خانهاخبار
هوآوی آماده رونمایی از Mate 10 با نمایشگر بدون حاشیه و چهار دوربین

هوآوی آماده رونمایی از Mate 10 با نمایشگر بدون حاشیه و چهار دوربین

با عبور از نیمه اول سال میلادی، اکنون بسیاری از سازندگان از گوشی‌های پرچم‎دار خود رونمایی کرده‎اند و نوبت به معرفی محصولاتی رده‎بالا به فرم فبلت رسیده است. شرکت هوآوی نیز آماده می‌شود تا از جدیدترین فبلت پرچم‎دار خود از سری Mate رونمایی کند و اگر شایعات جدید صحت داشته باشد، Mate 10 یک شاهکار تمام عیار خواهد بود.
۱۳۹۶/۴/۴

آن‏طور که به‌نظر می‌رسد، شرکت هواوی در اواخر سال جاری میلادی از فبلت میت 10 رونمایی خواهد کرد و اطلاعات تازه منتشر شده نشان می‎دهد که این فبلت، به نمایشگر بدون حاشیه مجهز شده است. با توجه به روندی که در بازار گوشی‎های هوشمند مبنی بر رونمایی از محصولات جدید با نمایشگر بدون حاشیه و کشیده شکل گرفته است، معرفی یک گوشی با چنین طراحی از شرکت هوآوی تا پایان سال جاری میلادی چندان دور از ذهن نبود و با توجه به اهمیت Mate 10، هیچ مدلی بهتر از آن نمی‌تواند قدرت شرکت سازنده را به نمایش بگذارد.

لازم به‏‌ذکر است که سری گوشی‎های پرچم‎دار P10 در ماه فوریه معرفی شد و چند ماه پیش نیز، شرکت هوآوی آن‎ها را به بازار عرضه کرد. به همین جهت، اکنون چشم‎ها به Mate 10 هوآوی دوخته شده است که براساس گزارش جدید، پس از رونمایی از آیفون 8 شرکت اپل عرضه می‎شود.

image

با توجه به اطلاعات منتشر شده، Mate 10 به یک نمایشگر بدون حاشیه 6 اینچی مجهز می‎شود که نسبت ابعاد نمایشگر به پنل جلوی گوشی در این فبلت، بیشتر از گلکسی S8 سامسونگ (بررسی ویدیویی در این لینک) خواهد بود. سنسور اثرانگشت نیز در پنل جلوی گوشی و در زیر نمایشگر جای گرفته است؛ البته، این موضوع بدین معنی نیست که حسگر اثرانگشت با نمایشگر ادغام می‎شود. در هوآوی پی 10 (بررسی تخصصی جی‌اس‌ام در این لینک) و پی 10 پلاس (نقد و بررسی ویدیویی در این لینک) نیز، سنسور اثرانگشت در زیر شیشه نمایشگر قرار دارد اما با صفحه‌نمایش ادغام نشده است.

Mate 10 اولین گوشی پرچم‏دار هوآوی با تراشه‎ای مبتنی بر لیتوگرافی 10 نانومتری خواهد بود؛ به همین جهت، شرکت سازنده از چیپ‎ست پرچم‎دار جدید خود یعنی Kirin 970 در این مدل استفاده خواهد کرد و سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.1 نیز به همراه نسخه جدید رابط‎کاربری EMUI برای این مدل درنظر گرفته شده است.

فبلت پرچم‎دار جدید هوآوی، قرار است بهترین مشخصات سخت‎افزاری را با خود به همراه داشته باشد و به همین جهت، این سازنده چینی به دنبال پشت سر گذاشتن رقبای خود با رونمایی از Mate 10 با چهار دوربین است. مانند نسل قبل، دو سنسور در بدنه پشتی قرار دارد و در ماژول دوربین اصلی به کار گرفته می‎شود و دو دوربین دیگر در جلوی گوشی، برای تصویربرداری سلفی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

شرکت هوآوی در حال‌حاضر به شایعات موجود پیرامون میت 10 واکنشی نشان نداده است. به همین جهت، احتمال دارد که گمانه‎زنی‎های منتشر شده پیرامون مشخصات سخت‎افزاری Mate 10 هوآوی صحت نداشته باشد یا مدل فاش شده، مربوط به یک نمونه آزمایشی از پرچم‎دار جدید هوآوی باشد که وارد بازار نخواهد شد. با توجه به این موضوع، باید به گزارش جدید پیرامون مشخصات‎ میت 10 با دیده شک و تردید نگریست.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

ارشام

۱۳۹۶/۴/۱۶
من بهتون قول میدم یهترین پرچمدارسال بشه میت10

یونس

۱۳۹۶/۴/۱۶
یک گوشی بسیار قوی بنظر میاد
مثه بقیه تولیداتش
هوآوی واقعا بی نظیره.
قطعا میخرمش میت10رو

sinakaya

۱۳۹۶/۴/۶
تاحالا جز هواوی 220 چی دستت گرفتی این حرف رو میزنی؟

یاسر

۱۳۹۶/۴/۵
هواوی خوب پیش رفته الان فقط دو چیز کم داره یکی صفحه نمایش امولد و دوم استاندارد IP68 اگه این دو مورد هم استفاده کنه گوشی کاملی میشه

نیما

۱۳۹۶/۴/۵
در آینده:
گوشی موبایل=دوربین
?