خانهاخبار
زمان عرضه گوشی نوکیا 8 مشخص شد؛ به‌زودی منتظر پرچم‌دار جدید نوکیا باشید!

زمان عرضه گوشی نوکیا 8 مشخص شد؛ به‌زودی منتظر پرچم‌دار جدید نوکیا باشید!

اطلاعات جدید توسط یک خرده‌فروش، نشان می‌دهد که نوکیا 8 در دهه اول مرداد به صورت رسمی معرفی خواهد شد.
۱۳۹۶/۴/۲۵

در برخی از شایعات، به گوشی پرچم‎دار جدید نوکیا با نام «نوکیا 8» اشاره می‌شود و گمانه‎زنی‎های دیگر از عرضه این گوشی با نام نوکیا 9 حکایت دارد. با این وجود، جدیدترین گمانه‌زنی‌ها از عرضه نوکیا 8 در 31 جولای (9 مرداد ماه) حکایت دارد. هم‌چنین، اطلاعات منتشر شده از یک خرده‎فروش ناشناس، نشان می‎دهد که این گوشی پرچم‎دار نزدیک به 589 یورو (675  دلار) قیمت خواهد داشت.

اطلاعات تازه منتشر شده در رابطه با گوشی جدید نوکیا، از یک محصول با شماره مدل TA-1004 به‎دست آمده است؛ این مدل، مدتی پیش در FCC رویت شد و هم‎چنین، نوکیا TA-1004 در آزمون AnTuTu و Geekbench فاش شده است. نتایج به‌دست آمده، نشان می‌دهد که گوشی پرچم‎دار نوکیا 8 در مدل‌های مختلفی با چهار و هشت گیگابایت رم عرضه خواهد شد؛ با این وجود، اطلاعات جدید از عرضه نوکیا 8 با چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه حکایت دارد. گفته می‎شود که این مدل، نسخه پایه پرچم‏دار جدید نوکیا خواهد بود؛ البته، به‎نظر می‌رسد که نسخه فوق در ابتدا، عرضه می‌شود و ممکن است پس از مدتی، سایر مدل‎های نوکیا 8 به صورت رسمی در دسترس قرار بگیرد.

image

آن‎طور که پیداست، پرچم‎دار جدید نوکیا 8 در چهار رنگ در دسترس قرار خواهد گرفت؛ این چهار رنگ، عبارت است از آبی، نقره‎ای، آبی/ طلایی و مسی/طلایی. نوکیا 8 هم‎چنین به چیپ‎ست اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز شده است که از پردازنده هشت هسته‎ای استفاده می‌کند و واحد پردازشگر گرافیکی آدرنو 540 به آن قدرت می‎دهد. اسنپدراگون 835، تراشه پرچم‎دار کوالکام برای سال 2017 است و انتظار می‌رود که محصولات بیشتری تا پایان سال با این چیپ‌ست رده‌بالا عرضه شود.

نوکیا 8 از یک نمایشگر 5.3 اینچی با رزولوشن Quad HD استفاده می‎کند؛ هرچند، به‌نظر می‎رسد که صفحه‎نمایش مورد استفاده در پرچم‏دار جدید نوکیا بدون حاشیه نخواهد بود. مدتی پیش، تصاویری از این گوشی در داخل یک کیس فاش شد؛ با توجه به این تصاویر، نوکیا 8 مانند سایر محصولات این سازنده فنلاندی حاشیه دارد و علت آن، جای‌گیری سنسور تشخیص اثرانگشت در پایین نمایشگر است.

تنها دو هفته دیگر تا معرفی نوکیا 8، باقی مانده است؛ به همین جهت، به‌زودی به تمامی گمانه‎زنی‌ها پیرامون پرچم‎دار جدید نوکیا خاتمه داده خواهد شد. البته، توجه داشته باشید که این شایعات به صورت رسمی تایید نشده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۶/۴/۳۰
همچنان بدون گاراتی؟

keyhan

۱۳۹۶/۴/۲۶
یادم میاد نوکیا n97 با سیستم عامل سیمبین رو علاِدین گرفتم580. تازه اومده بود اونموقع ایفون 3gs بود با قیمت830 تومن. بعد اتفاقی با htc touch hd اشنا شدم که سیستم عامل ویندوزفون داشت. خریدم گوشی رو ازون لحظه به بعد تا به امروز که اچ تی سی 10 دارم طرفدار و بهتره بگم عاشق اچ تی سی شدم و به جز گوشی اچ تی سی سمت هیچ گوشی دیگه ای نرفتم