خانهاخبار
جزئیات بیشتر درباره نسخه «مینی» LG G6

جزئیات بیشتر درباره نسخه «مینی» LG G6

به‎نظر می‌رسد که شرکت ال‌جی، به‌زودی از نسخه کوچک‎تر گوشی پرچم‎دار 2016 خود یعنی LG G6 رونمایی خواهد کرد. به‎تازگی، جزئیات بیشتری پیرامون ال‌جی G6 مینی به‌دست آمده است.
۱۳۹۶/۴/۱۰

براساس یک توئیت منتشر شده توسط اوان بلس، شرکت ال‌جی درنظر دارد تا نسخه کوچک‎تر پرچم‎دار 2017 خود را با نام LG Q6 روانه بازار نماید. در رابطه با این نسخه در ماه آوریل نیز، جزئیاتی منتشر شده بود. شایعه‎پرداز معروف، هم‎چنین ادعا می‏‌کند که نسخه «مینی» LG G6 به‌تازگی با شماره مدل M700 موفق به دریافت تاییدیه FCC شده است.

گمان می‎رود که این مدل به یک نمایشگر 5.4 اینچی مجهز باشد که نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه آن، کم‎تر از 80 درصد است. برای مقایسه، در گوشی ال‎جی G6 از یک نمایشگر 5.7 اینچی استفاده شده است که شرکت سازنده به دلیل حذف حاشیه‌های اضافی اطراف آن، صفحه‎نمایش پرچم‎دار جدید خود را Full Vision می‎نامد.

image

ابعاد نمایشگر مانند نسخه اصلی آن، 18 به 9 خواهد بود؛ به عبارت بهتر در نسخه مینی ال‌جی G6، ابعاد کشیده دستگاه هم‌چنان حفظ خواهد شد. با اینکه مشخصات بیشتری پیرامون ال‌جی G6 مینی به دست نیامده است، احتمال می‌رود که مشخصات سخت‎افزاری آن با گوشی پرچم‎دار جدید ال‎جی، تا حدی مشابه باشد. این گوشی به سه گیگابایت رم مجهز شده است و از یک دوربین 13 مگاپیکسلی استفاده می‎کند.

لازم به‌‏ذکر است که شرکت ال‎جی از چهار گیگابایت رم در گوشی پرچم‎دار 2017 خود یعنی ال‌جی G6 استفاده کرده است و آن‎را با 32، 64 و 128 گیگابایت حافظه ارائه می‎دهد. این گوشی، هم‎چنین از دوربین دوگانه استفاده می‎کند؛ این در حالی است که در نسخه «مینی»، دوربین دوتایی جای خود را به یک دوربین می‎دهد.

پیرامون نسخه «مینی» LG G6 در حال‎حاضر اطلاعات بیشتری وجود ندارد. به همین جهت، هنوز مشخص نیست که آیا شرکت ال‎جی، از همان تراشه اسنپدراگون 821 در این گوشی استفاده خواهد کرد یا چیپ‎ست مذکور را با یک تراشه میان‌رده کوالکام جایگزین می‎کند.

در پایان، باید اشاره کرد که شرکت ال‏جی از پسوند «مینی» برای نام‌گذاری نسخه کوچک‎تر گوشی‎های پرچم‎دار خود از زمان LG G2 استفاده نکرده است و بدیهی به‎نظر می‎رسد که نام نهایی این مدل، LG G6 Mini نباشد. هنوز زمان مشخصی برای عرضه LG Q6 اعلام نشده است و باید منتظر ارائه جزئیات بیشتر پیرامون مدل «مینی» پرچم‎دار 2017 شرکت ال‎جی که در اوایل سال جاری میلادی عرضه شد، باشیم.

بررسی تخصصی LG G6 در جی‌اس‎ام

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)