خانهاخبار
رنگ جدید برای ال‌جی G6: طلایی

رنگ جدید برای ال‌جی G6: طلایی

ال‌جی گوشی جی 6 را در ماه فوریه رسما معرفی کرد و حالا پس از گذشت چند ماه قرار است نسخه طلایی کهربایی‌اش عرضه شود.
۱۳۹۶/۴/۱۲

ال‌جی گوشی جی 6 را در خلال کنفرانس جهانی موبایل MWC 2017 معرفی کرد. این کمپانی حالا از رنگ طلایی کهربایی این گوشی در هنگ‌کنگ رونمایی کرده است. جی‌ 6 طلایی جدید در وب‌سایت ال‌جی دیده‌ شده اما ال‌جی هنوز خبر عرضه این نسخه جدید را رسما تایید نکرده. این نسخه فعلا در هنگ‌کنگ در دسترس کاربران قرارگرفته و احتمالا در سایر کشورهای آسیایی مانند کره جنوبی هم عرضه می‌شود اما ممکن است ال‌جی قصد داشته باشد جی 6 طلایی کهربایی را در کشورهای اروپایی و آمریکایی عرضه نکند و به همین دلیل هم خبر عرضه‌اش را رسما تایید نکرده است. حاشیه‌های در پنل جلویی این نسخه به رنگ مشکی دیده می‌شوند که به کوچک‌تر نشان دادن آن‌ها کمک می‌کند اما کناره‌ها و پنل پشتی طلایی هستند. ال‌جی در ترکیب رنگ گوشی‌هایش معروف است و جالب است بدانید این طلایی کهربایی خیلی هم به طلایی رایج شبیه نیست و بیشتر تناژ مسی دارد.

ال‌جی گوشی جی 6 را در ماه فوریه معرفی کرد اما عرضه رسمی‌اش تا آوریل طول کشید. این گوشی در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و سفید وارد بازار شد اما نسخه سفیدش در آمریکا عرضه نشد. درواقع گوشی جی 6 در نسخه‌های متفاوتی ساخته و در کشورهای مختلف به فروش رسید. نسخه 64 گیگابایتی این گوشی در کشورهایی آسیایی در دسترس کاربران گرفت درحالی‌که در سایر کشورهای جهان تنها نسخه 32 گیگابایتی‌اش به فروش می‌رسد. از طرفی سامسونگ پرچم‌دار تازه‌اش به نام گلکسی اس 8 را در تمام نقاط جهان با حافظه 64 گیگابایت عرضه کرد و این نکته احتمالا یکی از نقاط قوت اس 8 در مقابل جی 6 است. همچنین نسخه آمریکایی گوشی جی 6 از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند اما دیگر نسخه‌ها به شارژ سریع نسخه 3.0 مجهزند.

این روزها سازندگان گوشی‌های هوشمند چند ماه بعد از معرفی و عرضه رسمی دستگاه‌هایشان، رنگ جدیدی از آن را وارد بازار می‌کنند تا فروش گوشی مذکور را از حالت راکد خارج کنند و دوباره آن را به فهرست پرفروش‌ها بازگرداند. عرضه این نسخه‌ها به رنگ تازه کاملا به اپراتورها وابسته است و همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، احتمالا جی 6 طلایی در آمریکا به فروش نمی‌رسد اما در سایر کشورها مخصوصا کشورهای آسیایی عرضه می‌شود. باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا نسخه آنلاک گوشی جی 6 بالاخره وارد کشورهای اروپایی و آمریکایی می‌شود یا خیر. ال‌جی در حال حاضر نسخه آنلاک جی 6 را در آمریکا و برخی کشورهای اروپایی به فروش می‌رساند و به همین خاطر احتمال ورود نسخه آنلاک این گوشی به رنگ طلایی کهربایی در اروپا و آمریکا دور ذهن به نظر نمی‌رسد.

 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

جواد

۱۳۹۶/۶/۱۳
این رنگش از همون اول کم بود چه بهتر بود همون اول این رنگ هم بود

نگارین

۱۳۹۶/۴/۱۳
خیلی شبیه مسی صورتی و رزگلده اما به اسم رنگ Amber Gold یا طلایی کهربایی معرفی شده

فاطی

۱۳۹۶/۴/۱۲
رنگ بسیار زیباییه

pouya

۱۳۹۶/۴/۱۲
این که بیشتر شبیه رزگلده