خانهاخبار
نوویتک به سراغ لامبورگینی اورنتادور SV رودستر رفت

نوویتک به سراغ لامبورگینی اورنتادور SV رودستر رفت

یک لامبورگینی به خودی خود کاملا قوی و اسپرت است و به راحتی می‌تواند همه کاربران را راضی کند. اما برخی به این قدرت هم راضی نیستند و ترجیح می‌دهند با قدرت بیشتری خودروی خود را برانند.
۱۳۹۶/۴/۲۵

نوویتک تیونر مشهور، این بار به سراغ ابر خودروی ایتالیایی یعنی لامبورگینی اونتادور SV رودستر رفته و علاوه بر تغییرات ظاهری، از تقویت موتور هم غافل نشده و این موتور تنفس طبیعی، اکنون با یک پرخوران سوپرشارژر همراه شده است. موتور 6.5 لیتری 12 سیلندر لامبورگینی اکنون 970 اسب بخار قدرت دارد در حالی که قدرت آن در حالت استاندارد تنها 750 اسب بخار است.

image

در تصاویر منتشر شده از سوی نوویتک کیت آیرودینامیک و قطعات افتر مارکت به خوبی قابل مشاهده هستند مانند چرخ‌های 20 اینچی در جلو و 21 اینچی در عقب. نوویتک برای کاهش وزن و زیبایی هرچه بیشتر استفاده زیادی از فیبر کربن در بدنه لامبورگینی اونتادور SV رودستر داشته است. در کنار این، سیستم تعلیق پیچشی و سیستم اگزوز به روز شده هم کمک می‌کنند تا بهترین نتیجه حاصل شود.

image

این تیونر با کیت جدید خود قطعا بازار کوچکی را هدف گرفته زیرا لامبورگینی، تنها 500 عدد از این گاو خشمگین را به تولید رسانده است تا اونتادور SV رودستر، حتی از نسخه کوپه با 600 عدد تولید هم خاص‌تر باشد.

image

برخی از مشتریان، ترجیح می‌دهند تا لامبورگینی خود را به حالت استاندارد نگه دارند و دست به تنظیمات آن نزنند (که کاملا منطقی است!) اما عده دیگری هم معتقدند که خودروهای این کمپانی ایتالیایی می‌تواند حتی از این هم بهتر باشد. تیونرهایی چون نوویتک هم بار سنگین این مسئولیت را بر عهده گرفته‌اند. استفاده از سوپرشارژر برای این موتور 12 سیلندر از سوی برخی از عاشقان موتورهای تنفس طبیعی یک توهین و بی احترامی تلقی می‌شود اما به نظر می‌رسد که تقاضا برای داشتن یک لامبورگینی با توانی نزدیک به 1000 اسب بخار کمپانی‌های تیونر را برای استفاده از پرخوران مجاب می‌کند چراکه دستیابی به چنین قدرتی با استفاده از یک موتور تنفس طبیعی کار دشواری است.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Raptor

۱۳۹۶/۴/۲۵
همچین ساده نوشتین تنها 750 اسب بخار قدرت استاندارد این ماشینه
که ادم احساس میکنه قبل از تیونینگ قدرت یه دوچرخه رو داشته..!!!

keyhan

۱۳۹۶/۴/۲۵
من تو بازی nfs 2015 که البته 2016 واسه pc منتشر شد لامبورگینی اونتدور رو تا 1100 اسب تقویت کردم و در کمال نظم در کنار شتاب فوق العادش هندلینگ فوق العادشو حفظ کرد ولقب سریع ترین ماشین این نسخه از need for speed رو به خودش اختصاص داد. یه جور بیان کردم انگار تو واقعیت این کارو کردم! ولی خداییش بازیشم دست کمی از واقعیت نداره اونم با فرمون حرفه ای لاجیتک و با پردازش گرافیکی غول انویدیا gtx 1080