خانهاخبار
کدام گوشی‌های میزو به اندروید 7 آپدیت می‌شوند؟

کدام گوشی‌های میزو به اندروید 7 آپدیت می‌شوند؟

شرکت میزو لیست گوشی‌هایی از این شرکت، که به اندروید 7 نوقا آپدیت می‌شوند را اعلام کرده است.
۱۳۹۶/۴/۴

تولیدکننده چینی گوشی‌های هوشمند، میزو، لیست گوشی‌هایی که اندروید 7 را دریافت می‌کنند اعلام کرد. نام این گوشی‌ها در حالی برای دریافت اندروید 7 ذکر شده که حدود یک سال از انتشار این نسخه از سیستم عامل اندروید می‌گذرد. با این حال این خبر خوبی برای خریداران این برند چینی است زیرا از سیاست این شرکت و احتمال آپدیت گوشی‌های جدید در آینده به نسخه‌های بعدی اندروید حکایت دارد.

image

در ادامه لیست گوشی‌های میزو که به اندروید 7 آپدیت می‌شوند را مشاهده می‌کنید.

این گوشی‌ها از فردا (5 تیر) تا 11 تیر می‌توانند برای دریافت نسخه بتا سیستم عامل اندروید 7 ثبت نام کنند. انتظار می‌رود انتشار آپدیت نهایی اندروید نوقا 19 تیر (10 ژوئیه) برای این گوشی‌ها آغاز شود.

میزو اکنون 5 سالگی رابط کاربری خود، Flyme OS را جشن می‌گیرد و از این پس کاربران گوشی‌های این شرکت منتظر دریافت آپدیت‌های نرم‌افزاری به‌روزتری خواهند بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

Ata

۱۳۹۷/۶/۱
اخه ام تو نوت تو اینترنت اندرویید هفت داره

Ata

۱۳۹۷/۶/۱
اره جون خودت
سامسونگم واسه فندلانده برو بخر باهاش حال کن
اول یه گوشی چینی استقاده کن یعد بیا با هم حرف میزنیم

رضا

۱۳۹۶/۱۱/۱۷
هیچ گوشیو با گوشی میزو مقایسه نکن.من دارم.کار کردم.هیچ باگیم نداره.بعدشم شما میگی برندش چینیه.درست.ولی تمام گوشیایی که تو بازار هست حتما یه راست از المان میاد همین یه برند چینیه.من که از میزو گوشی بهتر نمیشناسم.نه پول برند میدی.نه پول مارک میدی.نه خیلی خزه که دست همه باشه.واقعا عالیه

حسین

۱۳۹۶/۹/۷
اپدیت گوشی میزو کی میاد

محمد

۱۳۹۶/۸/۲۵
گوشی های میزو باگ بالایی دارند یه نمونه اش اینه که شماره های 3 شماره ای رو اشتباه میگیره و تاچ دقیقی نداره و اخباری که از شرکت بیرون میاد اکثرا چون پشتیبانی با شرکت چینی هستش و چینی ها دروغگوهای حرفه ای هستن همه اش برای فروش محصول دروغ می گویند و هنوز هیچ خبری از اندروید 7 نیست و کانفیگ سخت افزاری بدی داره که رم با cpu یا گرافیک هماهنگ نیست. حالا بگید چینی ها خوبن.