خانهاخبار
آیا اپل امسال آیفون‌های کمتری تولید می‌کند؟

آیا اپل امسال آیفون‌های کمتری تولید می‌کند؟

اپل قرار است تا آخر سال جاری 3 مدل تازه آیفون معرفی کند. شایعه‌ها حاکی از آن است که اپل احتمالا برای تامین قطعات این آیفون‌ها با مشکل مواجه می‌شود.
۱۳۹۶/۴/۷

شایعه‌های زیادی درباره آیفون بعدی اپل طی ماه‌های اخیر شنیده می‌شد. تصاویر رندر شده متعددی هم از این مدل در فضای وب منتشر شد که طراحی ظاهری‌اش را متفاوت نشان می‌داد و یکی از موضوع‌های داغ در این طراحی‌ها، موقعیت تاچ آی دی یا همان حسگر اثرانگشت بود.

البته همه تصاویر منتشرشده از نوع رندر و غیرواقعی هستند و کمپانی اپل هیچ‌کدام را تایید نکرده اما شاهد هستیم که این تصاویر طی هفته‌های اخیر در طراحی ظاهری به‌نوعی به هم نزدیک شده‌اند و تناقض‌ها به‌تدریج در حال از بین رفتن است. حتی برخی از تولیدکنندگان لوازم جانبی هم به تولید قاب و کاور برای این آیفون‌های تازه پرداخته‌اند.

image

انتظارها برای معرفی و عرضه این گوشی‌های تازه اپل در حال افزایش است و از طرفی این نگرانی پیش‌آمده که ممکن است اپل برای تامین قطعات این مدل‌ها با مشکل مواجه شود. طبق گزارش خبرگزاری DigiTimes، کمپانی اپل نمی‌تواند پنل‌های صفحه‌نمایش آیفون‌های تازه را به تعدادی که در نظر دارد، تامین کند.

هنوز هیچ اطلاعاتی دراین‌باره از سوی اپل تایید نشده اما انتظار می‌رود صفحه‌نمایش آیفون‌های تازه از نوع OLED باشند. اپل پیش‌تر از پنل‌های LCD در گوشی‌های هوشمندش استفاده می‌کرد؛ پنل‌هایی که سودشان از پنل‌های OLED بیشتر بوده است. گفته می‌شود قرار است کمپانی سامسونگ پنل‌های صفحه‌نمایش آیفون را تامین کند و به نظر می‌رسد تنها 3 تا 4 میلیون دستگاه آیفون تازه در ابتدای دوره عرضه، وارد بازار شوند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)