خانهمقاله‌ها
معرفی 10 بازی برتر اندرویدی با کیفیت HD و حجم کمتر از 100 مگابایت

معرفی 10 بازی برتر اندرویدی با کیفیت HD و حجم کمتر از 100 مگابایت

بازی‌های موبایلی HD علیرغم کیفیت بالایی که دارند معمولا از حجم زیادی برخوردارند که نصب و استفاده از آن‌ها در در طیف وسیی از گوشی‌های هوشمند ناممکن می‌سازد. در این مقاله شما را با 10 بازی برتر اندرویدی با کیفیت HD آشنا می‌کنیم که حجمی پایین‌تر از 100 مگابایت دارند و می‌توانید به راحتی از آن‌ها دستگاه‌های مختلف اندرویدی استفاده کنید.
۱۳۹۶/۴/۱۵

شکی نیست که بازی‌های موبایلی واقعاً سرگرم‌کننده و اعتیادآورند.

یکی از مواردی که بازی‌خورهای موبایلی به دنبال آن هستند کیفیت و گرافیک بازی است. در این بین معمولاً بازی‌های باکیفیت HD از بازی‌های پرطرفدار هستند چراکه ازلحاظ گرافیکی و جلوه‌های ویژه به‌شدت به بازی‌های رایانه‌ای سه‌بعدی و واقعیت نزدیک شده‌اند.

اما یکی از مشکلات آزاردهنده و معمول در نصب و استفاده از بازی‌های HD مشکل کمبود حافظه گوشی برای نصب و اجرای بازی‌های HD است. به‌طوری‌که برخی از بازی‌های اچ‌دی حتی تا چند گیگابایت فضا و حافظه داخلی گوشی شمارا اشغال می‌کنند.

اما همه بازی‌های HD الزاماً دارای حجم بالایی نیستند.

در این مقاله شمارا با 10 بازی مختلف اندرویدی با گرافیک HD آشنا می‌کنیم که کمتر از 100 مگابایت هستند و می‌توانید به‌راحتی آن‌ها را در دستگاه اندرویدی خود نصب و بازی کنید.

 

1- Traffic Rider

image

اگر به موتورسواری با سرعت‌بالا آن‌هم در ترافیک خیابان‌های شلوغ شهر و یا جاده‌های بیرون از شهر علاقه دارید حتماً بازی Traffic Rider را خواهید پسندید. Traffic Rider یکی از محصولات استودیوی بازی‌سازی Soner Kara  است که بعد از محبوبیت بازی جهانی Traffic Racer  تولید و عرضه شد. سازندگان بازی از همان عناصر اصلی که پیش از این در Traffic Racer بهره برده بودند، در ساخت بازی Traffic Rider استفاده کردند. اگرچه سبک کلی این دو بازی درواقع یک‌چیز است اما تفاوت سبک گیم پلی و صدالبته بهبود چشم‌گیر گرافیک، بازی Traffic Rider را یک سر و گردن بالاتر قرار داده است!

در بازی Traffic Rider شما به‌عنوان موتورسوارهای حرفه‌ای و کارکشته و البته ماجراجو و علاقه‌مند به خطر ایفای نقش می‌کنید. وظیفه شما این است که گاز دهید، ترمز کنید و با تمام تمرکز و با حداکثر سرعت از میان خودروها و وسایل نقلیه‌ای که در جاده یا خیابان در حال حرکت هستند سبقت بگیرید و میان آن‌ها ویراژ دهید! هرچه سرعت شما بیشتر شود امتیاز بیشتری می‌گیرید. همچنین در صورت عبور خطرناک از نزدیکی یکی از وسایل نقلیه موجود در مسیر بافاصله کم نیز امتیاز بیشتری کسب می‌کنید.

جزئیات گرافیکی بازی Traffic Rider در حد عالی بوده و طراحی‌های فوق‌العاده حرفه‌ای و مدل‌سازی‌های بی‌نقص بازی، شمارا به یاد بازی‌های کنسولی خواهد انداخت. نورپردازی‌های بی‌نظیر ازجمله نکات مثبت این بازی هستند. همچنین توجه به تغییرات آب و هوایی و شب و روز نیز باعث شده است تا افکت‌های تصویری و نورپردازی‌ها بسیار حرفه‌ای‌تر جلوه کنند. از دیگر نکات بارز مربوط به بخش گرافیکی بازی، بخش صداگذاری‌های آن است. به گفته سازندگان در صداگذاری بازی Traffic Rider از صداهای واقعی موتورسیکلت‌ها استفاده‌شده است. همچنین صدای محیط مثل صدای ماشین‌ها و صدای برخوردها و … نیز در بهترین حالت ممکن طراحی‌شده‌اند.

