خانهاخبار
احتمال عرضه گلکسی نوت 7 ریفربیشد تا هفته آینده

احتمال عرضه گلکسی نوت 7 ریفربیشد تا هفته آینده

پس از سرنوشت غم‌انگیز Galaxy Note 7، سامسونگ تصمیم گرفت نسخه بازبینی‌شده این گوشی را وارد بازار کند. احتمالا این گوشی تا هفته آینده معرفی و عرضه خواهد شد.
۱۳۹۶/۴/۷

شایعه شده بود کمپانی سامسونگ قصد دارد نسخه بازبینی‌شده گلکسی نوت 7 را در ماه ژوئیه رسما عرضه کند اما این غول تکنولوژی هیچ اعلامیه رسمی درباره این موضوع منتشر نکرد.

خبرگزاری‌های کره‌ای در ابتدای ماه جاری گزارش دادند احتمالا سامسونگ گوشی گلکسی نوت 7 ریفربیشد (Note 7 FE) را در تاریخ 7 ژوئیه (16 تیر) رسما معرفی می‌کند. حالا وال‌استریت ژورنال با استناد به منبعی موثق ادعا کرده است که گوشی Note 7 FE در تاریخ مذکور وارد بازار می‌شود.

قرار است این گوشی تنها در کره جنوبی به فروش برسد و تعداد 400000 دستگاه از آن توسط 3 اپراتور معروف این کشور ارائه شود. سامسونگ پیش‌تر اعلام کرده بود که تعداد بیشتری از این نسخه بازبینی‌شده را در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌دهد اما تقریبا ده روز پیش اعلام کرد که تنها 400000 نسخه از نوت 7 ریفربیشد تولید می‌شود.

image

این غول تکنولوژی همچنین اعلام کرد که Note 7 FE را در آمریکا عرضه نمی‌کند ولی ممکن است آن را در برخی کشورهای دیگر به فروش برساند. در گزارش وال‌استریت ژورنال به این نکته اشاره‌ شده که سامسونگ معتقد است عرضه Note 7 FE هیچ تاثیری بر فروش گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس نخواهد گذاشت.

متاسفانه هنوز مشخص نیست که Note 7 FE قرار است چه زمانی وارد چه کشورهایی به‌جز کره جنوبی شود. همان‌طور که می‌دانید سامسونگ قصد دارد تا اواخر ماه اوت گوشی نوت 8 را معرفی کند و به همین خاطر بسیاری از کارشناسان حدس می‌زنند که این غول تکنولوژی ممکن است تعداد کمی از دستگاه‌های Note 7 FE را در کشورهای دیگر عرضه کند.

فعلا خبر تازه یا رسمی درباره قیمت این نسخه منتشرنشده؛ اما در گزارش‌های قبلی اشاره‌شده بود که احتمالا Note 7 FE در کره جنوبی به قیمت 700 دلار به فروش خواهد رسید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

Kiarash

۱۳۹۶/۴/۷
نمایندگی سامسونگ ایران که نمیاره قطعا
اگه تو بازار هم پیدا بشه بخاطر اینکه کمیابه از 700 دلار خیلی گرونتر فروش میره

Note 7

۱۳۹۶/۴/۷
سلام ببخشید میشه بگین تو ایران میاد یانه

علیرضا

۱۳۹۶/۴/۷
الان همه منتظر note 8 هستن.کسی نوت 7 ریفرشد رو نمیخره.من خودم از زمانی که اول اومده بود میخواستم بخرم.ولی وقتی مشکل انفجارش رو خبر دادند.منصرف شدم.حیف شد گوشی به این خوبی.اگه منفجر نمیشد الان ترین گوشی میشد.

علی

۱۳۹۶/۴/۷
باز خدا رو شکر مثل هنگ‌تی‌سی از پس مونده های بخاری snap810 گوشی نساخت بده بازار خخخخخخ

tohid

۱۳۹۶/۴/۷
دوستان میشه بگید به ایران میاد یا نه لطفا راهنماییم کنید خیلی وقته منتظرشم??