خانهاخبار
نخستین بتای عمومی macOS High Sierra عرضه شد

نخستین بتای عمومی macOS High Sierra عرضه شد

روز گذشته کمپانی اپل نخستین نسخه از بتای عمومی سیستم‌عامل macOS High Sierra را برای عموم کاربران خود عرضه کرد.در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۶/۴/۸

اپل طی مراسم توسعه‌دهندگان جهانی خود از جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل مک با نام macOS High Sierra پرده‌برداری کرد. توسعه‌دهندگان اپل در نسخه جدید سیستم‌عامل مک تلاش کرده‌اند تا علاوه بر اضافه کردن امکانات جدید، عملکرد سیستم‌عامل را افزایش داده و بسیاری از مشکلات فنی و باگ‌های موجود در نسخه‌های قبلی را بهبود ببخشند. بلافاصله پس از مراسم WWDC 2017 نخستین نسخه بتا از سیستم‌عامل macOS High Sierra در اختیار توسعه‌دهندگان قرار گرفت. چندی پیش دومین نسخه بتا از این سیستم‌عامل نیز برای توسعه‌دهندگان منتشر شد تا مشکلات موجود در بتای نخست به‌صورت کامل برطرف شوند. روز گذشته اپل در سومین به‌روزرسانی macOS High Sierra نخستین بتای عمومی این سیستم‌عامل را منتشر کرد تا کاربران عمومی مک نیز بتوانند تجربه اولیه خود از آخرین نسخه‌ی سیستم‌عامل مک را با توسعه‌دهندگان این کمپانی به اشتراک‌گذارند.

image

طبق اعلام توسعه‌دهندگان اپل، تنها دستگاه‌های زیر از سیستم‌عامل macOS High Sierra پشتیبانی‌ می‌کنند:

  • مک‌بوک (مدل 2009 و بالاتر)
  • مک‌بوک پرو (مدل 2010 و بالاتر)
  • مک مینی (مدل 2010 و بالاتر)
  • آی‌ مک (مدل 2009 و بالاتر)
  • مک پرو (مدل 2010 و بالاتر)

در جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل مک تغییرات جدیدی از جمله اضافه شدن فایل سیستم جدید اپل با نام APFS، بهبود عملکرد مرورگر سافاری (مسدود کردن خودکار تبلیغات و افزایش سرعت مرورگر) و بهبود عملکرد اپلیکیشن Photos به چشم می‌خورد. به نظر شما تغییراتی که اپل در نسخه جدید سیستم‌عامل مک ایجاد کرده رضایت کاربران را به همراه خواهد داشت یا برای تغییرات بیشتر باید منتظر نسخه‌های بعدی این سیستم‌عامل باشیم؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)