خانهاخبار
آیفون 8 به همراه شارژر 10 واتی و USB-C عرضه خواهد شد

آیفون 8 به همراه شارژر 10 واتی و USB-C عرضه خواهد شد

بلین کورتیس تحلیلگر Barclays خبر از همراه بودن آیفون 8 به آداپتور برق 10 واتی و کانکتور USB-C خبر داده است.
۱۳۹۶/۴/۸

طبق اخبار منتشر شده، قرار است آیفون 8 به نمایشگر OLED 5.8 اینچی مجهز شود. در شایعات شنیده شده که آیفون 8 مجهز به کانکتور لایتنینگ با چیپ USB-C Power Delivery عرضه می‌شود که این چیپ قابلیت شارژ سریع را به آن اضافه می‌کند.

به‌تازگی بلین کورتیس، تحلیلگر Barclays بار دیگر شایعه شارژ سریع آیفون 8 را مطرح کرده و در این رابطه گفته است:

آیفون 8 به همراه آداپتور برق 10 واتی و کانکتور USB-C به همراه چیپ یکپارچه USB-C Power Delivery به دست خریداران خواهد رسید.

او همچنین اضافه کرد چیپ USB-C Power Delivery که در آیفون 8 قرارگرفته و آداپتور 10 واتی همراه آن، توسط Cypress Semiconductor تولید می‌شوند. این تحلیلگر تأکید کرده که این چیپ، همان چیپ CYPD2104 خواهد بود که قبلا در آیپد پرو 10.5 اینچی جدید از آن استفاده‌ شده است.

image

درست مانند آیپد پروهای جدید 10.5 و 12.9 اینچی، آیفون 8 قادر به شارژ سریع از طریق کابل لایتنینگ به USB-C خواهد بود که به آداپتور 10 واتی یا آداپتور 29 واتی اپل برای مک بوک متصل می‌گردد. در این صورت، می‌توان منتظر قرارگیری یک کابل لایتنینگ به USB-C در جعبه دستگاه آیفون 8 بود که جایگزین کابل قبلی لایتنینگ به USB می‌شود.

ازآنجایی‌که انتظار می‌رود آیفون 8 به همراه باتری 2700 میلی‌آمپری روانه بازار فروش شود، قطعا پشتیبانی از شارژ سریع مورد استقبال مشتریان آیفون قرار خواهد گرفت. علاوه بر این بارها شنیده‌شده که این دستگاه از شارژ وایرلس نیز پشتیبانی خواهد کرد.

با این حال این امکان وجود دارد که اپل برای سازگاری آیفون با کامپیوترهای قدیمی‌تر از آداپتور و کابل USB-A نیز در داخل جعبه استفاده کند.

به نظر می‌رسد تا لحظه عرضه رسمی آیفون 8 یعنی اوایل پاییز، باید منتظر ماند تا ببینیم آیا شایعات منتشرشده در مورد این چیپ و قابلیت شارژ سریع و همچنین شایعات دیگری همچون آمیخته شدن سنسور اثرانگشت با صفحه‌نمایش واقعیت خواهند داشت یا خیر.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

سینا

۱۳۹۶/۴/۱۰
دوست عزیز پرایدم بعنوان ماشین همه چی داره ولی بعنوان لگن میشه ازش استفاده کرده چرا الکی طرفداری از برند میکنی وقتی که هیچکدوم از برندا واسه ما ایرانیا نیست پس منصفانه نظر بده و چشماتو باز کن من خودم سامسونگ دارم چرا چون با این واقعیت کنار اومدم پولشو ندارم ایفون بخرم چون داشتم حتما ایفون میخریدم پس مجبور شدم از بین برندا باتوجه به هزینه ایی که میکنم انتخاب کنم ایفون اگه هرچیزیم به گوشیش اضافه میکنه از نوع درجه یک اضافه میکنه نه مثل باقی برندا ک همه چی دارن ولی انگار هیچکدومشون بدرد نمیخوره بابت شارژ سریعم بگم که اصلا چیز خاصی نیست که برندی بهش بنازه قرار گوشی ۲ساعت شارژ بشه با فست شارژ ی ربع کم میشه اخه اینم شد فست شارژ زمانی برندی میتونه به فست شارژش افتخار کنه یا شما افتخار کنی که زمانش در کمتر حالت اتفاق بیفته مثلا ۵ دقیقه بیشتر طول نکشه نه ۴۵ دقیقه....از بابت صفحه نمایش بدون حاشیه هم بگم چیز خاصی نیست و کاملا در حد سلیقس مثلا بنظر من حاشیه بالا و پایین گوشی خودش باعث قشنگیه من مشکلی ندارم با این قضیه راجب گوشی اس ۸ سامسونگم بگم که دقیقا اولین باری که دیدمش بخصوص پلاسش عین نان بربری طول داشت....بگذریم مهمترین بخش توی گوشی پایه سی پی یو که قوی باشه که هیچ گوشی مثل اپل نیست اکثر گوشیا در دراز مدت هنگی میشن جز اپل