از بخش گرافیکی بازی که بگذریم، به شاهکار گیم پلی Traffic Rider می‌رسیم. بازی از نمای اول‌شخص بوده و کنترلرهای مجازی در گوشه‌های تصویر قرار می‌گیرند. قابلیت تنظیم نوع کنترلرها نیز وجود دارد. در Traffic Rider بیش از 40 مرحله اصلی وجود دارد. شما قادر هستید تا با گذراندن مراحل بیشتر و کسب امتیاز و پول، موتورهای بهتری خریداری کنید. موتورهای موجود در لیست خرید، مدل‌های طراحی‌شده از روی الگوهای واقعی هستند و در کلاس‌بندی‌های مختلف از موتورهای ساده، موتوکراس، موتورهای سنگین و … در میان آن‌ها دیده می‌شود.

بازی در یک اتوبان پرترافیک آغاز می‌شود که شما به‌عنوان راکب موتورسیکلت باید هر چه می‌توانید بیشتر برانید و با به دست آوردن پول بیشتر موتورسیکلت خود را ارتقا داده و یا موتور جدیدی خریداری کنید. برای به دست آوردن پول بیشتر باید سعی کنید سریع‌تر برانید و هر چه می‌توانید از فواصل نزدیک‌تر از سایر خودروها سبقت بگیرید و یا در مسیر مخالف حرکت کنید. این بازی از دیدگاه اول‌شخص بوده هرچقدر که ریسک‌پذیرتر بوده و خطرناک‌تر برانید امتیازهای بیشتری کسب خواهید کرد.

گرافیک فوق‌العاده و محیط‌های واقعی مختلف با صداگذاری حرفه‌ای و تأثیرگذار، تغییرات شب و روز، وجود بیش از 70 مأموریت و مرحله مختلف و هیجان‌انگیز، امکان انتخاب بیش از 20 مدل موتورسیکلت در کلاس‌بندی‌های متفاوت، استفاده از صداهای واقعی هر موتورسیکلت، امکان بازی به‌صورت مسابقه بی‌پایان (Endless) و رکورد زنی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی است.

بازی Traffic Rider با کسب امتیاز بسیار عالی 4.7 از 5 در گوگل‌پلی و دریافت نزدیک به 500 میلیون بار تنها از مارکت گوگل، یکی از بهترین بازی‌های اچ‌دی است که تنها 99 مگابایت حجم دارد.

image
 
image

 

2- Beach Buggy Racing


image

Beach Buggy Racing یک بازی هیجان‌انگیز و با گرافیک فوق‌العاده در سبک مسابقه با اتومبیل‌های باگی در مسیرهای ساحلی است که توسط استودیوی بازی‌سازی Vector Unit برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی عرضه‌شده است. در این بازی شما باید با رقبایی که هرکدام شخصیت و توانایی متفاوتی دارند در مسیرهای متنوع به مسابقه بپردازید. نکته جالبی که درباره این بازی می‌توان به آن اشاره کرد امکان استفاده از عناصر مختلف برای تقویت خود و همچنین از میدان بدر کردن رقباست، اگر از علاقه‌مندان به سری بازی‌های کراش در پلی‌استیشن باشید باید گفت این بازی شباهت زیادی به بازی کراش در پلی‌استیشن دارد و قطعاً می‌تواند بار دیگر خاطره کراش را؛ البته با گرافیک واقعی‌تر و هیجان‌انگیزتر برایتان زنده کند.

ماشین‌سواری شما در انواع مکان‌های مختلف از جزیره صورت می‌پذیرد و در طول مسیر انواع آیتم‌ها و دستاوردهای مختلف برای جمع‌آوری وجود دارند که با جمع‌آوری آن‌ها می‌توانید سرعت و قدرت خود را افزایش دهید! ده‌ها باگی مختلف نیز برای آن لاک کردن توسط شما وجود دارند که با جمع‌آوری سکه‌ها می‌توانید اقدام به آن لاک سازی آن‌ها نمایید! بازی علی‌رغم حجم کم خود دارای گرافیک بسیار عالی اچ‌دی است و صداگذاری آن به‌خوبی صورت گرفته است.

در بازی Beach Buggy Racing با ماشین باگی خود را رانندگی کنید و تا آنجا که می‌توانید دور شوید و به اعماق ناشناخته این جزیره گرمسیری مرموز دست‌یابید. با منحرف کردن ماشین خود در پیچ‌ها و منهدم کردن خودرو دیگر رقیبان سعی کنید تا در جهان زیبا و پر جزییات بازی برنده شوید. در طول مسابقه خود با مجسمه‌های زیبا، پوشش چمنی، خرچنگ‌های غول‌پیکر، هیولاها و حتی با غول برفی نیز برخورد خواهید کرد. سواحل خورشیدی، غارهای مخفی، مرداب‌ها، معابد و آتش‌فشان‌ها را کاوش نمایید. مجموعه قدرت‌های ویژه خود را بسازید و با باز کردن وسایل نقلیه جدید و ماشین‌های خود را به بهترین شکل ارتقا دهید تا در مسابقات پیروز شوید. شخصیت‌های جدید را جمع‌آوری کنید و با باز کردن و ارتقای قدرت‌های ویژه ازجمله تقویت آتش و سپر، تبدیل به یک نیروی غیرقابل توقف شوید و همه‌چیز را نابود کنید.

