خانهاخبار
معرفی تلویزیون 32 اینچی ارزان و هوشمند شیائومی

معرفی تلویزیون 32 اینچی ارزان و هوشمند شیائومی

شیائومی یکی از شرکت‌های بلند پرواز عصر حاضر است که تنها به تولید گوشی هوشمند قانع نشده و محصولات او جنبه‌های مختلفی از زندگی را در برمی‌گیرند. یکی از این محصولات، تلویزیون‌های این شرکت‌اند که همیشه به قیمت اقتصاد‌ی‌شان معروف بوده‌اند و ابن بار کمپانی چینی بار دیگر با یک تلویزیون ارزان قیمت بازار را شگفت زده کرد.
۱۳۹۶/۴/۲۹

شیائومی کوچک‌ترین تلویزیون هوشمند خانواده Mi TV را معرفی کرد، مدلی ۳۲ اینچی از رده Mi TV 4A که به تازگی معرفی شده بودند. این تلویزیون علاوه بر این که کوچک‌ترین محصول شیائومی در این حوزه است، لقب ارزان‌ترین را هم دارد.

image

نسخه ۳۲ اینچی MiTV 4A در رنگ مشکی عرضه می‌شود و به دلیل استفاده از پلاستیک در بدنه و فریم دور نمایش‌گر، وزن این دستگاه بسیار کم شده و تنها ۳.۹ کیلوگرم وزن دارد که طبق ادعای شیائومی حتی بانوان هم به راحتی می‌توانند آن را جابجا کنند و هنگامی که پایه به تلویزیون متصل شود وزن آن به ۳.۹۴ کیلو می‌رسد.

از مشخصات این دستگاه می‌توان به نمایشگری با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل با نرخ رفرش ۶۰ هرتز، زاویه دید ۱۷۸ درجه، پردازنده ۴ هسته‌ای از نوع Cortex A53، پردازش‌گر گرافیکی Mali-450 MP3، رم یک گیگابایتی و حافظه داخلی ۴ گیگابایت اشاره کرد. این تلویزیون از دو بلندگوی استریو با توان خروجی ۵ وات بهره مند است. در بخش اتصالات دو درگاه HDMI، یک درگاه AV، خروجی S/PDIF، درگاه USB، کانکتور و DTMB مشاهده می‌شود. این تلویزیون از سیستم Xiaomi TV PatchWall بهره می‌برد، به این معنی که برخی از ویژگی‌های یک تلویزیون هوشمند مانند پیشنهاد محتوا بر اساس عادات کاربر، استریم یک‌پارچه محتوا و ... را داراست.

اما قیمت این تلویزیون نکته مثبت دیگری است، کمپانی چینی اعلام کرده که فروش این دستگاه با قیمت ۱۰۹۹ یوآن (معادل ۱۶۳ دلار) و از نیمه شب ۲۳ جولای به صورت آنلاین آغاز می‌شود.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

miladw.zx

۱۳۹۶/۵/۱
داخل ایرانم میاد