خانهاخبار
خبری از گلکسی اس 8 مینی نیست!

خبری از گلکسی اس 8 مینی نیست!

منابع مطلع از سامسونگ خبر داده‌اند که این شرکت برنامه‌ای برای تولید گلکسی اس 8 مینی ندارد.
۱۳۹۶/۴/۱۷
image

چند روز پیش شایعاتی سر زبان‌ها پیچید که از نسخه کوچکتر گلکسی اس 8 سامسونگ با نام S8 mini خبر می‌داد. این خبر در حالی پخش شد که هیچ منبع موثقی برای آن ذکر نشده بود و از نام گوشی این طور برمی‌آید که نسخه Mini پرچمدار 2017 سامسونگ است. برای این گوشی مشخصاتی همچون نمایشگر 5.3 اینچی، نسل قبلی تراشه کوالکام، اسنپدراگون 821، 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی ذکر شده بود.

اکنون خبرهای جدیدی از توییتر به دست آمده است که شایعات در این باره را تکذیب می‌کند. یکی از کاربران توییتر به نقل از یکی از مهندسان سامسونگ گفته که خبری از گلکسی اس 8 مینی نیست. اگر این توییت حقیقت داشته باشد کاربرانی که چشم به راه گلکسی اس 8 مینی هستند باید فکر این گوشی را از سر به در کنند. شما چه طور فکر می‌کنید؟ آیا گلکسی اس 8 سامسونگ نسخه مینی هم خواهد داشت؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

رضا

۱۳۹۶/۶/۱۱
سلام. خدا کنه اس 8 مینی تولید بشه و قیمتش پایین باشه تا برای کسانی توان هزینه کردن گلکسی اس8 یا اس8 پلاس ندارن مناسب باشه.

s sadegh

۱۳۹۶/۴/۱۸
حــــــــــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــــــف!

سعید

۱۳۹۶/۴/۱۸
سودی عاید نشده؟میزان فروشش تا الان دو برابر اس۷ بوده.اس۸ پرفروشترین پرچمدار امساله

mani

۱۳۹۶/۴/۱۸
وقتی از یه گوشی سری مینی یا ارزانترشو تولید میکنن که سودهی و بازدهی خوب داشته نه این گوشی که از پلاسومعمولیش هیچی عاید شرکت سامسونگ نشده

شریف

۱۳۹۶/۴/۱۷
داداش اشتباه نزدی؟ گوشیه من s3 mini هستش که همین حالا هم مثل چی داره کار میکنه! آپدیت هم یکی دو بار واسش اومد ولی من هیچکدوم رو نصب نکردم آخه چرا باید گوشی رو آپدیت کنی وقتی درست کار میکنه تعویض نرم افزار یه ریسکه بزرگه. واسه ویندوز 10 لپ تاپ هم هر ماه داره آپدیت میاد ولی من دانلود نمیکنم مشکلی هم ندارم ولی کی تضمین میکنه بعد آپدیت جدید باگ نداشته باشه یا گوشی یا لپ تاپ رو کندتر نمیکنه