شما می‌بایست علاوه بر دقت در رانندگی و برخورد نکردن با موانع، از سلاح‌هایی که در طی مسیر به دست میاورید برای کند کردن سرعت رقبایتان استفاده کنید. این سلاح‌ها می‌تواند انواع موشک‌های ردیاب یا دستی باشد و یا روغن‌هایی برای لیز خوردن رقبایتان و یا زره‌هایی برای اینکه از حمله موشک‌های رقیبان خود در امان باشید.

درمجموع 25 اسلحه یا به‌اصطلاح PowerUps در بازی وجود دارد. بازی Beach Buggy Racing دارای 12 مرحله مختلف در نقاط مختلف یک مجمع الجزیره است.

گرافیک سه‌بعدی باکیفیت اچ‌دی، وجود اتومبیل‌های جالب به همراه امکان تقویت و ارتقا، وجود تقویت‌کننده‌های مختلف، 12 مسیر زیبا و منحصربه‌فرد، وجود شخصیت‌های گوناگون با توانایی‌های متفاوت و امکان ثبت بیشترین امتیازهای کسب‌شده از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی اندرویدی زیبا است.

image

بازی Beach Buggy Racing با کسب امتیاز عالی 4.4 از 5 در گوگل‌پلی و دریافت نزدیک به 50 میلیون بار تنها از مارکت گوگل، یکی از بهترین بازی‌های اچ‌دی است که تنها 90 مگابایت حجم دارد.

image

 

3- Major GUN - FPS Shooter - Sniper War Games

image

در این بازی شما درزمانی قرار می‌گیرید که سرزمینتان توسط تعدادی تروریست به تصرف درآمده است و باید تلاش کنید تا با استفاده از سلاح‌های مختلف و متنوعی که در این بازی گنجانده‌شده است این دشمنان را از بین ببرید و سرزمینتان را دوباره به دست‌گیرید. این بازی توسط کمپانی بازی‌سازی Byss Mobile تولیدشده و دارای گیم پلی مهیجی است.

حالا شما در موقعیتی قرار می‌گیرید که تروریست‌ها تمام منطقه را تصرف کرده‎اند و فقط شما می‌توانید به مقابله با آن‌ها بپردازید. حالا شما با یک بازی تیراندازی روبرو هستید که در آن با استفاده از جنگ‌افزارها و سلاح‌های مدرن به مصاف دشمنان خودخواهید رفت. با پیشرفت در بازی و کسب امتیاز در بازی امکان دسترسی به تجهیزات پیشرفته‌تر میسر شده و می‌توانید قدرتمندتر به استقبال تروریست‌های متجاوز بروید. 
اگر به بازی‌های سبک اکشن و البته تیراندازی علاقه‌مند هستید و دوست دارید که در محیطی با گرافیک بالا این سبک‌ها را تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم این بازی را تجربه کنید.

بازی Major GUN با کسب امتیاز بسیار خوب 4.3 از 5 در گوگل‌پلی و دریافت نزدیک به 5 میلیون بار تنها از مارکت گوگل، یکی از دیگر از بازی‌های اچ‌دی است که تنها 99 مگابایت حجم دارد.

image

 

4- Racing Reborn

image

بازی‌های مسابقه‌ای به‌ویژه بازی‌های ماشینی هیچ‌وقت تکراری نبوده، نیستند و نخواهند شد!

Racing Reborn یکی از دیگر از بازی‌های مسابقه‌ای برای اندروید است که حقیقتاً شایستگی محبوبیت فراوان را در میان کاربران داراست. این بازی با طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی همچون بخش مالتی پلیر آنلاین و لوکال، وجود انواع اتومبیل‌های حیرت‌انگیز و اسپرت، امکان سفارشی‌سازی ظاهر ماشین‌ها و تقویت فاکتورهای خریدهای فنی ارائه‌شده است.

Racing Rivals نام یکی از بازی‌های معتبر شرکت GLU جهت رقابت با بازی‌های جهانی مثل سری بازی‌های Asphalt و Real Racing است. سبک بازی Racing Rivals مسابقات ماشین‌سواری غیرقانونی در سطح شهر است. تفاوت اصلی این بازی با سری بازی‌های Asphalt و Real Racing در نمای اصلی و نوع گیم پلی است. در Asphalt و Real Racing شما قادر به کنترل ماشین از نمای پشت هستید اما در Racing Rivals سبک جدید و محبوب مسابقات ماشین‌سواری استفاده‌شده است.

