خانهاخبار
سونی اکسپریا G8441 در بنچمارک آنتوتو دیده شد

سونی اکسپریا G8441 در بنچمارک آنتوتو دیده شد

ظاهرا سونی قصد دارد دو گوشی قدرتمند در کنفرانس IFA 2017 معرفی کند که امروز اطلاعات جدیدی از یکی از آنها به دست آمد.
۱۳۹۶/۴/۱۶

شایعات حاکی از آن است که سونی قصد دارد دو گوشی هوشمند جدید در کنفرانس IFA 2017 معرفی کند اما تاکنون مدل آنها مشخص نشده و تنها با شماره مدل‌های G8341 و G8441 شناخته می‌شوند.

گزارش‌های قبلی ادعا می‌کنند که نام این دو گوشی به هنگام فروش Xperia XZ1 و Xperia XZ1 Compact خواهد بود. تفاوتی میان سخت‌افزار آنها وجود نخواهد داشت و تنها نمایشگرها متفاوت خواهند بود.

اطلاعات جدیدی از یکی از این دو گوشی از کشور چین منتشر شده که گوشی با کد G8441 است. این گوشی در بنچمارک آنتوتو دیده شده که بخشی از مشخصات آن را هم مشخص می‌کند.

image

این اطلاعات با شایعات قبلی همخوانی دارد و نشان دهنده حضور پردازنده اسنپدراگون 835 در این دو گوشی است. البته بنچمارک آنتوتو نمایشگر با رزولوشن اچ‌دی را برای آن تعریف کرده در حالی که قبلا از نمایشگر تمام اچ‌دی برای سونی G8441 سخن گفته می‌شد.

از دیگر مشخصات هم می‌توان به 4 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و دو دوربین 8 مگاپیکسلی اشاره کرد. متاسفانه معلوم نیست که این دو لنز 8 مگاپیکسلی به دوربین دوگانه برای دوربین اصلی اشاره دارد یا اینکه در هر دو طرف جلو و عقب لنز 8 مگاپیکسلی به کار گرفته خواهد شد.

نکته جالب درباره این گوشی استفاده از نسخه 8.0.0 سیستم عامل اندروید برای سونی G8441 است. همچنین احتمالا دیگر گوشی سونی یعنی G8341 هم از همین سیستم عامل بهره خواهد برد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)