خانهاخبار
حالت هواپیما در iOS 11 ارتباط وای‌فای و بلوتوث را قطع نمی‌کند

حالت هواپیما در iOS 11 ارتباط وای‌فای و بلوتوث را قطع نمی‌کند

اپل در جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اختصاصی خود iOS 11 از ویژگی جدیدی رونمایی کرده است. از این پس کاربران iOS 11 می‌توانند در حالت هواپیما نیز به وای فای یا بلوتوث متصل شوند. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۶/۴/۷

اپل در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2017 از جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اختصاصی خود iOS 11 رونمایی کرد. این نسخه از سیستم‌عامل iOS ویژگی‌ها و امکانات جدیدی را برای کاربران به همراه آورد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به امکان استفاده از وای فای و بلوتوث دستگاه در حالت هواپیما (Airplane Mode) اشاره کرد. پیش از این با قرار دادن گجت های اپلی در حالت هواپیما تمامی اتصالات گوشی از جمله وای فای و بلوتوث به‌صورت خودکار قطع می‌شد. برای مثال اگر در حال استفاده از ایرپاد های اپل برای گوش دادن به موسیقی موردعلاقه خود باشید و گوشی را در حالت هواپیما قرار دهید، خواهید دید که اتصال بلوتوث گوشی با ایرپاد ها قطع‌شده و درنتیجه پخش موزیک متوقف می‌شود.

image

این موضوع در مورد اتصال اپل واچ به آیفون از طریق بلوتوث نیز کاربران را دچار مشکل می‌کند چراکه با قرارگیری دیوایس اپلی در حالت هواپیما، اتصال بلوتوث دستگاه قطع‌شده و اپل واچ در انتقال دیتا به گوشی دچار مشکل می‌شود. خوشبختانه این موضوع دور از چشم اپل نبوده و توسعه‌دهندگان این کمپانی در iOS 11 توانسته‌اند این مشکل را به‌صورت کامل حل کنند. از این پس تمامی اتصالات گوشی مانند بلوتوث، وای فای و سیگنال‌های مخابراتی در حالت هواپیما همچنان پایدار و فعال خواهند بود. نظر شما در مورد نسخه جدید سیستم‌عامل اپل چیست؟ آیا اپل توانسته تمام انتظارات کاربران را در iOS 11 برآورده کند؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

amir1975

۱۳۹۶/۴/۷
مثل صفحه نمایش بزرگ و تراکم پیکسلی تا حالا دلیل میاوردن و میگفتن بخاطر امنیت هواپیما است!!
واقعا یک اپلی موجودی به غایت نادانه.

محمد

۱۳۹۶/۴/۷
ببخشید اقای فرخی میخواستم بپرسم توی نسخه ios11 bata 2 میشه با cellular date اپها یا بازیهای بالاتر از ۱۰۰ مگ را دانلود کرد یا خیر چون من وقتی نسخه اول را که اپدیت کردم میشد ولی تو نسخه دوم نه

مینا محبیان

۱۳۹۶/۴/۷
خب این قابلیت توی ios 10 هم هست! تعجب میکنم سایتی مثل phone Arena همچین حرفی زده.
همن الان آیفونتونو بر دارید، وای فای و بلوتوثو روشن کنید. وفتی علامت هر دو رو بالای صفحه دیدید، حالت پرواز فعال کنید. هر دو علامت از بین میره و خاموش میشه. خب کافیه برید دوباره وای فای روشن کنید. خیلی راحت توی حالت پرواز کار میکنه. بلوتوث هم همینطور. فقط اون لحظه ای که داری حالت پروازو روشن میکنی قطع میشه همین. میتونی مجددا فعال کنی.
چون خودم همیشه حتی توی خونه با حالت پرواز دارم کار میکنم و این مشکلاتو نداشتم تعجب کردم! همین الان امتحان کنید. (گوشی من سون پلاس)