در Racing Rivals نمای بازی از کنار بوده و تمرکز اصلی شما این بار نه بر روی هندلینگ بلکه بر روی استفاده صحیح از پدال گاز و ترمز است. درواقع این سبک برای رقابت‌های دونفره ساخته‌شده است. ازآنجایی‌که Racing Rivals یک بازی آنلاین است، باید گفت که انتخاب این سبک نیز معقولانه به نظر می‌رسد. به‌هرحال تا بازی را خودتان تجربه نکنید نمی‌توانید متوجه تفاوت‌های آن شوید.

بخش اعظم بازی Racing Rivals در لابی آنلاین آن می‌گذرد. شما می‌بایست با دیگر افراد سرتاسر دنیا به رقابت‌های نفس‌گیر بپردازید. در این لابی‌ها امکان چت آنلاین نیز وجود دارد. نحوه بازی نیز به‌صورت شرط‌بندی است. شما مقدار پول را تعیین می‌کنید یا حتی خودروی خود را در این شرط‌بندی‌ها به‌جای پول می‌گذارید. مسلماً برنده جایزه کاشته شده را صاحب می‌شود.

جلوه‌های بصری بازی چه در خصوص شبیه‌سازی اتومبیل‌ها و چه در خصوص جزئیات محیطی کاملاً قابل‌قبول بوده و می‌تواند رضایت کاربران را جلب نماید؛ اما بخش جذابی که می‌تواند هر کاربری را مجذوب خود نماید؛ حالت چند نفره است. این حالت از گیم پلی بازی به‌تنهایی متشکل از دو بخش مجزاست که شمارا قادر می‌سازد با اطرافیان خود و با استفاده از wifi دستگاه مسابقه دهید و یا به‌صورت آنلاین با دیگر کاربران از سراسر جهان به چالش بپردازید. محیط مسابقه در کشورهای مختلف جهان تدارک دیده‌شده است و هر یک از آیتم‌ها و حال و هوای منحصربه‌فردی برخوردار هستند.

بد نیست که بدانید؛ تنظیمات مختلفی برای رابط کنترلی و البته سطح گرافیک بازی در نظر گرفته‌شده است لذا قدرت سخت‌افزاری دستگاه و نحوه کنترل اتومبیل‌ها از موارد نگران‌کننده در اجرای بازی نخواهند بود. با سرعت رانندگی کنید، از سکوهای پرش برای جمع‌کردن نیتروژن بیشتر استفاده کنید و ساعت‌ها در یک بازی فوق‌العاده مهیج سرگرم شوید.

گرافیک عالی با جزئیات فراوان، گیم پلی حرفه‌ای در سبکی متفاوت، رقابت‌های تنگاتنگ و مسابقات پرسرعت، استفاده از فناوری Real-time در طراحی بازی و فضای پرتنش و هیجان‌انگیز بازی از مهم‌ترین خصوصیات این بازی پرطرفدار است.

بازی Racing Rivals با کسب امتیاز بسیار خوب 4.1 از 5 در گوگل‌پلی و دریافت نزدیک به 500 هزار بار دانلود، تنها از مارکت گوگل، یکی از دیگر از بازی‌های اچ‌دی است که تنها 77 مگابایت حجم دارد.

image

 

5- Sniper X with Jason Statham

image

بازی‌های سبک تک تیراندازی سال‌هاست که در میان کاربران از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند. شاید دلیل این امر نیز دقت خاصی است که باید بازیکن در هنگام انجام این بازی‌ها داشته باشد. اگر شما نیز از علاقه‌مندان بازی‌های پرتنش تک تیراندازی هستید توصیه می‌کنیم بازی اکشن و جذاب Sniper X with Jason Statham را از دست ندهید. در این بازی کنترل بازیگر معروف فیلم‌های هالیوودی یعنی «جیسون استتهام» را بر عهده خواهید داشت و وظیفه شما نابود کردن دشمنان و تروریست‌ها است؛ زیرا نیروهای معمولی قادر به از بین بردن آن‌ها نیستند و شما به‌عنوان یک نیروی نخبه باید برای بازگرداندن آرامش به کشورهای درگیر تلاش کنید. بازی دارای انواع و اقسام سلاح‌های تک‌تیراندازهاست که با استفاده از آن‌ها می‌توانید دشمنان را یکی پس از دیگری و در سکوت کامل نابود سازید. بازی اسنایپر ایکس دارای گرافیکی زیبا و محیطی کاملاً 3 بعدی است که به‌هیچ‌وجه با حجم آن مطابقت ندارد و قطعاً گرافیک بالای آن در مقابل حجم بسیار پایین بازی شمارا شگفت‌زده خواهد کرد.

