خانهاخبار
چند گوشی اقتصادی جدید نوکیا در TENAA رویت شد

چند گوشی اقتصادی جدید نوکیا در TENAA رویت شد

بر اساس اسناد جدیدی که منتشر شده، به تازگی چند گوشی غیر هوشمند کمپانی نوکیا در رگولاتوری چینی TENAA ثبت شدند.
۱۳۹۶/۴/۸

در لیستی که به تازگی توسط TENAA انتشار یافته، نام چند گوشی به چشم می‌خورد. یکی از این گوشی‌ها ظاهرا نوکیا 105 (2017) است که نسخه سفید رنگ آن با شماره مدل TA-1010 و نسخه سیاه رنگ آن با شماره مدل TA-1034 به ثبت رسیده است. به نظر می‌رسد این گوشی نسخه به روز شده از نوکیا 105 (2013) باشد همان طور که اچ‌ام‌دی گلوبال پیش از این یک نسخه به روز شده از نوکیا 3310 (2000) معرفی کرد که با همان نام تجاری یعنی نوکیا 3310 (2017) به فروش می‌رسد. برخی شایعات خبر از نام احتمالی نوکیا 130 برای این محصول می‌دهند اما هنوز اطلاعات قابل اعتمادی در این زمینه به دست نیامده است.​

این کمپانی پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد در نیمه دوم سال 2017 چند گوشی جدید معرفی کند اما مشخص نشده بود که این گوشی‌ها همگی اسمار فون خواهند بود و یا گوشی‌های غیر هوشمند هنوز هم در دستور کار نوکیا قرار دارد. این نوع گوشی‌ها هنوز در بسیاری از کشورها مانند کشور هند بسیار محبوب هستند. به علاوه برند نوکیا از اعتبار بسیار بالایی در هند برخوردار است. این موضوع به معرفی نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6 منجر شد و به عقیده اچ‌ام‌دی گلوبال مسیر موفقیت نوکیا از همین کشور آغاز می‌شود. هر چند نام دقیق محصولات جدید نوکیا هنوز مشخص نیست، اما انتظار می‌رود که آنها در کشور هند معرفی شوند و علاوه بر هند، در کشور چین هم به فروش برسند چراکه در رگولاتوری مشهور این کشور به ثبت رسیده است.

همچنین گفته می‌شود که اچ‌ام‌دی گلوبال در حال کار بر روی نخستین پرچم‌دار جدید خود به نام نوکیا 9 بعد از خروج این برند از مایکروسافت است. انتظار می‌رود که این اسمارت فون، در دو نسخه با 6 و 8گیگابایت رم عرضه شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)