، جمع‌آوری تیم و عرضه اولین محصولات‌مان ایفا کرده است. از طرف کل هیئت مدیره، از آرتو نوملا برای کمک در شکل‌گیری HMD Global تشکر می‌کنم و بهترین‎ها را برای وی در آینده، آرزومندم.

تغییر در مدیریت شرکت فنلاندی HMD Global در حالی صورت می‌گیرد که شایعات پیرامون نوکیا 8، افزایش یافته است و انتظار داریم که این سازنده فنلاندی تا چند روز آینده از گوشی پرچم‎دار جدید نوکیا 8 رونمایی کند. این مدل به چیپ‌ست اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز شده است و از دوربین دوتایی با لنزهای کارل زایس استفاده می‌کند.

آرتو نوملا در طی چند ماه گذشته در مصاحبه با رسانه‎ها، مسیر جالبی را برای گوشی‎های هوشمند آینده نوکیا درنظر گرفته بود و ادعا می‌کرد که محصولات جدید نوکیا، نباید درگیر مشخصات‌فنی یا اندازه مگاپیکسل دوربین شود. به گفته‌ی وی، HMD Global در تلاش است تا روی تجربه کاربری در گوشی‎های جدید نوکیا تمرکز کند و محصولی شایسته را ارائه دهد.

در  رابطه با تغییر در هیئت مدیره HMD Global، اطلاعات چندانی به دست نیامده است؛ با این وجود، ادعا می‌شود که کناره‎گیری آرتو نوملا از این شرکت، به دلیل موارد شخصی بین نوملا و هیئت مدیره است. با این‎حال، HMD Global مدعی است که در بازار، شروع خوبی داشته و از وضعیت فعلی، رضایت دارد.

در حال‎حاضر، بهترین گوشی‌هوشمند نوکیا، گوشی اندرویدی نوکیا 6 است که به عنوان یک محصول مقرون به صرفه، عرضه می‎شود. به همراه این مدل، HMD Global دو گوشی نوکیا 5 و نوکیا 3 را نیز به بازار عرضه کرده است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۶/۴/۳۰
ما تا میآییم نوکیا بخریم ی بلایی سرش میاد

اسی

۱۳۹۶/۴/۳۰
آرتو نوملا شخصی بود که از خود شرکت نوکیا به اچ ام دی پیوسته بود از نظر من کناره گیری ایشون یک نقطه ضعف برای اچ ام دی محسوب میشه.بهتره ایشون باشن تا نوکیا پیشرفت کنه.