در این بازی هدف‌هایی برای شما مشخص‌شده است که باید بتوانید آن‌ها را نابود کنید. این هدف‌ها شامل افراد مختلف نظامی و حتی ماشین و وسایل جنگی آن‌ها است. شما درجایی قرار دارید که توسط نیروهای دشمن دیده نشوید. همین نکته نیز می‌تواند به‌عنوان رمز موفقیت شما به‌حساب بیاید اما توجه داشته باشید که نباید با تیراندازی اشتباه جای خودتان را لو بدهید، چراکه نیروهای نظامی مقابل شما نیز دارای اسلحه بوده و با کوچک‌ترین اشتباه شما به سمتتان تیراندازی خواهند کرد تا نابودتان کنند.

مأموریت‌های شما در این بازی در مکان‌هایی متفاوت انجام خواهد شد؛ از جنگل‌های پر شاخه و درخت گرفته تا بیابان‌هایی که به‌جز هدف‌های موردنظر چیزی در آن دیده نمی‌شود. در این بازی شاهد سلاح‌های مخصوص تک تیراندازی خواهید بود که می‌توانید از این سلاح‌ها برای شلیک به سمت هدف‌هایتان استفاده کنید. امکان ارتقاءدادن سلاح‌ها در طول بازی وجود دارد. البته توجه داشته باشید که میزان مهمات شما برای سلاح‌ها محدود است و باید بتوانید با مهماتی که دارید مأموریت خود را در هر مرحله به‌صورت کامل پیش ببرید.

لذت بازی زمانی به اوج خود می‌رسد که روی سر آخرین دشمن خود نشانه‌گیری کرده‌اید. با شلیک گلوله به آخرین دشمن حاضر در میدان، دوربین بازی از روی سلاح برداشته می‌شود و نمایی از آخرین گلوله شلیک‌شده توسط شما تا لحظه برخورد با حرکت آهسته به نمایش گذاشته می‌شود.

صدای خسته و گرفته جیسون استاتهام در تک‌تک لحظات بازی لذت بازی را دوچندان می‌کند. همان‌طور که گفته شد بازی در کنار گرافیک بسیار قدرتمند خود، تنها ۵۰ مگابایت از حافظه گوشی هوشمند شمارا به خود اختصاص می‌دهد و دیگر نیازی به دریافت دیتای اضافی نیست. در پایان باید گفت،Sniper X از گرافیکی قدرتمند، صداگذاری جذاب و گیم‌پلی درگیر کننده و سریع بهره می‌برد و اگر جزء آن دسته افرادی هستید که از بازی‌های تک‌تیر‌اندازی لذت می‌برید، باید بگوییم که Sniper X یکی از بهترین پیشنهاد‌های ممکن برای شما است تا هیجان شمارا در یک بازی موبایلی به بالاترین حد ممکن برساند.

بازی SNIPER X WITH JASON STATHAM با کسب امتیاز بسیار عالی 4.4 از 5 در گوگل‌پلی و دریافت نزدیک به 10 میلیون بار دانلود، تنها از مارکت گوگل، یکی از دیگر از بازی‌های اچ‌دی است که تنها 50 مگابایت حجم دارد.

image
 
image

 

6- Shine Runner

image

در بازی Shine Runner شما در نقش یک قایقران معروف به نام Shine هستید که هر چیزی را که بر سر راه خود ببیند نابود می‌کند. این بازی در مکان‌هایی که آب جریان دارد مانند رودخانه، دریا و … به نمایش درمی‌آید.

رودخانه خروشان است و شما برای کسب درآمد مجبور هستید با گذر از آب‌های خروشان و تخته‌سنگ‌های عظیم شاخه فرعی رودخانه محموله قاچاقی را که در اختیاردارید را به‌سلامت به مقصد برسانید که در بین راه ممکن است پلیس نیز به دنبال شما باشد و باید از دست آن فرار کنید و نهایتاً و با فروش اجناس به قیمت بالا زندگی راحتی داشته باشید.

ممکن است قایق‌های دیگری سر راه شما قرار گیرند که شما باید با آن‌ها مسابقه دهید و پول بیشتری کسب کنید. در این بازی بنزین برای شما بسیار مهم است پس تا می‌توانید بنزین جمع کنید، چراکه در صورت به دست نیاوردن بنزین در میان آب و خشکی گیر خواهید افتاد و بازی را می‌بازید.

در بازی Shine Runner شما باید در مسیرهایی حرکت کنید که اجازه دارید و در صورت ورود به محل‌های ممنوعه پلیس دریایی به دنبال شما می‌افتد و در صورت دستگیر کردن شما می‌بایست جریمه‌ی سنگینی را برای آزادی بپردازید!

