خانهاخبار
رندرهای جدید از LG V30

رندرهای جدید از LG V30

نسل جدید گوشی سری V ال جی، V30 در ایفا 2017 رونمایی خواهد شد و اکنون رندرهای جدیدی از این گوشی فاش شده است.
۱۳۹۶/۴/۲۰
image

نسل جدید سری V ال جی، دومین گوشی با اهمیت این شرکت است که در پاییز معرفی می‌شود. این گوشی یکی از پرطرفدارترین گوشی‌های ال جی است و  کاربرانی که به دنبال گوشی‌های رده‌بالا هستند را هدف قرار می‌دهد. اکنون رندرهایی از این گوشی توسط حساب کاربری Onleaks در توییتر فاش شده که طراحی این گوشی و برخی ویژگی‌های آن مشخص می‌شود.

در این عکس‌ها می‌بینیم که وی 30 تقریبا مشابه جی 6 ال جی است و به نظر می‌رسد ال جی در طراحی‌های جدیدش به سراغ گوشی‌هایی با باتری غیر قابل تعویض رفته است. همانطور که در تصاویر می‌بینیم در این تصاویر خبری از نمایشگر دومی که وی 20 و وی 10 داشتند، نیست.

در بدنه پشتی گوشی دوربین دوگانه آن به چشم می‌خورد؛ دوربینی که احتمالا لنزهای واید دارد و در آن خبری از دو لنز تله فوتو که باهم کار می‌کنند نیست. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این گوشی می‌توان به شارژ وایرلس آن اشاره کرد.

LG V30 احتمالا 31 ماه اوت در نمایشگاه ایفا 2017 برلین رونمایی خواهد شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

omid

۱۳۹۶/۵/۲۷
اینجوری نیست
جلوش خیلی شبیه سامسونگ اس 8 هست
حتما عوض میشه ..
سیبی که بالا میره تا پائین بیاد هزار چرخ میخوره

صدرا

۱۳۹۶/۴/۲۴
من v10 دارم واقعا متاسف شدم که داره حذف میشه. واقعا مفید و کاربردیه من خیلی ازش استفاده میکردم

Alireza

۱۳۹۶/۴/۲۳
داداچ داری اشتباه میزنی.بزار v30 بیاد تنها رقیب آیفون 8 خواهد بود.البته باید منتظر نوت 8 و نوکیا 9 هم بود.ضمنا lg خودش بخاطر g6 کم کاری کرد تا تمام توان خود را تو سری v بزارد.چون دیگه فبلت ها محبوبیت بیشتری دارند.الجی با v10 و v20 موفقیت زیادی بدست آورد. و قطعا v30 هم عالی میشه.چون دوربینش عالی تر میشه.خروجی صداش که آدمو کر میکنه از بس عالیه.ضمنا استاندارد ارتش نظامی آمریکا هم خواهد داشت

سعید

۱۳۹۶/۴/۲۱
در اینکه از هنگیu11 بهتره شکی نیست ولی عمرا به گرد پای نوت ۸ برسه

yashar2080

۱۳۹۶/۴/۲۱
این همون g6 هستش با پردازنده 835.....البته منطقی به نظر میرسه و چون به خاطر کارشکنی سام هنگ مجبور شده بود از اسنپدراگن 821 استفاده کنه یه خورده فروشش رو تحت تاثیر قرار داده بود(البته انصافا 821 خودش پردازنده بسیار قدرتمندیه و در کنار این قیمت این گوشی نزدیک به 500 هزار تومن ارزونتر از ارزونترین s8 شده)....ولی اینکه تصمیم گرفتنg6‌رو به روز کنن باز خوبه البته مطمنا از سنسور عنبیه و یه سری امکانات دیگه هم استفاده میکنن تا تقریبا گوشی پرچمدارشون این گوشی باشه