خانهاخبار
کالبدشکافی گلکسی نوت Fan Edition: همان گلکسی نوت 7 با باتری کوچک‎تر

کالبدشکافی گلکسی نوت Fan Edition: همان گلکسی نوت 7 با باتری کوچک‎تر

نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد که گلکسی نوت FE تفاوت چندانی با گلکسی نوت 7 ندارد و iFixit، ادعا می‎کند که این گوشی، همان گلکسی نوت 7 با باتری کوچک‎تر است.
۱۳۹۶/۴/۲۴

سامسونگ، سال گذشته فبلت پرچم‌دار گلکسی نوت 7 را به بازار عرضه کرد و پس از مشکلاتی که برای این گوشی پرچم‎دار به‎وجود آمد، کره‎ای‌ها به فروش و عرضه این محصول خاتمه دادند. حال، نزدیک به یک سال پس از عرضه این گوشی به بازار، سامسونگ تصمیم گرفته است تا نسخه جدیدتر آن را با نام گلکسی نوت Fan Edition عرضه نماید که نسبت به گلکسی نوت 7 ایمن‎تر است و نیازی نیست خریداران، به خاطر ایمنی آن نگران باشند!

image

گلکسی نوت 7 با گلکسی نوت FE تفاوت چندانی ندارد؛ حداقل از نظر ظاهری، تشخیص تفاوت میان این دو گوشی بسیار دشوار است و سامسونگ تصمیم گرفته تا  گلکسی نوت Fan Edition را مشابه با گلکسی نوت 7 به تراشه اگزینوس 8890 مجهز نماید. علاوه‎براین، جدیدترین فبلت سامسونگ به صورت پیش‌فرض از دستیار صوتی بیکسبی پشتیبانی می‎کند و با رابط‎کاربری Experience UI و جدیدترین نسخه از سیستم‎عامل اندروید همراهی می‌شود.

آنچه که پیرامون این محصول بیش از همه اهمیت دارد، تعویض باتری گلکسی نوت FE است؛ براساس بررسی‎های صورت گرفته توسط وب‌سایت iFixit، شرکت سامسونگ از یک باتری کوچک‌تر 3200 میلی‌آمپر ساعت در گلکسی نوت FE استفاده کرده است. این در حالی است که گلکسی نوت 7 با یک باتری با ظرفیت 3500 میلی‎آمپر ساعت عرضه شده بود. باتری جدید، هم‌چنین 2.3 گرم سبک‌تر است و تنها 45.4 گرم وزن دارد.

image

باید اشاره کرد که باتری 3200 میلی‌آمپر ساعت به‌کار گرفته شده در گلکسی نوت Fan Edition (فن ادیشن)، ابعادی برابر با 37.4 در 97.2 در 5 میلی‌متر دارد؛ باتری مشکل‎ساز گلکسی نوت 7 نیز با ظرفیت 3500 میلی‌آمپر ساعت، ابعادی برابر با 37.9 در 97.8 در 4.9 میلی‎متر داشت.

این کالبدشکافی، هیچ اطلاعاتی را پیرامون ساختار باتری ارائه نمی‌دهد؛ به همین جهت، مشخص نیست که آیا ادعای سامسونگ مبنی بر ایمن‎تر بودن باتری مورد استفاده در گلکسی نوت فن ادیشن صحت دارد یا خیر. با این‎حال، سامسونگ اعلام کرده است که پیش از عرضه گلکسی نوت FE به بازار، این گوشی تمامی تست‎های 8 مرحله‎ای را که گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس با موفقیت پشت سر گذاشته‎اند؛ گذرانده است. البته، در حال‌حاضر تنها باید امیدوار باشیم که این ادعا صحت داشته باشد! 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (28 نظر)

Matin

۱۳۹۶/۶/۶
خوبه خودتم میدونی داری چرت میگی که مطمئنی دیس بایک میخوری

سعید

۱۳۹۶/۴/۲۷
رو منطق الکی و ذهن هنگ کردش چون احتمالا گوشی یا به عبارتی گوشتکوب هنگی بمب دستشه بچه من الان 1 سال و اندی پرچمدار نزدیگ به 1700 800 دارم

پیام

۱۳۹۶/۴/۲۵
نه میدونم که شما بی فکرین و نخونده دیسلایک یا به عبارتی همون رای منفی میزنین

سعید

۱۳۹۶/۴/۲۵
کجا بوت لوپ شده این بوت لوپم ترفند جدیدتونه برای لاپوشانی افتضاح ترکیدن نوت 7 و اس 7 و ضرر اس 8 و هاله قرمزشون تو اگه ثابت کردی حتی یه دونه الجی جی 5 یا وی 20 بوت لوپ شده یا عکسشو برام فرستادی که گوشی بوت لوپ شده من سه تا پرچمدار یا دو تا لپ تاپ برات میخرم

امید

۱۳۹۶/۴/۲۵
اخه شما با چه طز فکری پیش میری که فکر میکنی طرفدار گوشی چینی هست؟