مهسا

۱۳۹۶/۴/۹
اپل نخرين

مهسا

۱۳۹۶/۴/۹
ارزش نداره فقط پول مارك

سینا

۱۳۹۶/۴/۹
شارژ سریع اونقدر در روند سارژ تاثیر گذار هست که یک حسن تلقی بشه
البته شما تا حالا نداشتین نمیدونید چیه بتون حق میدم
وقتی ۸۰درصد تو نیم ساعت گوشیت شارژ شد اون وقت میفهمی به چه دردی میخوره
اگر ips انقدر خوبه چرا اپل سفارش LED داده؟
همون IPS رنگ طبیعی را استفاده میکرد خب
مهم هم نیست کدوم شرکت داشته مهم اینه که سامسونگ چندین ساله داره استفاده میکنه حتی تو گوشی های میان رده اون وقت اپل تازه میخواد برای گوشی خیلی خاصش که به مناسبت سالگردش تولید میکنه استفاده کنه.
صفحه نمایش بدون حاشیه هم اختصاصی نیست
اما تا امروز شما به ما میگفتی کپی کار از این به بعد ما به شما میگیم یا حتی هنون صفحه بزرگ که استیو جابز معتقد بود بیشتر از ۳.۵اینچ به درد نمیخوره و سامسونگ را مسخره میکرد اما عاقبت نتیجه یه چیز دیگه شد.هه
محدودیت های IOS هیچ ارتباطی با هزینه نداره
محدودیت هایی داره که اگر کسی که اندروید داشته اصلا نمیتونه باش کار کنه
ظرفیت ۲۵۶ گیگ چیزی حدود ۱میلیون به قیمت گوشی اضافه میکنه ضمن اینکه قابل جدا شدن هم از گوشی نیست
اما مموری کارت بهترین مدل ۲۵۶ گیگ را حداکثر با نصف اون قیمت میشه خرید کرد ضمن اینکه میتونی هم اطلاعاتتو از گوشی جدا کنی
شیر ایت هم در اندروید تنها با ۳ الی۴ کلیک تمامه
اما در آیفون یا حداقل 4S که شخصا دیدم
تنظیمات بخصوصی داره و روال کار را طولانی تر میکنه
هندزفری ۱۳۰تومنی هم اختصاصیه گوشی میشه با توجه به پورت گوشی
و اکثر هندزفری و هدفون های موجود با پورت ۳.۵عرضه میشن
در واقع لایتنینگ یه چیزی غیر استاندارد و شرکت ها مجبورن اختصایه آیفون سوکت دستگاه را تغییر بدن
که این یعنی افزایش بی دلیل هزینه برای مصرف کنندگان اپل که هیچ تاثیری هم در کار نداره حداقل کیفیت
چون بهترین برند ها از جمله بیتس و سن هایزر که محصولات میلیون تومانی دارند هنوز از ۳.۵استفاده میکنن
تا بوده اپل برای گوشی های قدیمی آپدیت هایی داشته که سرعت گوشی را کاهش داده حالا یا از عمد یا به علت سنگینی خوده ورژن جدید IOS
این مورد هم در همون 4S دیدم که طرف مجبور شد 6S بگیره

ميثم

۱۳۹۶/۴/۸
يك كلام ميگم خودت اگه گوشي باز باشي ميفهمي چي ميگم
ios