خانهاخبار
مشخصات Moto Z2 از GFXBench لو رفت

مشخصات Moto Z2 از GFXBench لو رفت

ردپای رده‌بالای جدیدی از موتورولا، Moto Z2، در بنچمارک GFX دیده شده است؛ پرچمداری با تراشه قدرتمند اسنپدراگون 835 و 4 گیگابایت رم.
۱۳۹۶/۴/۱۱

وقتی که موتورولا از گوشی Moto Z2 Play رونمایی کرد انتظار داشتیم که جانشینی نیز برای Moto Z Force معرفی کند اما این اتفاق رخ نداد. در مقابل این شرکت کهنه‌کار تصمیم گرفت زمانی که کار گوشی‌اش به مراحل نهایی نزدیک شد آزمایش‌های نهایی را انجام دهد و آن را آماده حضور در بازار کند. حالا به نظر می‌رسد گوشی جدید موتورولا به مراحل نهایی نزدیک شده است. گوشی موتورولا اکنون در بنچمارک
رویت شده است؛ بنچمارکی که در میان محبوبترین‌ها جای گرفته و تقریبا اکثر شرکت‌ها گوشی‌هایشان را در این بنچمارک می‌آزمایند.

image

لیست مشخصات فاش شده از این بنچمارک از گوشی رده‌بالایی حکایت دارد. این گوشی نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل دارد و از تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام که پردازنده 8 هسته‌ای و 2.4 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی آدرنو 540 دارد بهره می‌برد. از دیگر مشخصات رده‌بالای جدید موتورولا می‌توان به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی 7.1.1 نیز از ابتدا روی گوشی نصب شده است.

فعلا باید منتظر باشیم تا اخبار بیشتری از گوشی جدید موتورولا بدستمان برسد و اطلاعات بیشتری از این گوشی فاش شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)