خانهاخبار
تسلا در مورد راه‌اندازی سرویس استریم موسیقی‌ جدیدش سخن می‌گوید

تسلا در مورد راه‌اندازی سرویس استریم موسیقی‌ جدیدش سخن می‌گوید

طی گزارش‌های جدید منتشرشده از سوی تسلا، مشخص شد که این کمپانی در پی ساخت و راه‌اندازی یک سرویس استریم موسیقی اختصاصی است. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۶/۴/۳

کمپانی تسلا یکی از پیشگامان عرصه تولید خودروهای برقی است که موفقیت‌های بی‌شماری را طی سالیان گذشته در زمینه کاری خود کسب کرده است. کمپانی تسلا همواره یکی از نوآوران بازار خودروهای برقی بوده است اما این بار پا را از زمینه کاری خود فراتر گذاشته و قصد دارد تا وارد عرصه جدیدی از تجارت و کسب کار شود. تسلا قصد دارد تا با راه‌اندازی یک سرویس استریم موسیقی اختصاصی، وارد عرصه رقابت با بزرگانی همچون اسپاتیفای و اپل موزیک شود. منابع داخلی تسلا عنوان کردند که سرویس استریم موسیقی جدید این کمپانی را در ابتدا می‌توان با پاندورا که یک سرویس رادیویی اینترنتی است، مقایسه نمود اما به‌مرور زمان ویژگی‌ها و امکانات فراوانی به این سرویس استریم موسیقی افزوده خواهد شد که این موضوع، تسلا را به یکی از رقبای سرسخت اسپاتیفای و اپل موزیک تبدیل می‌کند.

image

در حال حاضر کمپانی تسلا طبق قراردادی که با Spotify منعقد کرده، توانسته سرویس موسیقی اسپاتیفای را برای مشتریان خود عرضه کند. این اقدام تسلا رضایت مشتریان زیادی را به همراه آورده چراکه اسپاتیفای یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های استریم موسیقی در دنیا است اما تفکرات تسلا برای ساخت یک سرویس استریم موسیقی اختصاصی می‌تواند علاوه بر لغو قرار تسلا با اسپاتیفای، منجر به نارضایتی مشتریان این کمپانی شود.

هم‌اکنون سرویس موسیقی اسپاتیفای دارای 50 میلیون مشترک فعال است و در سوی مقابل اپل موزیک هم به مرز 28 میلیون کاربر رسیده است. حکم رانی این دو سرویس موسیقی می‌تواند عرصه فعالیت تسلا در این بازار را به‌شدت سخت کند. اگرچه تسلا قصد دارد تا با راه‌اندازی سرویس استریم موسیقی خود، رضایت‌مندی مشتریان را افزایش دهد اما مسئولین تسلا باید به این نکته توجه داشته باشند که احتمال موفقیت در تجارتی که تخصص بسیار کمی در آن دارند و از طرفی دو غول بزرگ به نام Spotify و Apple Music در حال رقابت با یکدیگر هستند، بسیار پایین است.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)