تمامی موانع موجود در این بازی قابل‌تخریب هستند و می‌توانید آن‌ها را نابود کنید.

بازی Shine Runner با بهره‌گیری از یک داستان جذاب و همچنین بهره‌گیری از فیزیک واقع‌گرایانه خود شما در یک شرایط قرار می‌دهد و از هوش و قدرت تصمیم‌گیری‌تان برای حل چالش‌های پیش رو یاری می‌طلبد.

گرافیک بالا و موسیقی متن زیبا وگیم پلی هیجان‌انگیز بازی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی زیباست.

بازی Shine Runner با کسب امتیاز بسیار خوب 4.1 از 5 در گوگل‌پلی و دریافت نزدیک به 500 هزار بار دانلود، تنها از مارکت گوگل، یکی از دیگر از بازی‌های اچ‌دی است که تنها 28 مگابایت حجم دارد.

image

 

7- Air Battle: World War

image

اگر از اجرای بازی‌های تکراری اکشن و جنگی خسته شده‌اید و دوست دارید تجربه جدیدی از بازی‌های جنگی داشته باشید، بازی Air Battle: World War را از دست ندهید.

بازی اندروید Air Battle: World War جزو گرافیکی‌ترین بازی‌های ساخته‌شده در سبک اکشن قرار دارد که شمارا مدت‌ها سرگرم شرکت در نبردهای هوایی پراسترس از جنگ جهانی اول می‌کند.

این بازی به شما این امکان را می‌دهد که در زمان سفر کنید و به حدود یک قرن قبل برگردید. شما به‌عنوان خلبان جنگی عضو قدرت‌های مرکزی و یا قدرت‌های متحد هستید و در مقابل دیگر کمپ‌ها در جنگ جهانی اول مبارزه می‌کنید. درواقع در این بازی مهیج اندرویدی به یک قرن پیش‌قدم می‌گذارید زمانی که جنگ جهانی اول در حال وقوع است و شما به‌عنوان یک خلبان شجاع در نبردهای پراسترس هوایی شرکت می‌کنید. شما باید به‌عنوان یک خلبان در جنگ جهانی اول هدایت انواع هواپیماهای پایه و اولیه و جنگنده‌های هوایی که شبیه‌سازی بی‌نظیری از نمونه‌های واقعی است را به عهده بگیرید و برای اجرای بیش از ۵۰ مأموریت بر فراز آسمان‌ها صعود کنید تا پایگاه‌های نظامی، تانک‌ها، ماشین‌های جنگی زره‌پوش، پیاده‌نظام‌ها، ارتش سربازان، برج‌های نگهبانی دشمن را نابود سازید. همچنین شما می‌توانید هدایت ۱۸ جنگنده مختلف را به دست بگیرید و در ۴۰ مأموریت عادی و بیش از ۱۴ مأموریت سفارشی در شرایط آب و هوایی مختلف شرکت کنید که در هر مرحله چالش جدیدی پیش رودارید. علاوه بر اینکه شما می‌توانید از انواع سلاح‌های جنگی و راکت‌های جنگی بر روی هواپیماهایتان استفاده کنید تا تنها با یک شلیک دشمنان را نابود سازید؛ و نهایتاً می‌توانید با امتیازاتی که در طی بازی کسب می‌کنید هواپیماها و سلاح‌های جنگی خود را به‌روزآوری کنید.

وجود بیش از 50 مرحله هیجان‌انگیز و نفس‌گیر، استفاده از 18 جنگنده طراحی‌شده از نمونه‌های واقعی، شرایط آب و هوایی مختلف، گرافیک زیبا و استفاده از انواع و اقسام سلاح‌های جنگی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی پرطرفدار است.

بازی اندروید Air Battle: World War شاهکار گرافیکی ساخت کمپانی mobirix بوده و با کسب امتیاز بسیار خوب 4.1 از 5 در گوگل‌پلی و دریافت نزدیک به 5 میلیون بار دانلود، تنها از مارکت گوگل، یکی از دیگر از بازی‌های اچ‌دی است که تنها 40 مگابایت حجم دارد.

image

 

8- Crazy Taxi™ City Rush

image

Crazy Taxi™ City Rush یا تاکسی دیوانه نام یک بازی دیگر از کمپانی معتبر و مطرح SEGA برای دستگاه‌‎های اندرویدی است که مورد تحسین سایت‌های معتبری همچون CNET و IGN قرارگرفته است. این بازی مشابه همان بازی Crazy Taxi کنسول دریم کست و یادآور فیلم معروف تاکسی است. در این بازی شما می‌بایست در نقش یک راننده تاکسی مسافرانی که در مسیر شما قرار می‌گیرند را سوار بر تاکسی خودکرده و در سریع‌ترین زمان ممکن آن‌ها را به مقصد برسانید.

