خانهاخبار
U11 پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی وارد بازار ایران شد (قیمت)

U11 پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی وارد بازار ایران شد (قیمت)

یو ۱۱ پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی با این که به تازگی وارد بازار جهانی شده سوددهی این شرکت را به طور چشم‌گیری افزایش داده است و تاکنون با استقبال خوبی همراه بوده. این گوشی امروز به صورت غیر رسمی به بازار کشورمان راه یافته و با قیمت بالایی بدون گارانتی به فروش می‌رسد. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید تا از قیمت اولیه U11 در بازار و مشخصات بارز آن آگاه شوید.
۱۳۹۶/۴/۲۵

اچ‌تی‌سی این روزها دوران اوج خود را از داده است و همانند گذشته‌  عملکرد خوب فروش چندانی در صنعت گوشی هوشمند ندارد. اما پس از عرضه پرچمدار جدید این شرکت با نام U11 به بازار پس از مدت‌ها اچ‌تی‌سی افزایش درآمد و سوددهی بخش موبایل را تجربه کرد. یکی از نوآوری‌های جدید U11 قابلیت Edge Sense (فریم حساس به فشار) است که کاربر می‌تواند بدون نیاز به لمس صفحه‌نمایش کارهای بسیاری را با آن انجام دهد. 

یو ۱۱ در دو نسخه متفاوت با حافظه‌داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت به فروش‌می‌رسد که به ترتیب مجهز به رم ۴ و ۶ گیگابایتی است. فروش نسخه ۱۲۸ گیگابایت با رم ۶ گیگابایتی برای کشورهای چین، مالزی، تایوان، سنگاپور، هند، هنگ‌کنگ، روسیه، عربستان سعودی و فیلیپین در نظر گرفته شده است و با توجه به نزدیک بودن این کشورها از لحاظ جغرافیایی به احتمال زیاد به زودی وارد بازار کشورمان خواهند شد. البته هنوز مشخص نیست کدام نسخه از به صورت رسمی وارد بازار کشورمان خواهد شد.

فعلا رنگ‌های مشکی و نقره‌ای نسخه ۶۴ گیگابایتی این گوشی وارد بازار کشورمان شده است که بدون گارانتی به فروش می‌رسد. با توجه به این که در روزهای ابتدایی ورود اچ‌تی‌سی یو ۱۱ به بازار کشورمان هستیم فعلا خرید این گوشی با قیمت بالا حال حاضر پیشنهاد نمی‌شد. اگر قصد خرید یو ۱۱ را دارید بهتر است کمی صبر کنید تا این گوشی را با قیمت بهتر به همراه گارانتی و پشتیبانی پارس سامتل قشم خریداری در سبد خریدتان قرار دهید. 

بیشتر ببینید و بخوانید:

برای مشاهده تمامی اخبار U11 به تگ #U11 در وب‌سایت مراجعه کنید.

 
صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچ - Super LCD5
پردازندهSnapdragon 835 - هشت هسته‌‌ای (۴ هسته ۲.۴۵ گیگاهرتزی و ۴ هسته ۱.۹ گیگاهرتزی)
رم۴/۶ گیگابایت
دوربین اصلی۱۱ مگاپیکسل 
دوربین سلفی۱۶ مگاپیکسل
حافظه داخلی۶۴/۱۲۸ گیگابایت
باتری۳۰۰۰ میلی‌آمپر - لیتیوم یونی
سیستم‌عاملاندروید ۷.۱ (نوقا)
وزن۱۶۹ گرم
شارژسریعدارد - نسخه ۳.۰
گواهی‌نامه ضدآبIP67 - تا عمق ۱ متر به مدت ۳۰ دقیقه
درگاهUSB-C

اچ‌تی‌سی یو ۱۱ در حال حاضر با قیمت‌های زیر به فروش می‌رسد:

رنگقیمت بدون گارانتیقیمت با گارانتی رسمی
مشکی3,100,000 تومانبه‌زودی
نقره‌ای3,200,000 تومانبه‌زودی
سفیدN/Aبه‌زودی
آبیN/Aبه‌زودی
قرمزN/Aبه‌زودی
نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (126 نظر)

Peyman

۱۳۹۶/۵/۵
"فرخ" عزیز چی شد؟؟؟
مگه با اطمینان نمیگفتی U11 فقط یبار بخوره زمین سوخته؟؟؟
پس کو فیلمش؟؟؟
کو لینکش ؟؟؟
از خودت درآوردی؟؟؟
خب حالا مردونه بیا بگو یه چیزی واسه خودم گفتم و حقیقت نداشته
آخه مگه مجبورتون کردن دروغ بگین؟؟؟
اصلا میدونین در قبال تمام دروغایی که اینجا از روی تعصب میگین و باعث اشتباه دیگران میشین مسئولین؟؟؟
من که نمی بخشمتون

yashar2080

۱۳۹۶/۵/۵
کاملا درسته

فاطی

۱۳۹۶/۵/۵
اقا مانی من نمیدونم شما چجوری گفتین دوتاشونم نه میگید چطوری مقایسه کردمشون هردوچیزی از هم کم ندارن در هر زمینه ای که فکرشو بکنین اول پردازنده هردو عالین دوربینم که کلا هردو بازم محشرن(طبق نتایج دکسومارک) باطری هم که هردو عملکرد خوبی دارن یه سر به بنچمارک باطریشون بزنین صفحه نمایششون هم عالیه ولی s8 اینجا و در طراحی سرتره به خاطر همین تمایلم بیشتر به s8 هست خداروشکر حالا فهمیدین؟نکنه انتظار دارین الجی یا سونی انتخاب من باشه؟من دراین مورد معذورم که به بقیه برندا فکر کنم

Baمادر ج...

۱۳۹۶/۵/۴
اینقدر متعصب نباش و بی مزد و منت به هیچ برندی خدمت نکن

Ba

۱۳۹۶/۵/۴
من به عنوان یک طرفدار اچ‌تی‌سی قبول دارم این گوشی طراحیش خیلی قدیمی هستش و در هیچ زمینه ای حریف S8 نمیشه. S8 بهترین گوشی تا به امروز هستش