خانهاخبار
ساعت‌‎ هوشمند بدون نیاز به شارژ Sequent معرفی شد

ساعت‌‎ هوشمند بدون نیاز به شارژ Sequent معرفی شد

Sequent، نام ساعت‎مچی هوشمند جدیدی است که بدون نیاز به شارژر، قابل استفاده خواهد بود و کاربران را از شارژ دائمی ساعت‎مچی هوشمند خود بی‌نیاز می‎سازد.
۱۳۹۶/۴/۱۹

یکی از مشکلات ساعت‎های مچی هوشمند که کاربران را همواره به دردسر می‌اندازد، ماندگاری پایین شارژ باتری است. در گذشته، راهکارهایی برای رفع این مشکل ارائه شده است؛ به عنوان مثال، ساعت‌مچی هوشمند Pebble معرفی شد که ماندگاری شارژ باتری آن به هفت روز می‌رسد. اما اگر به دنبال ساعت‌ مچی هوشمند دیگری هستید که بتوان بدون نیاز به شارژر و بدون محدودیت از آن استفاده کرد؛ ساعت‎مچی جدید Sequent انتخاب مناسبی خواهد بود.

image

ساعت‏مچی هوشمند Sequent از انرژی جنبشی برای تأمین انرژی مورد نیاز خود استفاده می‌کند؛ البته، این روش چندان جدید نیست و Seiko نیز نزدیک به سه دهه از این فناوری در ساعت‎های مچی خود مانند سایر سازندگان دیگر، استفاده کرده است. اگر با این فناوری آشنایی ندارید، باید گفت که با استفاده از انرژی تولید شده توسط حرکات دست، می‌توان ساعت‎مچی هوشمند سیکوئنت را فعال نگه داشت؛ بدین صورت، نیازی به استفاده از یک باتری مجزا یا شارژر برای شارژ باتری ساعت‎مچی هوشمند خود نخواهید داشت.

image

ساعت‏مچی هوشمند Sequent در یک پروژه در کیک‌استارتر قرار گرفته است و در سوئیس، طراحی و توسعه خواهد یافت. این ساعت‎مچی هوشمند، در واقع از نمایشگر لمسی استفاده نمی‌کند و به سیستم‎عامل خاصی نیز مجهز نشده است؛ ساعت‎مچی سیکوئنت تنها از برخی از قابلیت‎های منحصر به فرد ساعت‎های هوشمند مانند امکان ردیابی سلامتی بهره می‌برد و به همین جهت، از یک سنسور تشخیص ضربان قلب و قابلیت گام شمار برخوردار است. پشتیبانی از GPS، بلوتوث و سیستم‎عامل اندروید و آی‌او‌اس، از دیگر قابلیت‌‏هایی است که برای ساعت هوشمند Sequent درنظر گرفته شده.

image

برای استفاده از این ساعت‌مچی هوشمند، نیاز به استفاده از یک برنامه اختصاصی در گوشی خود دارید که این اپلیکیشن روی سیستم‎عامل اندروید و iOS نصب می‌شود. شرکت سازنده برای تأمین هزینه‎های لازم برای تولید و عرضه ساعت‎مچی هوشمند خود، Sequent را در مدل‌هایی مختلفی ارائه می‎دهد که قیمت پایه آن از 189 دلار شروع می‌شود. البته، زمانی‌که این ساعت‎مچی هوشمند وارد بازار شود؛ قیمت آن به 438 دلار خواهد رسید.

زمان درنظر گرفته شده برای عرضه ساعت‎مچی هوشمند Sequent به بازار، ماه دسامبر 2017 اعلام شده است و در صورتی‎که این ساعت‎مچی را تا 31 روز دیگر پیش‎خرید کنید، شرکت سازنده آن‎را تا پیش از پایان پاییز برای شما ارسال خواهد کرد. توجه داشته باشید که ممکن است تولید و عرضه این ساعت‎مچی هوشمند پس از خارج شدن از کیک‌استارتر، متوقف شود؛ به همین جهت، هیچ تضمینی وجود ندارد که ساعت‏مچی  Sequent در زمان اعلام شده، به دست شما برسد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)