خانهاخبار
سامسونگ جزئیات دوربین‌های دوگانه ISOCELL را تشریح کرد

سامسونگ جزئیات دوربین‌های دوگانه ISOCELL را تشریح کرد

کمپانی سامسونگ به تازگی جزئیات دوربین‌های دوگانه که با برند «ISOCELL » شناخته می‌شوند را تشریح کرده است.
۱۳۹۶/۴/۱۵

هفته گذشته، کمپانی سامسونگ از نام برند «ISOCELL» برای دوربین‌های دوگانه خود رونمایی کرد. حال این کمپانی جزئیات بیشتری در مورد دوربین‌های تحت این برند را منتشر کرده است.

بر این اساس، دوبین‌های دوگانه می‌توانند از سه طریق، زوم، عمق سنجی و عکس‌برداری در نور کم، پیکربندی شوند. این پیکربندی‌ها، ISOCELL را به متنوع‌ترین دوربین دوگانه بازار تبدیل می‌کند. سامسونگ همچنین برنامه دارد تا امکاناتی سفارشی را در سطح سنسور و نرم‌افزار ارائه دهد.

همچنین گفته شده است که در این دوربین‌ها قرار است از سنسورهایی 28 نانومتری استفاده شود. در حال حاضر، اکثر گوشی‌های هوشمند بازار از سنسورهایی 45/40 نانومتری استفاده می‌کنند. سری پیشین گوشی‌های گلکسی اس، یعنی Galaxy S7 نیز از سنسورهایی 65 نانومتری استفاده می‌کرد.

چنین دوربین‌هایی قطعا فراتر از گوشی‌های هوشمند هستند. البته کمپانی سامسونگ به‌تازگی تصمیم گرفته است تا به یکی از تأمین‌کنندگان فناوری خودروهای هوشمند تبدیل شود و سرمایه‌گذاری گسترده این کمپانی روی ISOCELL نیز به همین دلیل است. از دوربین‌های ISOCELL می‌توان در خودروهای سوپر مدرن و هوشمند نیز استفاده کرد. این سنسورها از ویژگی‌هایی مانند نیاز کم به انرژی، محدوده داینامیکی بالا و استقامت در دمای بالا برخوردار هستند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Note8

۱۳۹۶/۴/۱۶
به نظر من خیلی خوبه من منتظرم نوت8بیاد و بخرمش

عرفان

۱۳۹۶/۴/۱۶
با سلام خدمت شما
بنده یه ایده پولساز مانند برنامه تپ۳۰ دارم . این ایده با استفاده از پیک موتوری میتواند پول بسیار خوبی برای سازنده داشته باشد . این اپلیکیشن مانند یه فروشگاه و هایپر مارکت میباشد . با توجه به اینترنتی شدن امور جای خالی همیچین اپلیکیشنی احساس میشود . اگر توانایی ساخت این اپلیکیشن را دارید لطفا پاسخگو در ایمیل بنده باشید تا توضیحات بیشتر و طرح توجیهی رو ارائه بدم و مذاکرات دیگری رو داشته باشیم . با تشکر

فاطی

۱۳۹۶/۴/۱۶
من این خبرو خیلی وقت پیش تو یکی از سایت ها دیدم حالا کسایی که میگفتن دوربین نوت 8 همون دوربین s8 هستش الان کجان ؟ u 11 از جایگاه فعلیت لذت ببر