خانهاخبار
باز کردن قفل ویندوز 10 با استفاده از حسگر اثرانگشت گلکسی اس 8

باز کردن قفل ویندوز 10 با استفاده از حسگر اثرانگشت گلکسی اس 8

اگر از کاربران ویندوز 10 و Galaxy S8 سامسونگ هستید خبر خوب اینکه امکان ورود به ویندوز 10 از طریق حسگر اثرانگشت گوشی‌های گلکسی اس 8 میسر شد.
۱۳۹۶/۴/۱۳

شرکت سامسونگ با به‌روزآوری اپلیکیشن‌ Flow، امکان باز کردن قفل ویندوز 10 با استفاده از گوشی گلکسی اس 8 را به کاربران این گوشی‌ها می‌دهد.

به تازگی اپلیکیشن Flow توسط کمپانی سامسونگ به‌روزآوری شد که در آپدیت جدید، امکان باز کردن قفل ویندوز 10 و ورود به آن را با استفاده از گوشی گلکسی اس 8 (Galaxy S8) و چند گوشی پرچم‌دار دیگر سامسونگ میسر شده است.

image

از دیگر محصولاتی که امکان پشتیبانی از ویندوز Hello را داشته و قابلیت باز کردن قفل ویندوز 10 را با استفاده از سنسور اثرانگشت گوشی‌های سامسونگ در آن‌ها فراهم‌شده، می‌توان به گلکسی اس 7 (Galaxy S7) و گلکسی اس 6 (Galaxy S6) اشاره کرد.

سال گذشته بود که سامسونگ برای اولین بار این ویژگی را توسط اپلیکیشن Flow بر روی تبلت مبتنی بر ویندوز 10 خود، یعنی گلکسی تب پرو اس (Galaxy TabPro S)، آزمایش کرده بود.

image

حالا سامسونگ امیدوار است با گسترش این قابلیت درگوشی‌های خود، تمامی رایانه‌های شخصی مبتنی بر ویندوز 10 را پشتیبانی کند. با استفاده از این روش علاوه بر پشتیبانی حسگر اثرانگشت و امکان ورود آسان و امن به ویندوز، سامسونگ نیز قادر است تا اطلاعات گوشی‌های هوشمند خود را با رایانه شخصی شما sync کند.

در حال حاضر اپلیکیشن Flow با پشتیبانی از گوشی‌های زیر امکان ورود به ویندوز 10 را به‌صورت امن فراهم می‌کند:

 Samsung Galaxy S8, Galaxy S8+, Galaxy S7, Galaxy S7 Edge, Galaxy S6, Galaxy S6 Edge, Galaxy S6 Edge+, Galaxy Note 5, Galaxy A5, Galaxy A7, and the Galaxy Tab S3.

image

برای استفاده از این قابلیت تنها کافی است اپلیکیشن Samsung Flow را از آدرس زیر در گوگل پلی بر روی یکی از دستگاه‌های ذکرشده نصب‌کرده و همچنین اپلیکیشن مخصوص ویندوز 10 آن را نیز از آدرس زیر بر روی یک رایانه مجهز به ویندوز 10 نصب نمایید.

  

image
  
image

 

زین پس برای ورود به ویندوز، به‌جای واردکردن کلمه عبور در رایانه، می‌توانید انگشت خود را بر روی حسگر اثرانگشت گوشی سامسونگ قرار دهید تا بلافاصله وارد ویندوز 10 رایانه خود شوید.

با استفاده از اپلیکیشن Folw همچنین قابلیت‌های دیگری همچون نقل‌وانتقال فایل‌ها و مدیریت نوتیفیکشن و همچنین استفاده از اینترنت گوشی بر روی رایانه برایتان میسر خواهد شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Javad Shirdel

۱۳۹۶/۴/۱۴
تازه این چیز جدید نیست از قبل بوده از موقع آیفون ۵ اس با مک بوک و آی مک از اینا داشته

محمد حسین

۱۳۹۶/۴/۱۳
انصافا خیلی خوبه