خانهاخبار
حذف خودکار نظرات آزار دهنده و اسپم، قابلیت جدید اینستاگرام

حذف خودکار نظرات آزار دهنده و اسپم، قابلیت جدید اینستاگرام

حذف خودکار کامنت‌های توهین آمیز در اینستاگرام ویژگی جدید این شبکه اجتماعی است که به تازگی معرفی شده و با استفاده از آن می‌توان صفحه خود را عاری از نظرات نامربوط نگه داشت.
۱۳۹۶/۴/۱۰

اینستاگرام ابزار جدیدی را معرفی کرده که به صورت اتوماتیک، نظرات توهین‌آمیز را از پست‌ها و ویدیوها، حتی ویدیوهای زنده حذف می‌کند. این اپلیکیشن همچنین از یک ماشین با هوش مصنوعی و قدرت یادگیری استفاده می‌کند تا به صورت اتوماتیک، نظراتی که اسپم تشخیص داده می‌شوند را نیز بلافاصله بلاک کند.

این ابزار که Hide Offensive Comments (مخفی کردن نظرات توهین‌آمیز) نام دارد در مرحله اول تنها از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند و قرار است به مرور زمان در زبان‌های دیگر نیز مورد استفاده قرار گیرد. با این حال سیستم تشخیص اسپم کامنت‌ها در حال حاضر از زبان‌های بیشتری پشتیبانی می‌کند که از جمله آن‌ها میتوان به انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی، عربی، فرانسوی، آلمانی، روسی، ژاپنی و چینی اشاره کرد.

اینستاگرام این قابلیت جدید را در وبلاگش اینگونه معرفی کرده است:

بسیاری از شما گزارش کرده بودید که نظرات و دیدگاه‌های توهین‌آمیز مانع لذت بردن شما از اینستاگرام می‌شود. به همین دلیل، امروز ما فیلتری را راه‌اندازی کرده ایم که می‌تواند نظرات توهین‌آمیز را در پست‌ها و ویدیوهای زنده مسدود کند. سایر کامنت‌ها طبق روال همیشگی نمایش داده می شوند حالا شما می‌توانید نظرات را ریپورت کرده، آن‌ها را پاک‌کنید و یا به طور کلی نظرات را غیرفعال کنید. همچنین می توانید این فیلتر را نیز در صورت تمایل غیر فعال کنید.

image

سیستم یادگیری ماشین و هوش مصنوعی به‌کاررفته نیز نقش اساسی در تشخیص نظرات اسپم و تبلیغاتی و غیر مرتبط دارد:

فیلترهای جدید به‌کاررفته با استفاده از قدرت هوش مصنوعی، آخرین ابزار ما هستند تا اینستاگرام را به مکانی امن برای شما تبدیل کنند. تیم ما مدت‌هاست که مطالب و نظرات آن‌ها را مورد تجزیه‌ و تحلیل قرار داده تا انواع نظرات توهین‌آمیز و اسپم را شناسایی کند تا دیگر هرگز مجبور به دیدن آنها نباشید. این ابزار به مرور زمان پیشرفت خواهد کرد تا تجربه کاربران در اشتراک‌گذاری را نیز بهبود بخشد. امیدواریم تا بتوانیم با پیشرفت الگوریتم، فیلترها را در زبان‌های بیشتری فعال کنیم.

علاوه بر آن کاربران امکان اضافه کردن کلمات و عبارات سفارشی خود را برای مسدود کردن خودکار نظرات در اختیار خواهند داشت. به این ترتیب، شرکت توسعه‌دهنده نیاز ندارد تا حجم وسیعی از کلمه‌ها و عبارت‌های زشت را به سیستم‌های خود آموزش بدهد و آن‌ها با گذر زمان، خود به این موارد پی خواهند برد.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

3003

۱۳۹۶/۴/۱۰
باید فارسی رو هم بزارن چون از همشون مهمتره???