خانهاخبار
امتیاز 87 دوربین وان‌پلاس 5 در تست DxOMark

امتیاز 87 دوربین وان‌پلاس 5 در تست DxOMark

سایت معتبر DxOmark نتایج بررسی انجام گرفته روی دروبین Oneplus 5 را منتشر کرد. بر اساس نتایج این بررسی دوربین پرچمدار وان‌پلاس یکی از بهترین دوربین‌ها را در اختیار دارد.
۱۳۹۶/۴/۱۷

قطعا اصلی‌ترین تغییری که در وان‌‌پلاس 5 ایجاد شده است به دوربین مربوط می‏شود. وان‌پلاس 5 مجهز به دوربین دوربین 16 + 20 مگاپیکسلی است که به ترتیب دیافراگمی برابر با f/1.7 و f2.6 دارند.

در مقایسه‌هایی که از دوربین این گوشی، با سایر پرچمداران، دیدیم پیشرفت در کیفیت تصاویر به خوبی مشهود است و کاربران را از داشتنش ناامید نمی‌کند.

image

سایت معتبر DxOMark به تازگی نتایج بررسی روی دوربین وان‌پلاس 5 را منتشر کرده است. بر اساس گزارش DxOMArk دوربین وان‌پلاس 5 توانسته است امتیاز 87 از 100 را بگیرد. به این ترتیب باید دوربین این گوشی را جزو بهترین‌های بازار به حساب آورد.

image

در این گزارش به توانایی بالای دوربین وان‌پلاس 5 در ثبت عکس‌های شفاف و خوش‌رنگ در فضای بیرونی اشاره شده است هرچند که عکس‌های گرفته شده با آن در فضای داخلی و نور کم به خوبی روشنایی روز نیست. همچنین سرعت فوکوس دوربین این گوشی نیز بسیار خوب ارزیابی شده است که به سرعت می‌تواند روی سوژه‌ها فوکوس کند.

درحال حاضر دوربین HTC U11 با کسب امتیاز 90 در صدر جدول DxOMark است و وان‌پلاس 5، سه رده پایین‌تر، در کنار P10 هوآوی، Xperia XZ سونی و Galaxy S6 edge+ جای گرفته.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

هامان

۱۳۹۶/۴/۱۸
دمت گرم دادا....

cadillac

۱۳۹۶/۴/۱۸
به دلیل ضعف در ثبت جزئیات امتیاز 84 گرفتە !!!!

cadillac

۱۳۹۶/۴/۱۷
دمش گرم ... از iphone 7plus هم بیشتر بودە !

mahdid

۱۳۹۶/۴/۱۷
84! حتی کمتر از g5 که 86هست. میتونی بری سایت DXOMARK ببینی.
85: V20 . MATE9.
بهترین دوربین ازنظر من دوربین های PIXEL هست که با گذشت یکسال فقط یک گوشی تونسته ازش جلو بزنه.اگه انتخابتون دوربین هست منتظر گوگل باشید چون هماهنگی عالی بین نرم افزار و دوربین داره.

محمد

۱۳۹۶/۴/۱۷
84