این زمان حتی می‌توانند با زیر پا گذاشتن تمام قوانین راهنمایی و رانندگی ازجمله عبور از چراغ‌قرمز، تردد در پیاده‌رو و پارک‌ها و … به دست بیاید و علت نام‌گذاری بازی نیز همین است. هرچه مسافران را سریع‌تر به مقصد برسانید آن‌ها مبلغ بیشتری را تحت عنوان کرایه به شما پرداخت می‌کنند و شما امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد.

بازی در یک شهر بزرگ و گسترده به همراه مسیرهای مختلف، وجود تاکسی‌های مختلف، مأموریت‌ها و چالش‌های متنوع و جذاب در طول بازی، کسب درآمد بیشتر با عبور از راه‌های فرعی و طی مسیرهای بیشتر امکان بازی در دو حالت افقی و عمودی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی است.

بازی Crazy Taxi™ City Rush با کسب امتیاز بسیار خوب 4.1 از 5 در گوگل‌پلی و دریافت نزدیک به 50 میلیون بار دانلود، تنها از مارکت گوگل، یکی از دیگر از بازی‌های اچ‌دی است که تنها 35 مگابایت حجم دارد.

image

 

9- Mission: Berlin

image

بازی Mission: Berlin یا «ماموریت برلین» نام بازی دیگری در لیست این مقاله است که با گرافیک اچ‌دی در سبک بازی‌های اکشن و توسط استودیوی بازی‌سازی معروف Warner Bros. International Enterprises خالق بازی‌های مشهوری چون Batman Arkham Origins, WWE Immortals, MORTAL KOMBAT X منتشرشده است.

بازی Mission Berlin بی‌شک یکی از عجایب بازی‌های جدید موبایلی است. گرافیک این بازی به معنای واژه خارق‌العاده و گیم پلی روان و بسیار طبیعی آن شمارا مبهوت خودش خواهد کرد. این دو نکته زمانی غیرقابل‌باور می‌شوند که بدانید حجم نهایی این بازی پس از نصب به 80 مگابایت نیز نمی‌رسد!

در این بازی شما در نقش شخصیت‌های اصلی قرار می‌گیرید و می‌بایست در انواع مکان‌ها و محیط‌های متنوع شهر برلین به ماجراجویی بپردازید و ساعت‌ها خود را سرگرم سازید. در بازی می‌توانید از ضربه‌های مشت خود و یا سلاح‌های متعدد برای از بین بردن دشمنان و پلیس‌ها استفاده کنید!

باید سازندگان این بازی و گروه نرم‌افزاری Warner Bros. International Enterprises را به خاطر ساخت این بازی واقعاً تحسین کرد. بازی در سبک سوم شخص بوده و با کمک دکمه‌ها و پد مجازی می‌توان شخصیت بازی را حرکت داد. در بازی Mission Berlin شما قادر خواهید بود تا آرام راه بروید، آهسته قدم بردارید (به‌صورت نشسته)، بدوید و از ضربات مشت برای مبارزات تن‌به‌تن استفاده کنید. همچنین وجود چندین نوع سلاح گرم نیز برای دفاع شما در مقابل چندین سرباز کمک بزرگی خواهد بود.

از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد گیم پلی این بازی، توانایی سوارشدن ماشین‌ها است. مثل بازی GTA شما می‌توانید سوار اکثر خودروهای پارک شده در خیابان شوید. طراحی خودروهای دهه 70 میلادی به‌خوبی در این بازی پیاده‌سازی شده است و شما می‌توانید ماشین‌های قدیمی زیادی را ببینید. بخش رانندگی بازی Mission Berlin نیز بسیار حرفه‌ای و البته کمی چالش‌برانگیز است. صداگذاری، شخصیت‌پردازی، شبیه‌سازی حرکات واقع‌گرایانه و نورپردازی‌های عالی ازجمله مزایای این بازی شگفت‌انگیز است.

گرافیک مثال‌زدنی و بسیار بالا، رعایت جزئیات بسیار دقیق در ساخت بازی مثل بازی‌های کنسولی و طراحی حرفه‌ای و بی‌نقص شخصیت‌ها، خودروها، محیط، گیم پلی عالی و ساخته‌شده از روی حالات طبیعی و واقع‌گرایانه، طراحی منحصربه‌فرد جو بازی متناسب با داستان بازی که در سال 1962 اتفاق می‌افتد، قابلیت راه رفتن عادی، سریع، دویدن، نشسته (حرکت بدون صدا)، قابلیت سوارشدن بر خودروها، قابلیت استفاده از ضربات مشت در مبارزات تن‌به‌تن، توانایی استفاده از انواع مختلف سلاح‌ها، دارای نقشه حرفه‌ای برای نشان دادن وضعیت کنونی شما، فاصله دشمنان، راهنمای مسیر حرکت و امکان استفاده از 3 نوع حالت گرافیکی (Low, Balanced, High) در بخش تنظیمات از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی پرطرفدار و هیجان‌انگیز است.

