خانهاخبار
تماشا کنید: کانسپت جدید گوگل پیکسل 2 ایکس‌ال

تماشا کنید: کانسپت جدید گوگل پیکسل 2 ایکس‌ال

به احتمال زیاد گوگل در اکتبر سال جاری دست به معرفی پرچمدار جدیدش می‌زند. اخیرا یکی از کانال‌های پرطرفدار یوتیوب، کانسپتی از گوگل پیکسل 2 ایکس‌ال منتشر کرده و به برخی مشخصات احتمالی آن پرداخته است. در ادامه با جی اس ام همراه باشید.
۱۳۹۶/۴/۲۹

البته باید توجه داشت که لزوما همیشه کانسپت گوشی شبیه به طرح اصلی آن نخواهد بود. طبق داده‌ها این گوشی با دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز به ویژگی Super Motion عرضه خواهد شد.

پرچمدار جدید گوگل قرار است با صفحه نمایشی QHD و اندازه 5.5 یا 5.7 اینچی، با 4 یا 6 گیگابایت رم، تراشه 8 هسته‌ای 64 بیتی اسنپدراگون 835 و سیستم عامل اندروید O به دست علاقه‎مندانش برسد.

 کانال Concept creator در یوتیوب، که از ماه گذشته تاکنون تنها چند طرح کانسپت منتشر نموده، به تازگی کانسپتی جالب از گوگل پیکسل 2 ایکس‌ال منتشر کرده که الهام گرفته از تصویر رندر شده این مدل است. این شباهت تنها به دلیل طراحی ساده و قابل پیش‌بینی گوشی‌های گوگل است. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد این مدل، همچون نسلهای پیشین، ترکیبی از فلز و شیشه است با این تفاوت که این‌بار، بدنه گوشی صیقلی‌تر به نظر می‌رسد.

قسمت فلزی قاب پشتی، حسگر اثر انگشت و برندینگ گوگل را دربر گرفته، حال اینکه بخش شیشه‎ای که سهم کمتری از این قاب را در اختیار دارد، میزبان چند حسگر و دوربین اصلی با فلاش دوتایی است. به علاوه، پوشش ششیه‎ای بالای نمایشگر با لبه‎های خمیده، ظاهری چشم‎نواز را به این مدل هدیه کرده است. قسمت سمت راست شاسی اصلی، جایگاه کلیدهای کنترل صدا و قفل گوشی است. در قسمت زیرین، پورت USB-C و یکی از میکروفون‎های گوشی جلب توجه می‎کند و جک 3.5 میلیمتری صدا در بالای شاسی، حس خوب شنیدن صدایی شفاف را در کاربر ایجا د می‌کند. اما حاشیه‎ بسیار ناچیز لبه‌های گوشی، کم و بیش ترکیب ظاهری ال‎جی جی6 و گلکسی اس8 را در ذهن تداعی می‌کند. تنوع رنگ در کانسپت منتشر شده ازگوگل  پیکسل 2 ایکس‌ال، نشان می‌دهد که گوگل، سلیقه کاربران را نیز مد نظر دارد و با عرضه این مدل در رنگ‌هایی همچون خاکستری، آبی، سبز و قرمز سعی دارد توجه علاقه‎مندان را بیش از پیش جلب نماید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)