خانهاخبار
تولید چری تیگو 7 در ارگ بم

تولید چری تیگو 7 در ارگ بم

مدیران خودرو خط تولید چری تیگو 7 را در ارگ جدید بم افتتاح کرد.
۱۳۹۶/۴/۲۶

چری تیگو در سال ۲۰۰۶ برای اولین بار رونمایی شد. این خودرو تا کنون در چین، مصر، روسیه، ترکیه، اندونزی و برخی کشورهای آمریکای جنوبی از جمله برزیل تولید شده است. اکنون بعد از گذشت یازده سال نسل جدید آن با عنوان TIGGO7  با طراحی کاملا متفاوت و امکانات بیشتر معرفی شده است.

شرکت صنایع خودروسازی مدیران ("MVM "، مدیران خودرو) که بصورت شرکت مشترک با شرکت چری چین اداره می‌شود، حالا تصمیم به تولید این خودرو در ارگ بم گرفته است.

روزچهارشنبه ۱۴ تیرماه ، شرکت مدیران خودرو طی مراسمی خط تولید خودروی تیگو 7 را افتتاح کرد.

این شرکت که از سال 2009 در کرمان مشغول به فعالیت شده است، تاکنون بیش از 250000 خودرو را تولید نموده است.

تیگوی جدید که با انقلاب جانی هوپ، طراح کانادایی، متحول شده است از موتور 4 سیلندر خطی 2000 سی سی بهره می‌برد. امکانات این خودرو فراتر از حد انتظار از یک خودروی چینی است. ایربگ‌های جلو و جانبی، سیستم ورود بدون کلید، دوربین دید 360 درجه، سیستم صوتی با پورت USB و 6 بلندگو، DVD، تهویه اتوماتیک دو منطقه‌ای، چراغ‌های اتوماتیک، سانروف پانوراما، کروز کنترل، کامپیوتر سفری 4.8  اینچی و ... از جمله‌ی امکانات این چینی اشرافی است.

تیگو 7 هم اکنون آماده تولید انبوه شده و از سوی دیگر نیز کلیه قطعات یدکی آن تهیه و آماده ارسال به نمایندگان است که این نشان از برنامه وسیع سازنده برای ورود به بخش بالاتر بازار دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

گاندلف

۱۳۹۶/۴/۲۶
زیباست اما فقط زیباست