بازی Mission: Berlin با کسب امتیاز بسیار خوب 4.1 از 5 در گوگل‌پلی و دریافت نزدیک به 10 میلیون بار دانلود، تنها از مارکت گوگل، یکی از دیگر از بازی‌های اچ‌دی است که تنها 80 مگابایت حجم دارد.

image

 

10- MMX Hill Climb

image

و بالاخره دهمین بازی جای گرفته در این لیست بازی محبوب و فوق‌العاده زیبای مسابقات تپه نوردی تحت عنوان «صعود تپه ام ام اکس» از استودیوی Hutch Games برای دستگاه‌های اندرویدی است که از پرطرفدارترین بازی‌های دسته‌بندی Racing به شمار می‌رود.

در این بازی بر انواع ماشین‌های بزرگ و غول‌پیکر سوار می‌شوید و در محیط‌هایی با موانع مختلف به ماشین‌سواری مشغول می‌شوید؛ نکته‌ بسیار قابل‌تحسین باز، طراحی خلاقانه و فوق‌العاده‌ی موانع است به‌طوری‌که مطمئناً از رویارویی با این موانع لذت خواهید برد؛ برای مثال در مسیری که مملو از فراز و نشیب است به گودالی خواهید رسید که با توپ‌های بادی غول‌آسا پرشده‌اند و شما می‌بایست از روی این توپ‌ها به جلو پیش بروید که حفظ تعادل ماشین در این شرایط علاوه بر آنکه مشکل است بسیار طنزآمیز نیز خواهد بود! اگر طرفدار مسابقات پرش از روی ماشین‌ها هستید باید بگوییم که یکی از مهم‌ترین و پرتکرارترین موانع موجود درراه، ماشین‌های فرسوده‌ای هستند که باید بدون وارونه شدن ماشین خود از روی آن‌ها عبور کنید‍!

بازی هم به‌صورت تک‌نفره و هم به‌صورت آنلاین قابل انجام است و می‌توانید با دوستان خود در سراسر جهان رقابت‌های نفس‌گیری را تجربه کنید! روحیه‌ی جنگنده‌ای در بازی حرف اول را می‌زند و می‌بایست باگذشت از سخت‌ترین موانع و چالش‌ها برای کسب رتبه‌ اول تلاش کنید. گرافیک بازی در یک‌کلام فوق‌العاده است، این کلمه با توجه به حجم 60 مگابایتی و عدم نیاز به هیچ دیتای جداگانه‌ای کاملاً شایسته‌ این بازی خواهد بود و مطمئناً شما نیز ازلحاظ بصری از MMX Hill Climb لذت خواهید برد! زاویه‌ دوربین بازی نیز در نوع خود قابل‌توجه است و برخلاف سبک‌های کلیشه‌ای همچون دوربین از پشت یا کنار، در این بازی شاهد نمای متفاوتی خواهیم بود. صداگذاری بازی هم راضی‌کننده است و احتمالاً شما هم مانند ما تا زمانی که مجبور نباشید صدای بازی را کم نخواهید کرد چراکه وجود آن به جذابیت و هیجان بازی کمک زیادی کرده است!

بازی MMX Hill Climb با استقبال عالی کاربران سراسر جهان مواجه شده و توانسته امتیاز بسیار عالی 4.5 از 5.0 را کسب کند که به‌هیچ‌وجه این امتیاز اتفاقی به دست نمی‌آید! همچنین دانلود و نصب نزدیک به 50 میلیون بار این بازی تنها از مارکت گوگل گواه دیگری از یک بازی پرطرفدار و هیجان‌انگیز است.

image
 
image

 

پانوشت:

اگر به دلیل هرگونه محدودیت، امکان دریافت مستقیم از Google Play را ندارید برای دریافت بازی‌های معرفی شده از گوگل پلی این مقاله در GSM را مطالعه کنید.

شما هم اگر بازی‌های HD دیگری با حجم کمتر از 100 مگابایت می‌شناسید و فکر می‌کنید جای معرفی آن بازی در این مقاله خالی بود، آن را در بخش نظرات همین مقاله با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

 

image

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

ایمر

۱۴۰۱/۷/۶
اسکل گاو کلش اف کلنز 250مگه یابو

صادق

۱۳۹۸/۱۲/۲۵
عاااااااااااااااااااااااااالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

ارین

۱۳۹۸/۴/۱
رو تبلت لنوو کار می‌کنه لطفاً بگین
1.اره
2.نه

ارین

۱۳۹۸/۴/۱
رو تبلت لنوو کار می‌کنه

ارین

۱۳۹۸/۴/۱
رو تبلت 8 اینچ لنوو بالا میاد