خانهاخبار
نگرانی مسئولان اپل از مشکلات نرم‌افزاری iPhone 8

نگرانی مسئولان اپل از مشکلات نرم‌افزاری iPhone 8

آیفون 8 به افتخار دهمین سالگرد تولید آیفون تولید خواهد شد و قرار است پر از امکانات جدید باشد. همین باعث شده مسئولان این شرکت با چالشی جدی برای عرضه به‌موقع آن در ماه سپتامبر مواجه شوند.
۱۳۹۶/۴/۲۱

اطلاعات جدید حاکی از وجود نگرانی در شرکت اپل برای معرفی آیفون 8 در ماه‌های آینده است. مهندسان این شرکت در حال رفع نقص‌های نرم‌افزاری موجود هستند تا مشکلی در زمان سفارش و تحویل این گوشی بوجود نیاید. در غیر این صورت برخی امکانات این گوشی در ابتدا غیر فعال خواهد بود و سپس با آپدیت‌های نرم‌افزاری فعال خواهد شد.

image

یکی از مشکلاتی که وجود دارد مربوط به شارژ وایرلس است. درحالی که سخت‌افزار آن آماده استفاده است، هنوز مشکلات نرم‌افزاری آن حل نشده و ممکن است تا زمان عرضه این گوشی هم حل نشود. بنابراین اپل همانند حالت عکاسی Portrait در آیفون 7 پلاس ، مجبور خواهد بود پس از عرضه، با یک آپدیت نرم‌افزاری این امکان را در اختیار کاربران قرار دهد.

شارژ وایرلس تنها مشکل پیش روی آنها نیست. سنسور سه بعدی تشخیص چهره چالش دیگر این شرکت است. مجددا سنسور‌ها به خوبی کار می‌کند، اما مشکل نرم‌افزار باعث شده این سنسور کارایی خود را از دست بدهد. این احتمال وجود دارد که اگر مشکل نرم‌افزاری تا زمان مورد نظر حل نشود، اپل بدون فعال بودن این سنسور، آیفون 8 را به مشتریان تحویل دهد.

گفته می‌شود تعداد کم نمایشگر‌های OLED که از سامسونگ خریداری شده هم مشکل دیگر اپل است که باعث خواهد شد در هفته‌های ابتدایی، عرضه آن با محدودیت‌هایی مواجه شود. همچنین عملکرد بی‌نقص سنسور‌های اثر انگشت که قرار است زیر صفحه نمایشگر قرار گیرد، هنوز به صورت کامل تایید نشده.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

keyhan

۱۳۹۶/۴/۲۲
فاوریت اول من اچ تی سی هست اما واقعیتی که در مورد اپل وجود داره اینه که یا از قابلیتی استفاده نمیکنه یا اگه استفاده میکنه اون قابلیتو به حد کمال و اعلا میرسونه برای مثال دوربین دوگانه و کاربردش برای گرفتن عکسای پرتره. بعد از یک سال هنوز هیچ کدوم دوربین های دوگانه برندای دیگه نمیتونن به قدرت اپل عکسای پرتره بگیرن. حتی یک نویز توی عکسای پرترش وجود نداره و انگار با دوربین های حرفه ای گرفته شده عکسای پرتره توسط ایفون ٧ پلاس و جدا عالیه این ویژگی و کلا این خصوصیت برند اپل.