خانهاخبار
انتشار تصاویر رندر شده تازه از Pixel XL 2

انتشار تصاویر رندر شده تازه از Pixel XL 2

گوگل قرار است امسال نسل تازه گوشی‌های پیکسل را به نام Pixel 2 و Pixel XL 2 معرفی کند. شایعه‌ها و تصاویر زیادی از این دو تابه‌حال منتشر شده که تازه‌ترین آن‌ها را در ادامه مشاهده می‌کنید.
۱۳۹۶/۴/۲۱

وب‌سایت Android Police، تصاویر رندر شده تازه‌ای از نسل جدید گوشی‌های پیکسل به نام Pixel 2 منتشر کرده که قرار است توسط کمپانی ال‌جی تولید شود. این تصویر مربوط به نسخه بزرگ‌تر پیکسل یعنی Pixel XL 2 است چراکه تمام جزییات منتشرشده‌اش ما را به همین نسخه راهنمایی می‌کند.

این گوشی در نگاه اول به Pixel XL موجود شبیه است اما تفاوت‌هایی بسیاری میان این دو در جزییاتشان وجود دارد. در نمای روبرو شاهد هستیم که صفحه‌نمایش AMOLED آن 6.0 اینچی است و نسبت نمایش 18:9 دارد. لبه‌ها در سطح شیشه‌ای صفحه‌نمایش کمی خمیده طراحی ‌شده اما نمی‌توان آن را صفحه‌نمایش خمیده‌ای مانند Galaxy S8 دانست. حاشیه‌های صفحه‌نمایش در Pixel XL 2 هم مانند LG G6 و Galaxy S8 بسیار کم است اما در مقایسه با گوشی‌های بدون حاشیه مانند اسنشال فون و Mi MIX حاشیه صفحه‌نمایش قابل‌توجهی دارد.

image

قسمت بالا در پنل پشتی این نسخه تازه از جنس شیشه طراحی شده اما کوچک‌تر از نسخه‌های قبلی ست. دوربین اصلی تک لنز در این قسمت تعبیه شده و فلش LED هم آن را همراهی می‌کند. حسگر اثرانگشت کمی پایین‌تر و زیر سطح شیشه‌ای دیده می‌شود و از خطوط آنتن روی پنل پشتی اثری نیست. متاسفانه جک هدفون در این نماها دیده نمی‌شود و هنوز نمی‌دانیم گوگل برای حفظ یا حذفش چه تصمیمی گرفته.

این گوشی همچنین قرار است مانند قابلیت Edge Sense در گوشی HTC U11 به ویژگی Squeeze مجهز شود. در این صورت کاربران می‌توانند با فشردن کناره‌های گوشی هرکدام از اپلیکیشن‌های موردنظرشان را مانند دستیار گوگل، فعال کنند.

اندروید پلیس اعلام کرده که این تصاویر قطعا طراحی نهایی Pixel XL 2 را نشان نمی‌دهد و ممکن است تا زمان معرفی و عرضه نهایی، تغییراتی در آن اعمال شود. همچنین ممکن است این تصاویر اصلا به طراحی و مشخصات نسخه کوچک‌تر Pixel 2 شبیه نباشد. این دو گوشی قرار است تا آخر سال 2017 رسما توسط کمپانی گوگل معرفی شوند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

sink

۱۳۹۶/۴/۲۲
هه :/

keyhan

۱۳۹۶/۴/۲۱
سامسونگ زبان طراحیش از پایه تقلیده خودش! این حاشیه کم کردنم به ترتیب از شیاومی و ال جی کپی کرد.یه حرفی بزن طرف فکر کنه یه چیزی حالیته! درضمن بر کسی پوشیده نیست که ضعیف ترینو پرمشکل ترین پرچمدار امسال گلگسی اس 8 بوده. من در عجبم تو اینقدر سنگ سامسونگو به سینه میزنی خودت گلگسی اس6 داری البته اگه حقیقتو گفته باشی یعنی از اخرین تکنولوژی های بزند محبوبت استفاده نمیکنی و هنوز توی 3 سال پیشش موندی. بازم به من که پارسال تا اچ تی سی 10 اومد خریدمش امسالم تا 11 بیاد میخرمش.

keyhan

۱۳۹۶/۴/۲۱
نویسنده عزیز شایعه همکاری گوگل و ال جی رد شد و به کوری چشم حسود امسالم مثل پارسال گوگل واسه رقابت با اپل دس به دامن اچ تی سی شده حالا کاربران هرکی یه نظری داره ولی مدیر عامل برندای بزرگ واقعیتارو بهتر میدونن. تنها برندی که توانایی شکست اپل رو داره اچ تی سی هست و اینو از انتخاب اچ تی سی توسط گوگل واسه رقابت با اپل میشه فهمید و اینکه همه برندا از اپل تقلید میکنن ولی اپل از اچ تی سی تقلید میکنه این خودش به صراحت بیان این موضوعو داره که همیشه تکنولوژی اچ تی سی چند قدم جلوتر از اپل هست. وسلام. حالا اون فن سامسونگ که گروهی دیسلایک میزنه پیداش میشه و 200 تا منفی میزاره زیر کامنتم. من عاشق همون منفی ها هستم چون یه روزی جوری حرف بزنم که شخصی مثل تو بهم مثبت بده دیگه باید از دنیای حرفه ای تکنولوژی خدافظی کنم.

siyavash

۱۳۹۶/۴/۲۱
ی کپی کامل از سامسونگ اس8

Pouya

۱۳۹۶/۴/۲۱
جلوش خوشگل شده پشتش زشت ?