خانهاخبار
نتایج جالب‌ توجه بنچمارک نوت 7 ریفربیشد

نتایج جالب‌ توجه بنچمارک نوت 7 ریفربیشد

بعد از مشکلاتی که نوت 7 به وجود آورد، سامسونگ تصمیم گرفت نسخه بازبینی‌شده این گوشی را وارد بازار کند. ظاهرا این گوشی ایمن‌تر از نوت 7 اصلی خواهد بود.
۱۳۹۶/۳/۳۰

در شرایطی که شمارش معکوس برای معرفی رسمی وان پلاس 5 آغازشده، نتایج بنچمارک گوشی دیگری منتشرشده که طرفداران خاص خودش را دارد.

این گوشی نسخه بازبینی‌شده گلکسی نوت 7 است که نتایج عملکرد تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای جالب‌توجهی در بنچمارک گیک بنچ کسب کرده. نوت 7 بازبینی شده را در حال حاضر به نام‌های Note 7 FE (نسخه مخصوص هواداران) و Note 7R می‌شناسیم و هنوز نمی‌دانیم سامسونگ قرار است چه نامی برایش انتخاب کند. ظاهرا این گوشی قرار است نسخه قدرتمند و ایمنی از نوت 7 اصلی باشد.

از فهرست منتشرشده توسط پایگاه گیک بنچ درمی‌یابیم که تراشه اگزینوس 8890 درون نوت 7 ریفربیشد عملکردی شبیه به تراشه اگزینوس 8895 و کوالکام اسنپ‌دراگون 835 دارد. همان‌طور که می‌دانید دو گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به اسنپ‌دراگون 835 مجهزند و در تست تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای امتیاز 2006 و 6708 را کسب کرده‌اند.

image

گفته می‌شود که گوشی Note 7R احتمالا در ماه ژوئیه (تیر) معرفی و عرضه می‌شود و طراحی ظاهری و مشخصات فنی‌اش به نوت 7 شبیه است. تنها تفاوت این دو نسخه در اندازه و ظرفیت باتری آن‌هاست. باتری نسخه ریفربیشد کوچک‌تر خواهد بود و ظرفیت آن احتمالا 3200 میلی‌آمپر است. صفحه‌نمایش AMOLED 5.7 اینچی این گوشی رزولوشن کواد اچ‌دی دارد و گوریلا گلس 5 از آن محافظت می‌کند. این نسخه گواهینامه مقاومت در مقابل نفوذ آب و گردوخاک IP68 را دریافت کرده و حافظه داخلی‌اش 64 گیگابایت است. نوت 7R همچنین به دوربین اصلی 12 مگا پیکسلی با دیافراگم 1.7 مجهز شده که قابلیت‌های لرزش گیر تصویر و فوکوس خودکار تشخیص فاز دارد. گفته می‌شود که قرار است حرف R روی پنل پشتی این گوشی در قسمت پایین سمت راست چاپ شود.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

فاطی

۱۳۹۶/۴/۲
یکی از کارشناسان گجت نیوز گفت که به ایران هم میاد

سعید

۱۳۹۶/۳/۳۱
از نظر سامسونگ نه از دید کارشناسان و سایت های معتبر کافیه سرچ کنی بهترین گوشی سال ۲۰۱۶ که میبینی اس۷ اج انتخاب شد

سعید

۱۳۹۶/۳/۳۱
کادیلاک اتفاقا هنگیu11 یکبار بیوفته خرد میشه صفحه اش میسوزه تستشو ببین بر خلاف اس۸ که کاریش نمیشه

نگارین

۱۳۹۶/۳/۳۱
سلام. تغییری درباره تعداد گوشی ها ایجاد نشده

cadillac

۱۳۹۶/۳/۳۰
خدا رو شکر اون سری گوشی نە منفجر میشن نە با یه بار افتادن میسوزن و نە هنگ میکنن ... !