خانهاخبار
عکس‌های جدید Moto G5S Plus لو رفت

عکس‌های جدید Moto G5S Plus لو رفت

عکس‌های جدید فاش شده از موتو 5 اس موتورولا، طراحی گوشی را بیش از پیش آشکار می‌کند و برخی از مشخصات گوشی را تایید می‌کند.
۱۳۹۶/۴/۲۴

در هفته‌های اخیر خبرهایی در مورد گوشی جدید موتورولا، Moto G5S Plus، شنیده بودیم و عکس‌هایی از این گوشی نیز فاش شده بود. اکنون نیز عکس‌های دیگری از موتو جی 5 اس پلاس فاش شده که تصویر بهتری از بدنه پشت و جلو گوشی آشکار می‌کند.

image
image

همانطور که از تصاویر پیداست طراحی گوشی در راستای تصاویر فاش شده قبلی است. در مورد مشخصات گوشی هم برخی از مشخصات قبلی بازهم تایید می‌شود. این گوشی تراشه اسنپدراگون 625 کوالکام را روی خود دارد و از صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ دی بهره می‌برد. طبق اطلاعات به دست آمده موتو جی 5 اس 4 گیگابایت رم دارد و حافظه داخلی آن 64 گیگابایت است.

همچنین گفته می‌شود گوشی جدید موتورولا دوربین دوگانه 13 + 13 مگاپیکسلی در بدنه پشتی خود دارد (یک دوربین رنگی و یک دوربین سیاه و سفید)، دوربین جلوی آن نیز 8 مگاپیکسلی است و بدنه آن آلومینیومی است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

sink

۱۳۹۶/۴/۲۵
چرا انقد میان رده و پایین‌رده میسازه؟! قبلا سالی یه مدل x میزد یه مدل g
بعد e و z اضافه شدن
الان هر سال از هر سری هشت مدل میسازه سالی چل مدل گوشی بدرد نخور میسازه که چی بشه :| این چه سیاست مسخره ایه . لنوو داره موتورولا رو خراب میکنه -____-