خانهاخبار
طرح نهایی اپل برای iPhone 8 تایید شد

طرح نهایی اپل برای iPhone 8 تایید شد

سرانجام پس از هفته‌ها شایعه، طرح نهایی آیفون 8 توسط یکی از شرکت‌های تولیدکننده لوازم جانبی تایید شد.
۱۳۹۶/۴/۲۶

هفته‌ها از صحبت در مورد مهم‌ترین طراحی شرکت اپل به‌افتخار دهمین سالگرد تولید iPhone با نام iPhone 8 می گذرد و طرح‌های بسیاری از آن به بیرون درز پیدا کرده که اطلاعات جدید آنها را تایید می‌کند.

گوردون کلی، یکی از نزدیکان به شرکت تولیدکننده لوازم‌ جانبی Nodus عکس‌هایی از آخرین رندر iPhone 8 بدست آورده که می‌توان آن را به‌عنوان طراحی قطعی معرفی کرد. سرانجام حاشیه‌هایی که در سری‌های قبلی وجود داشت از بین رفته و یک نمایشگر بزرگ و باریک با اندازه ۵.۸ اینچ، پنل رویی این گوشی را پوشانده. تنها قسمتی از بالای این نمایشگر جهت قرارگیری دوربین سلفی و سایر سنسورها جدا شده. در نتیجه‌ی این طراحی، محل جدیدی برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها پدید خواهد آمد.

image

همچنین مشابه طرح‌های قبلی، دوربین‌ دوگانه افقی که در iPhone 7 Plus قرار داشت، به حالت عمودی تغییر پیدا می‌کند که به‌علت عملکرد بهتر این حالت در برنامه جامع واقعیت افزوده اپل است.

image

بااینکه در رندر‌ها مشخص نیست، اما اپل برنامه‌ای برای حذف پورت Lighting و جایگزینی آن با USB Type-C ندارد و همچنین مشابه iPhone 7، خبری از جک هدفون نیست.

بحث اصلی همچنان در مورد دکمه Home است. آنچه در رندرها مشخص است، دو برابر شدن اندازه دکمه Power است و از آنجا که هنوز شک و تردید در مورد قرار گیری حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر وجود دارد، ممکن است اپل همانند سونی، حسگر اثر انگشت را در دکمه Power قرار دهد.

image

البته هنوز رازهایی در مورد iPhone 8 وجود دارد. ظرفیت باتری، مشخصات دوربین، عمکرد تراشه A11 و همچنین قیمت نهایی این محصول از جمله این رازهاست. اما در مورد طراحی، با قاطعیت عنوان می‌کنیم، iPhone 8 این شکلی خواهد بود.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (39 نظر)

a.r.m.z

۱۳۹۶/۵/۲۵
موافقم دمت گرم??????????????????

Mohammad mahdi

۱۳۹۶/۴/۳۱
من خودم هواوی p10 لایت دارم. که واقعا با ایفون8 عوض نمیکنم حتی مجانی. انصافا این چیه تولید کردن یه گوشی بیریخت با اون دوربین مسخرش. کلاسشم اومده پایین. ایفون7قشنگتره

علی

۱۳۹۶/۴/۳۰
من اصلا درک نمیکنم تو V30رو با نوت۸ مقایسه میکنی

علی

۱۳۹۶/۴/۳۰
سلام اگه میگی سادگی A7 2017 ساده ترین و شیک هست

Zhaleh

۱۳۹۶/۴/۲۸
Fek konm 7 v 7s forosheshon az 8 bushtar bashe hatta ba vojod arzeye 8 v inke gheimat 8 biad zire 7